Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! oon mun uudella miesystävällä yötä

Vierailija
14.05.2015 |

Ja iski järkyttävät ilmavaivat! Vatsa pitää hirveetä ääntä! Enkä todellakaan kehtaa pieraista

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin ärsyttävää. Mulla on kans aina sama ongelma. Siksikin vaikea joskus  viettää pitempiä aikoja uuden tutun luona/kans.

Vierailija
2/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siihen muu auta kuin antaa sen ilman poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ymmärtää että haluat peukkua kakkoseen, ja sitten kun se alkaa sovittelemaan sitä sisään ja kaikki helvetti pääsee valloilleen niin käännyt syyttävä ilme kasvoillasi ja tivaat että mitä helvettiä se oikein tekee.

Vierailija
4/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että pierettää. Mee vessaan ja käske laittaa musa. Eli puhumalla selviää

Vierailija
5/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:28"]Sano sille että pierettää. Mee vessaan ja käske laittaa musa. Eli puhumalla selviää
[/quote]en kehtaa! :D ap

Vierailija
6/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olin uudella miesystävällä koko viikonlopun, en kehdannut mennä kakalle ollenkaan, koska hänellä oli niin pieni asunto, että molskahtelut kuuluivat ja koko asunto haisi tämän jälkeen.

Pidättelin niin pitkään kun pystyin, mutta kun olimme sunnuntaina uimarannalla, en enää pystynyt pidättelemään. Menin veteen vähän kauemmaksi rannasta ja kakkasin käteeni ja sukelsin ja hautasin kakat pohjamutaan.

Vierailija
7/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:32"]Kerran kun olin uudella miesystävällä koko viikonlopun, en kehdannut mennä kakalle ollenkaan, koska hänellä oli niin pieni asunto, että molskahtelut kuuluivat ja koko asunto haisi tämän jälkeen.

Pidättelin niin pitkään kun pystyin, mutta kun olimme sunnuntaina uimarannalla, en enää pystynyt pidättelemään. Menin veteen vähän kauemmaksi rannasta ja kakkasin käteeni ja sukelsin ja hautasin kakat pohjamutaan.
[/quote]voi eii :D

Vierailija
8/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:32"]Kerran kun olin uudella miesystävällä koko viikonlopun, en kehdannut mennä kakalle ollenkaan, koska hänellä oli niin pieni asunto, että molskahtelut kuuluivat ja koko asunto haisi tämän jälkeen.

[/quote]

:D:D

Vierailija
9/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan ja ota kädelläsi toisesta pakarasta kiinni, "levitä" ulospäin ja anna kaasun varovaisesti tulla. Näin voit piereskellä äänettömästi. Minä olen melkein vuoden tätä jo tehnyt, peiton alla maatessa on kätevää vaan nostaa toista pakaraa ja pieraista. :D ja miesystävä ei huomaa mitään. Nukumme tosin eri peittojen alla. Toimii myös seisaaltaan vessassa, mutta älä istu pöntölle vaa esim nosta jalka pöntön reunalle ja sitten käsi pakaralle. Kuulostaa tyhmältä mutta jos pahasti pierettää niin kokeile!

Vierailija
10/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
:D

Tässä on jo yritystä! Malliesimerkki!! :D

Vierailija
11/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, menes teini demi.fi jännäämään kiitos :)

Vierailija
12/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sitten ihmetellään kun kesällä tarttuu uimarannoilta tauteja, yök. Mut ap:lle; mee vessaan ja paina paperia peppureiällä ja päästä ilmaa ihan varovasti, pikku hiljaa ulos. Näin mä teen :D Ps. Mistä tietää että on aika lopettaa palstailu? Siitä kun jaat pieremisvinkkejä.....

Vierailija
13/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:36"]

Mene vessaan ja ota kädelläsi toisesta pakarasta kiinni, "levitä" ulospäin ja anna kaasun varovaisesti tulla. Näin voit piereskellä äänettömästi. Minä olen melkein vuoden tätä jo tehnyt, peiton alla maatessa on kätevää vaan nostaa toista pakaraa ja pieraista. :D ja miesystävä ei huomaa mitään. Nukumme tosin eri peittojen alla. Toimii myös seisaaltaan vessassa, mutta älä istu pöntölle vaa esim nosta jalka pöntön reunalle ja sitten käsi pakaralle. Kuulostaa tyhmältä mutta jos pahasti pierettää niin kokeile!

[/quote]

Jos teet näin, niin kuva tai video tapahtumasta kiinnostaa kyllä, kiitos...

Vierailija
14/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut tämän niksin ennenkin netin syövereissä ja nimimerkillä, eli nyt osa anonymiteettiydestäni murtuu ;( Mutta ilmavaivaongelnaan on todellakin ratkaisu: pieraise käteen.

Äläs nyt mene asioiden edelle ja kuvittele, että se oli siinä. Asia etenee näin: menet vessaan ja lukitset oven. Otat vessapaperia ja työnnät paoeri kätesi suojana sen peräröörin tukkeeksi. Paina ihan vitun kovaa, jos haluat päästää ilmat pihalle äänettömästi/pienen pihinän kera. Nyt, kun painat perärööriäsi tukkoon on aika antaa palaa. Aloita varovasti ja vapauta ilmaa. Jatka varovasti. Jos pieru on pysyäkseen äänettömänä, tulee se lopulta luonnollisesti sellaisenaan ulos. Mutta suosittelen ehdotonta varovaisuutta loppuun asti. Pieni pihaus kerrallaan ja älä ota kättä hetkeksikään pois persuksistasi.

Toimenpiteen jälkeen on sanoinkuvaamattoman hyvä olo. Mistäkö tiedän...

Vierailija
15/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:32"]Kerran kun olin uudella miesystävällä koko viikonlopun, en kehdannut mennä kakalle ollenkaan, koska hänellä oli niin pieni asunto, että molskahtelut kuuluivat ja koko asunto haisi tämän jälkeen.

[/quote]

Ja sitten ihmetellään kun kesällä tarttuu uimarannoilta tauteja, yök. Mut ap:lle; mee vessaan ja paina paperia peppureiällä ja päästä ilmaa ihan varovasti, pikku hiljaa ulos. Näin mä teen :D Ps. Mistä tietää että on aika lopettaa palstailu? Siitä kun jaat pieremisvinkkejä.....
[/quote]

Ai joku muukin tekee tätä xxddddd

Vierailija
16/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toisesta perskannikasta kiinni ja venytä. JA kas: ilma poistuu, mutta ääni on aika pieni.

Kiitos avlle - täältä opittu :)

Vierailija
17/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ällöttää tuo ajatus että paskaista pyllytuulta pieree paperin läpi omaan kouraan! Itse käytän myös tuota pakaranlevitysniksiä, ei pöräjä jos vähän kädellä levittää pakaran sivusta. Tulee vaan sellainen hiljainen tsuuuh.

Vierailija
18/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:36"]

[/quote]

Hah just tätä ehdotin lukematta tätä. Mutta yhtäkaikki, olen oppinut tämän av:lta

Vierailija
19/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita musiikkia/telkkaria kovemmalle, mene vessaan ja laita vesihana päälle, mene kyykkyyn ja laske ilmaa varovasti ulos. Tai odotat, että mies menee parvekkeelle tai ulos, jos polttaa. Tai mene käymään yksin ulkona. Keksit jonkun verukkeen. näin tein itse joskus alkuaikana, nykyään kehtaan kyllä myöntää jos pierettää. :D

Vierailija
20/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu oikeesti :D tästähän vois tehdä kirjan: 101 tapaa pierrä äänettömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän