Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leggingsit mekon kanssa nykyään maailman suurin tyylirikos?

Vierailija
02.06.2015 |

Jos on niin mitä puette lyhyen hameen tai mekon kanssa kesällä? Ei mitään ja toivotte vaan, ettei pikkarit vilku jos vähän tuulee?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:33"]

Se leggarit ja hame on niin totaalisen mammatyyliä ettei ole tosikaan. Käyttäkää mieluummin vaikka sukkahousuja siellä hameen alla. On niin uskomattoman mauton yhdistelmä muuten.

[/quote]Luulen, että leggari-ihmisille myös puku miehellä on typerä ja ruma, koska se ei ole rento ja mukava (vertaa sukkikset). Tällä tasolla pukeutuminen on Suomessa.

Vierailija
62/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ovat edelleenkin mielestäni erittäin rumat. Mieltäni ei muuta se, että muuallakin päin maailmaa naiset niitä käyttävät. Olen asunut useassa eri maassa ja huomannut kyllä, että osa ihmisistä ei vaan osaa pukeutua kauniisti - ei ole todellakaan pelkästään suomalaisten "synti". 

Ja miksi sitten pitää käyttää niin lyhitä hameita, että takamus ja pikkarit vilkkuu? Tämäkö sitten on kaunista kera leggareiden, sukkiksien tai ihan nudena? Ei minun mielestäni ainakaan!

Ja alkuperäinen kysyi onko tyylirikos - mielestäni on. Varmasti legginsit ovat mukavat päällä, niinhän pitkät kalsaritkin ovat verratna pitkiin sukkahousuihin. Mutta tyylikästä - never!

T: no 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Minä käytän ainakin. Näyttivät noita käyttävän keväällä Pariisissa ja Lontoossakin.

Vierailija
64/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:33"]Ei hemmetti, ei kai kukaan oikeasti käytä sukkahousuja muuta kuin pakon edessä jossain hienoissa juhlissa, missä paljaat sääret olisi tyylivirhe? Legginssit on arkipukeutumisessa mukava ja rento vaihtoehto, sukkahousut näyttää ihan naurettavilta arkivaatteiden kanssa. Etenkin kesällä.  [/quote] No mulle ne sukkikset on rento arkivaate :D ei tarvi miettiä mitkä sukat/kengät kun vihaan olla paljain jaloin(paitsi sandaaleissa yms jos on varmaa ettei tarvi mennä sisätiloihin tallustelemaan paljain jaloin.) Samaltahan ne musta näyttää arkivaatteiden kanssa kuin legginsit+sukat? Ellet puhu ihonvärisistä sukkiksista, mä kyllä käytänki yleensä mustia/kuviollisia sukkiksia.

[/quote]

Jaa mustia tai kuviollisia sukkiksia kesällä? What? Mä en kyllä mustia sukkiksia käyttäisi kuin ehkä jonkun pikkumustan kanssa talvella juhlissa. Ja leggareiden kanssa en kyllä sukkia käyttäisi. 
[/quote]
No etkö siis käytä mustia leggareita? Ainakin ku viimeks katsoin niin ne ohuet legginssit ovat kuin pätkäistyt sukkahousut.
Ja käytetäänhän leggareita talvellakin, oletan ettei ihan ilman sukkia..?

Vierailija
65/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:21"]

Valkoset suklahousukangas leggarit on pahimpia!

[/quote]

Pidätkö pakastebroilerin värisiä kinttuja muka esteettisemmän näköisenä? Kaikilla ruskettuminen tai itsestäänruskettavien käyttö ei onnistu. Myös ruskeat kintut ja valkeat käsivarret sekä kasvojenalue on hieman outo kombo. Senpä vuoksi valkeat käyttöön.

Monet pelkäävät myös ihan oikeasti ihosyöpää. Minultakin on poistettu muuntunut luomi jalasta enkä sen vuoksi halua paljastaa jalkojeni ihoa auringolle koska en jaksa teipata jokaista luomea piiloon.

Vierailija
66/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:24"]Itse oon 30v. Treenaan ja olen hyvässä kunnossa. Ja kyllä käytän sellasia sukkahousu materiaalia olevia legginsseja mekkojen kanssa. Monen monta kertaa ollut nyt alkukesästä päällä. En ota riskiä että mun stringiperse vilkkuu. :)

En pidä myöskään perseen puolikkaat näkyvistä sortseista. Kuka kehtaa käyttää? Hävettää heidän puolesta. En käytä muutenkaan paljastavia vaatteita,olen enemmän klassinen. 

Itse olen 165cm ja 49kg. 
[/quote]

Itse pidän "klassisesta" tyylistä, mutta legginsit eivät sitä ole minulle koskaan olleet (Varsinkaan ohuesta sukkahousukankaasta valmistetut legginsit

Vierailija
67/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:16"]

Tanskalainen ystäväni ihmetteli minulle, miksi Suomessa monilla naisilla on helteellä pätkäistyt sukkahousut mekon/hameen/shortsien alla. :D

[/quote]

Olis voinut ihmetellä asiaa ihan täällä Tanskassa tanskalaista naisista. Noita legginsejä näkyy täälläkin. Että ihme tyyppi tää sun tanskalainen ystäväsi, kun ihmettelee asiaa, joka on tavallinen myös hänen omassa maassaan?

Terkut Tanskasta :) 

Vierailija
68/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen kuvahakuun "leggings with a dress" ja tulee ihan kivan näköisiäkin yhdistelmiä. Ihan yleisesti noita käytetään. Osa yhdistää kivasti ja osa taas ei niin kivasti. Yleistä kuitenkin kaikkialla eli siitä vaan, jos siltä tuntuu ja tykkää itse! 

Vierailija
69/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:33"]Ei hemmetti, ei kai kukaan oikeasti käytä sukkahousuja muuta kuin pakon edessä jossain hienoissa juhlissa, missä paljaat sääret olisi tyylivirhe? Legginssit on arkipukeutumisessa mukava ja rento vaihtoehto, sukkahousut näyttää ihan naurettavilta arkivaatteiden kanssa. Etenkin kesällä.  [/quote] No mulle ne sukkikset on rento arkivaate :D ei tarvi miettiä mitkä sukat/kengät kun vihaan olla paljain jaloin(paitsi sandaaleissa yms jos on varmaa ettei tarvi mennä sisätiloihin tallustelemaan paljain jaloin.) Samaltahan ne musta näyttää arkivaatteiden kanssa kuin legginsit+sukat? Ellet puhu ihonvärisistä sukkiksista, mä kyllä käytänki yleensä mustia/kuviollisia sukkiksia. [/quote] Jaa mustia tai kuviollisia sukkiksia kesällä? What? Mä en kyllä mustia sukkiksia käyttäisi kuin ehkä jonkun pikkumustan kanssa talvella juhlissa. Ja leggareiden kanssa en kyllä sukkia käyttäisi.  [/quote] No etkö siis käytä mustia leggareita? Ainakin ku viimeks katsoin niin ne ohuet legginssit ovat kuin pätkäistyt sukkahousut. Ja käytetäänhän leggareita talvellakin, oletan ettei ihan ilman sukkia..?

[/quote]

Juu, käytän mustia leggareita. Mutta siis en todellakaan sellaisia läpinäkyviä sukkahousumaisia. Ei kai kukaan sellaisia ole enää valovuosien käyttänyt? Talvella leggareiden kanssa pitkät saappaat, eli ei todellakaan niin, että sukat näkyy. 

Vierailija
70/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:02"]

Googlen kuvahakuun "leggings with a dress" ja tulee ihan kivan näköisiäkin yhdistelmiä. Ihan yleisesti noita käytetään. Osa yhdistää kivasti ja osa taas ei niin kivasti. Yleistä kuitenkin kaikkialla eli siitä vaan, jos siltä tuntuu ja tykkää itse! 

[/quote]Ranskassa leggareiden vastustusryhmään kuuluu 52000 https://fr-fr.facebook.com/stopaulegging

Vierailija
71/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä leggingsejä, enkä sitä, miksei naiset käytä juuri sellaisia kivoja mustia tai kuvioituja sukkiksia niiden tilalla. Paljon kauniimman ja tyylikkäämmän näköistä kuin nilkan tai pohkeen linjan katkaisevat leggingsit jotka näyttää pitkiltä kalsareilta. Ihonväriset, varsinkin kiiltävät sukkikset on kyllä myös aika karmeat.

Vierailija
72/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille mä aina jaksan naureskella, että sukkahousut on maailman tyylikkäin vaate, mutta leggingsit on jotain aiva järkyttävää - ja erona on se, että toisessa jalkaterä on piilossa, toisessa ei. Se on pienestä kiinni!

Vierailija
73/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:02"]

[/quote]Ranskassa leggareiden vastustusryhmään kuuluu 52000 https://fr-fr.facebook.com/stopaulegging

[/quote]

Niin...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi