Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun omakin vaimoni olisi yhtä touhukas, kun tuo naapurin

Vierailija
02.06.2015 |

En voi kun hattua nostaa hänelle! Kaksi pientä lasta ja kolmatta näyttää odottavan. Tuolla hän pihatöissä ahertaa kumisaappaat jalassa. Milloin kädessä lapio, milloin ruohonleikkuri.

Siinä ohessa hoitaa lapset. Mihin meneekin, niin aina kävellen tai pyörällä. Auto on, mutta sitä harvoin näyttäisi käyttävän.

Aina iloinen ja hymyilee. Tervehtii joka kerta.

Ja pisteenä ii:n päällä, kaunis ja hoikka.

-M30-

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näköjään antaa isännällekin jos on kerran taas maha pystyssä? ihana on nainen.

oletko edes ostanut omalle vaimolle lapiota? tai kottikärryjä? ties miten näppärä oisi niiden kanssa!

Vierailija
2/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot vaihtoon!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tollanen marina aina omista vaimoista: Tee itte, mene sinne perse pystyssä kuokkimaan pihaasi. 

Vierailija
4/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:29"]

Vituttaa tollanen marina aina omista vaimoista: Tee itte, mene sinne perse pystyssä kuokkimaan pihaasi. 

[/quote]

Mee vittu tekee jotain joskus, äläkä notku täällä. Vituttaa tuollaiset ämmät jotka ei tee mitään. Varmaan perse homeessa olet nukkunut puoleen päivään ja vasta nyt sait raahattua sen läskiperseen punkasta ylös!

Vierailija
5/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs aiot tehdä asialle?

Vierailija
6/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vaimo, en äiti, enkä touhukas. Mieheksi kelpuutan vain sellaisen, joka antaa mun olla sellainen kuin olen, ja rakastaa silti.

Vierailija
7/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:36"]

Minä en ole vaimo, en äiti, enkä touhukas. Mieheksi kelpuutan vain sellaisen, joka antaa mun olla sellainen kuin olen, ja rakastaa silti.

[/quote]

Varmaan kysymys on ennemminkin niinpäin että kuka kelpuuttaa sinut?

Vierailija
8/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:34"]

[/quote]

Mee vittu tekee jotain joskus, äläkä notku täällä. Vituttaa tuollaiset ämmät jotka ei tee mitään. Varmaan perse homeessa olet nukkunut puoleen päivään ja vasta nyt sait raahattua sen läskiperseen punkasta ylös!

[/quote]

Mun perseen läskit ei sulle kuulu ja sitäpaitti kerrostalossa en mene yleistä pihaa kuokkimaan. Siinä säkin vaimoas sätit, mene vaikka pyykkejä silittämään.

Vierailija
9/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt rouvat sievistelkö, ihan kuin jokainen nainen ei olisi joskus ajatellut jostain miehestä ihan samalla tavalla. Ihmisiä me kaikki vain ollaan.

Vierailija
10/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva on varmasti iloinen kun kyyläät päivät pitkät häntä ja tumputat ikkunan takana. Onhan työttömillä aikaa... Voisit muuten samalla siinä kyyläämisen ohessa pestä ikkunat. Onneksi vaimosi pystyy elättämään sinut muillakin kun Kelan korvauksilla.

Vierailija
11/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:38"]

[/quote]

[/quote]

Mun perseen läskit ei sulle kuulu ja sitäpaitti kerrostalossa en mene yleistä pihaa kuokkimaan. Siinä säkin vaimoas sätit, mene vaikka pyykkejä silittämään.

[/quote]

Mene saatana kuokkimaan sitä pihaa! On sinustakin sitten jotain hyötyä (ehkä). Mihinkään vaativaan työhön sinusta ei varmasti ole! Tietysti asut kerrostalossa vuokralla, sitä nyt ei kukaan edes epäile!

Vierailija
12/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naapurin rouvalla taitaa olla aika pakkaus kotona, mistä saa ladattua virtaa. Sellaista mäkin kaipaisin, tosin puutarhatyöt ei mua kiinnosta, siihen tarttis sit extralaturin.

Vierailija
13/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:26"]

ja näköjään antaa isännällekin jos on kerran taas maha pystyssä? ihana on nainen.

oletko edes ostanut omalle vaimolle lapiota? tai kottikärryjä? ties miten näppärä oisi niiden kanssa!

[/quote]

Jos nainen haluaa tehdä puutarhatöitä miksi miehen pitää ostaahäbnelle lapio tai kotiikärryt? Jos vaimo taas ei halua tehdä puutarhatöitä, niin ei mikään miehen ostama kapistus siinä auttaisi.

Ilmeisseti ap:n naapurin rouva elää hyvässä ja kivassa parisuhteessa. Kivaa. Ap ja hänen vaimonsa voisivat tarkastella omaansa, varsinkin jos ovat kumpikin toisiinsa tyytymättömiä. 

Vierailija
14/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mene saatana kuokkimaan sitä pihaa! On sinustakin sitten jotain hyötyä (ehkä). Mihinkään vaativaan työhön sinusta ei varmasti ole! Tietysti asut kerrostalossa vuokralla, sitä nyt ei kukaan edes epäile!

[/quote]

Niin asun ja entäs sitten. Sulla ei oo ees hiekkalapioon vissiin varaa kun oot niin aggressiivinen. 

Vierailija
15/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin naapurin ukon touhutessa, tasan ei käy...

Vierailija
16/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin asun ja entäs sitten. Sulla ei oo ees hiekkalapioon vissiin varaa kun oot niin aggressiivinen. 

[/quote]

No sitä sitten, niin siinä käy kun ei muuta osaa tehdä kuin notkua, nukkua ja urputtaa. Ei tarvitse talokaupoille lähteä! Se on varmaan helppoa olla nuori eläkeläinen.

Vierailija
17/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:26"]

[/quote]

Jos nainen haluaa tehdä puutarhatöitä miksi miehen pitää ostaahäbnelle lapio tai kotiikärryt? Jos vaimo taas ei halua tehdä puutarhatöitä, niin ei mikään miehen ostama kapistus siinä auttaisi.

Ilmeisseti ap:n naapurin rouva elää hyvässä ja kivassa parisuhteessa. Kivaa. Ap ja hänen vaimonsa voisivat tarkastella omaansa, varsinkin jos ovat kumpikin toisiinsa tyytymättömiä. 

[/quote]

Tai sitten elää paskassa suhteessa ja maskeraa sen touhuamalla kaiken aikaa ja olemalla tekopirteä. Itkee sisätiloissa lohduttomasti ja menee pihalle aina kun mahdollista, ettei kehtaa itkeä. 3 lapsi on epätoivoinen yritys pelastaa menetetty liitto.

Naapruin ukon stalkkaus alkaa viemään mehut viimeisetä olejenkorresta, pihatöistä ja kamelin  selkä katkeaa ihan just...

Vierailija
18/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mun naapurit miettii? Viime viikon tein apinan raivolla pihatöitä. Nyt vaan makaan sisällä ja löhöän aaveellä. Huomenna sen mukaan, mikä huvittaa. Parisuhteessa sama asenne - yritän olla maalaamatta itseäni nurkkaan omilla vaatimuksillani, kun ruuhkavuosina ei voi ikinä pystyä kaikkeen. 

Vierailija
19/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on touhukas mies ja mietin joskus toisten miehiä katsellessa, miten onnekas olen :) en kestäisi sellaista sohvaperunaa.

Olen itsekin aktiivinen ja kuulostaa kyllä miehen puheiden perusteella, että osa hänen kavereidensa vaimoista myös melko laiskoja. Miehet hoitaa kaiken töiden lisäksi kotona, vaikka vaimo ä-lomalla/hoitovapaalla. Päälle nalkuttavat kaikesta. Väärät ihmiset yhdessä?

Vierailija
20/37 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se usein näyttää olevan ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Katseletko useinkin muita naisia? Ehkäpä se oma vaimo on kyllästynyt yrittämään jos mies vaan kuola valuen katselee muita jatkuvasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä