Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leggingsit mekon kanssa nykyään maailman suurin tyylirikos?

Vierailija
02.06.2015 |

Jos on niin mitä puette lyhyen hameen tai mekon kanssa kesällä? Ei mitään ja toivotte vaan, ettei pikkarit vilku jos vähän tuulee?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:23"]Mäkin haluaisin kysyä et mites sukkahousut? Nehän menee hameiden kanssa. Itse olen ehkä dorkista dorkin, mutta käytän sukkahousuja jopa shortsien kanssa.
[/quote]
Mä myös :D ja oon 22-vee...

Vierailija
42/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viime kesänä näin pirusti legginsejä Amsterdamissa, Hampurissa, Kölnissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Tuskin ne kaikki naiset suomalaisia oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:22"]

Mä oon aina pitänyt ihan sukkahousuista. Kuviota saa vaikka millaista, samoin värejä. Ohuempina tai paksumpina. Legginsit on vähän kuin köyhän naisen sukkahousut. Käyttäkää hameen kanssa sukkiksia enemmin kuin jotain isoisän kalsareita.

[/quote]

En nyt ihan ymmärrä tuota köyhyyttä tuossa, selitätkö?
[/quote]
Halutaan hienot sukkahousut jotka usein on tosi kalliit. Ratkaisuna on legginsit jotka eivät ole kalliit mutta eivät myöskään hienot. Legginsit ovat köyhän miehen /naisen sukkahousut. Avautuko?

Vierailija
44/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:22"] Mä oon aina pitänyt ihan sukkahousuista. Kuviota saa vaikka millaista, samoin värejä. Ohuempina tai paksumpina. Legginsit on vähän kuin köyhän naisen sukkahousut. Käyttäkää hameen kanssa sukkiksia enemmin kuin jotain isoisän kalsareita. [/quote]   En nyt ihan ymmärrä tuota köyhyyttä tuossa, selitätkö? [/quote] Halutaan hienot sukkahousut jotka usein on tosi kalliit. Ratkaisuna on legginsit jotka eivät ole kalliit mutta eivät myöskään hienot. Legginsit ovat köyhän miehen /naisen sukkahousut. Avautuko?

[/quote]

Ei, ei avautunut. En keksi, miten sukkahousut ovat kalliit ja leggingsit halvat. Ehkä auttaisi, jos linkittäisit joitain tuotteita, joissa tämä hintaero näkyy.

Vierailija
45/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit vaan pilaa melkein asun kuin asun. Monta kertaa on nätti mekko ja kaunis nainen, mutta minkä ihmeen takia siinä asussa on leggingsit?

Vierailija
46/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:31"]

Leggingsit vaan pilaa melkein asun kuin asun. Monta kertaa on nätti mekko ja kaunis nainen, mutta minkä ihmeen takia siinä asussa on leggingsit?

[/quote]

Siksi, että se nainen tykkää niistä?

Vierailija
47/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, ei kai kukaan oikeasti käytä sukkahousuja muuta kuin pakon edessä jossain hienoissa juhlissa, missä paljaat sääret olisi tyylivirhe? Legginssit on arkipukeutumisessa mukava ja rento vaihtoehto, sukkahousut näyttää ihan naurettavilta arkivaatteiden kanssa. Etenkin kesällä. 

Vierailija
48/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:33"]

Ei hemmetti, ei kai kukaan oikeasti käytä sukkahousuja muuta kuin pakon edessä jossain hienoissa juhlissa, missä paljaat sääret olisi tyylivirhe? Legginssit on arkipukeutumisessa mukava ja rento vaihtoehto, sukkahousut näyttää ihan naurettavilta arkivaatteiden kanssa. Etenkin kesällä. 

[/quote]

Tuo on ihan yhtä naurettava väite kuin se, että leggingsit ovat poissa muodista.

Vierailija
49/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm, mutta kaikki mekot ovat järjestään liian lyhyitä minulle. Ihmettelenkin, mistä minua pidemmät naiset löytävät mekkoja, joissa ei vilku pylly, kun itsellenikin se tuntuu olevan mahdotonta. Tai sitten pitäisi siirtyä tätikauppojen valikoimiin. Sen takia tykkään käyttää leggingsejä mekkojen kanssa, että ne eivät silloin näytä niin paljastavilta kuin paljaiden reisien kanssa. Maksimekko on ratkaisu joo, mutta tykkään lyhyemmistä mekoista enemmän, kun ei tarvitse säätää pitkien helmojen kanssa, helpompi liikkua.

Vierailija
50/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta legginssit ovat söpöt sellaisen polvipituisen mekon kanssa, en ymmärrä miten se olisi muka tyylirikko. Ehkä joidenkin korkkareiden kanssa saattaa näyttää hassulta, mutta kivojen balleriinojen kanssa ei todellakaan.

Miten te häpeätte kaikkea? Ei kukaan oikeasti kiinnitä mitään huomiota "tyylirikkoihinne" jos ette näytä oikeasti ihan hirvittävältä ja hullulta.

T. ulkosuomalainen

Vierailija
51/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit näyttävät todella white trash-vaatteelta, ja vaikutelmaa vahvistaa crocks'it tai vaellussandaalit, tatuoinnit, lyhyt mustaksi värjätty tukka, ylipaino ja reppu. Ns. Tuurin kyläkauppa -tyyli.

Vierailija
52/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:43"]

Legginsit näyttävät todella white trash-vaatteelta, ja vaikutelmaa vahvistaa crocks'it tai vaellussandaalit, tatuoinnit, lyhyt mustaksi värjätty tukka, ylipaino ja reppu. Ns. Tuurin kyläkauppa -tyyli.

[/quote]

Ehkä sä käyt niin paljon siellä Tuurin kyläkaupassa, ettet näe koskaan muunlaisia asuja, joihin kuuluu leggingsit.

Vierailija
53/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:33"]Ei hemmetti, ei kai kukaan oikeasti käytä sukkahousuja muuta kuin pakon edessä jossain hienoissa juhlissa, missä paljaat sääret olisi tyylivirhe? Legginssit on arkipukeutumisessa mukava ja rento vaihtoehto, sukkahousut näyttää ihan naurettavilta arkivaatteiden kanssa. Etenkin kesällä. 
[/quote]
No mulle ne sukkikset on rento arkivaate :D ei tarvi miettiä mitkä sukat/kengät kun vihaan olla paljain jaloin(paitsi sandaaleissa yms jos on varmaa ettei tarvi mennä sisätiloihin tallustelemaan paljain jaloin.)
Samaltahan ne musta näyttää arkivaatteiden kanssa kuin legginsit+sukat? Ellet puhu ihonvärisistä sukkiksista, mä kyllä käytänki yleensä mustia/kuviollisia sukkiksia.

Vierailija
54/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoset suklahousukangas leggarit on pahimpia!

Vierailija
55/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit sopii hyväpyllyisille ja silloin mielellään sitä pyllyä ei pidä peittää millään hameella. Lihavien naisten kannattaa pukeutua väljiin vaatteisiin eikä tiukkoihin. T: Fashionista

Vierailija
56/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:33"]Ei hemmetti, ei kai kukaan oikeasti käytä sukkahousuja muuta kuin pakon edessä jossain hienoissa juhlissa, missä paljaat sääret olisi tyylivirhe? Legginssit on arkipukeutumisessa mukava ja rento vaihtoehto, sukkahousut näyttää ihan naurettavilta arkivaatteiden kanssa. Etenkin kesällä.  [/quote] No mulle ne sukkikset on rento arkivaate :D ei tarvi miettiä mitkä sukat/kengät kun vihaan olla paljain jaloin(paitsi sandaaleissa yms jos on varmaa ettei tarvi mennä sisätiloihin tallustelemaan paljain jaloin.) Samaltahan ne musta näyttää arkivaatteiden kanssa kuin legginsit+sukat? Ellet puhu ihonvärisistä sukkiksista, mä kyllä käytänki yleensä mustia/kuviollisia sukkiksia.

[/quote]

Jaa mustia tai kuviollisia sukkiksia kesällä? What? Mä en kyllä mustia sukkiksia käyttäisi kuin ehkä jonkun pikkumustan kanssa talvella juhlissa. Ja leggareiden kanssa en kyllä sukkia käyttäisi. 

Vierailija
57/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leggarit ja hame on niin totaalisen mammatyyliä ettei ole tosikaan. Käyttäkää mieluummin vaikka sukkahousuja siellä hameen alla. On niin uskomattoman mauton yhdistelmä muuten.

Vierailija
58/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:26"]

Leggingsit sopii hyväpyllyisille ja silloin mielellään sitä pyllyä ei pidä peittää millään hameella. Lihavien naisten kannattaa pukeutua väljiin vaatteisiin eikä tiukkoihin. T: Fashionista

[/quote]

Eiiiih... Leggareita EI käytetä ilman pepun peittävää yläosaa. Ei, vaikka olisi miten hyvä perä! 

Vierailija
59/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:54"]

Mun mielestä legginsit = alushousut. Mitä eroa siinä on, esitteleekö pyllyään pikkuhousujen vai legginsien läpi? Samanlaista ohutta ihonmyötäistä materiaalia.

[/quote]....ja sitten jotkut naiset yrittävät kieltää miesten katselun toisessa av:n ketjussa :)

Vierailija
60/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko tyylirikos vai eikö, itse käytän. Ei tarvitse pelätä vilautuksia mekkojen ja hameiden kanssa, ja ovat mukavemmat päällä kuin sortsit. Tai on sellaiset väljät sortsit myös mukavat, mutta ne eivät näytä päärynävartalossa niin hyviltä. Polvipituisten ja jäykkää kangasta olevien mekkojen ja hameiden kanssa ei tarvitsisi leggareita, mutta tuollaisia kivoja ja sopivia on hankala löytää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi