Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leggingsit mekon kanssa nykyään maailman suurin tyylirikos?

Vierailija
02.06.2015 |

Jos on niin mitä puette lyhyen hameen tai mekon kanssa kesällä? Ei mitään ja toivotte vaan, ettei pikkarit vilku jos vähän tuulee?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä legginsit = alushousut. Mitä eroa siinä on, esitteleekö pyllyään pikkuhousujen vai legginsien läpi? Samanlaista ohutta ihonmyötäistä materiaalia.

Vierailija
22/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:54"]

Mun mielestä legginsit = alushousut. Mitä eroa siinä on, esitteleekö pyllyään pikkuhousujen vai legginsien läpi? Samanlaista ohutta ihonmyötäistä materiaalia.

[/quote]

Ovatko siis kaikki ihonmyötäiset vaatteet alusvaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki riittävän pitkä hame, niin ei pöksyt tai paljaat kannikat vilku, mutta legginsit on todella mauttomat. Ihan kuin olisit lainannut vaarilta sen kalsarit!

Vierailija
24/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:49"]Mielestäni legginsit näyttävät aina typeriltä (tämä siis ihan henkilökohtainen mielipiteeni). Jos eivät sääret kestä lyhyttä hametta, älä laita päälle lyhyttä hametta - simple as that. Legginsit eivät saa näyttämään kokonaisuutta ainakaan paremmalta! 

Mikset ostaisi suosiolla pidempää hametta/maksimekkoa? Näyttävät aina paremmilta, kuin legginssit! Ja ovat myös huomattavasti vilpoisempia päällä.
[/quote]
Mutta jos päivällä käytät lyhyttä mekkoa ilman legginssejä olet luultavasti maksullinen nainen ja luultavasti halpa sellainen. Oli miten hyvät sääret vaan niin jos et ole rennosti farkkushortseissa tms vaan jossain minimekossa sääret paljaana niin aika halvalle näyttää. Baarissakin sen huomaa kun toisilla vilkkuu persposket ja toiset ovat laittaneet legginssit eivätkä siis ole vain pienen kankaanpalan peittämiä.
T.Mies

Vierailija
25/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:54"]Mun mielestä legginsit = alushousut. Mitä eroa siinä on, esitteleekö pyllyään pikkuhousujen vai legginsien läpi? Samanlaista ohutta ihonmyötäistä materiaalia.
[/quote]

no mun mielestä bikinit=sama kun rintsikat ja pikkarit. Ja näyttäähän nuo ihmiset niitäkin pitävän.

Vierailija
26/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä leggingsejä, jos tykkäät! Montako vuotta täälläkin on rankutettu siitä, että kukaan ei enää käytä leggingsejä, mutta kyllä niitä sitten katukuvassa näkyy. En ymmärrä, miksi jotkut jaksavat tuohtua noin voimakkaasti jostain vaatteista.

Vierailija
27/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei legginsejä mekkojen kanssa, tai shortsien... yök. Jos kokee että ei voi pitää sitä mekkoa ilman leggareita, niin miksi edes ostaa sellainen mekko? Mekko on mekko, ei erillinen yläosa joka edellyttää alaosaa.

Vierailija
28/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:45"]

Olen vanha akka joten lyhyitä hameita en käytä, mutta muuten pukeudun miten huvittaa.

[/quote]

Täällä toinen samanmoinen!

Vierailija
29/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo antakaa jo niiden leggingsien olla! Eletään vuotta 2015!
Olin viime kesänä häissä, jossa parilla vieraalla oli polvipituinen hame ja leggingsit puoleen sääreen. Siis häissä! Näytti niin törkyiseltä.

Vierailija
30/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut?

Vierailija
31/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne kaikki kaupoissa olevat leggingsit oikein ostaa, jos niitä ei kukaan pidä ja ne ovat ihan out?

Vierailija
32/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen ystäväni ihmetteli minulle, miksi Suomessa monilla naisilla on helteellä pätkäistyt sukkahousut mekon/hameen/shortsien alla. :D

Vierailija
33/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:15"]

Sukkahousut?

[/quote]

Kun mä hankin ekat leggarit vuonna 2002 mä ajattelin, että tässäpä mahtava keksintö kesäksi, kaikki sukkahousujen hyvät puolet ilman haittapuolia! Musta sukkahousut on kesällä niin ankeat, jalat hikoaa. Enää en tosin käytä hameita, joten leggaritkin on jääneet.

Vierailija
34/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:16"]

Tanskalainen ystäväni ihmetteli minulle, miksi Suomessa monilla naisilla on helteellä pätkäistyt sukkahousut mekon/hameen/shortsien alla. :D

[/quote]

Funny you should mention, mä kopioin leggingslookin tanskalaisilta, kun siellä matkustelin v. 2003 (vuosiluku meni edellisessä viestissä väärin).

22

Vierailija
35/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on maailman mukavin vaatekappale, eikä juurikaan sen "alusvaatemaisemmat" kuin joustavat pillifarkut tai paksummat trikoohousut. Läpi ei tietenkään saa näkyä ja peffa pitää olla peitettynä. Ja juu, mä olen kanssa vanha akka, joka pukeutuu just niin kuin tykkää. :) Nuoret ja epävarmat skitsoilkoot, mikä on in ja mikä out. 

Vierailija
36/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on aina suuri tyylirikos.

Vierailija
37/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pitänyt ihan sukkahousuista. Kuviota saa vaikka millaista, samoin värejä. Ohuempina tai paksumpina. Legginsit on vähän kuin köyhän naisen sukkahousut.
Käyttäkää hameen kanssa sukkiksia enemmin kuin jotain isoisän kalsareita.

Vierailija
38/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:22"]

Mä oon aina pitänyt ihan sukkahousuista. Kuviota saa vaikka millaista, samoin värejä. Ohuempina tai paksumpina. Legginsit on vähän kuin köyhän naisen sukkahousut. Käyttäkää hameen kanssa sukkiksia enemmin kuin jotain isoisän kalsareita.

[/quote]

En nyt ihan ymmärrä tuota köyhyyttä tuossa, selitätkö?

Vierailija
39/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin kysyä et mites sukkahousut? Nehän menee hameiden kanssa. Itse olen ehkä dorkista dorkin, mutta käytän sukkahousuja jopa shortsien kanssa.

Vierailija
40/73 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 30v. Treenaan ja olen hyvässä kunnossa. Ja kyllä käytän sellasia sukkahousu materiaalia olevia legginsseja mekkojen kanssa. Monen monta kertaa ollut nyt alkukesästä päällä. En ota riskiä että mun stringiperse vilkkuu. :)

En pidä myöskään perseen puolikkaat näkyvistä sortseista. Kuka kehtaa käyttää? Hävettää heidän puolesta. En käytä muutenkaan paljastavia vaatteita,olen enemmän klassinen. 

Itse olen 165cm ja 49kg. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä