Bi-uteliaisuus, kannattaako kertoa vaimolle?
Otsikossa kysymys. Olen 34 vee mies. Vaimon kanssa yhteistä taivalta takana 12 vuotta, pari lastakin on.
Viimeaikoina itselläni on herännyt kiinnostusta kokeilla jotain pientä miesten välistä. Tässä pohtinut, että kertoakko asiasta vaimolle vai pitääkkö asia visusti omana tietona. Ajatuksianne ja erityisesti kokemuksia haluaisin kuulla?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä. Vaimo on kiitollinen, kun voi ulkoistaa suikkarit.
Eikä tarvi antaa kakkoseen.
Itse ulkoistasin koko miehen. Avoin suhde ei ole mun juttu ja pahempaa vielä, jos toimitaan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvi antaa kakkoseen.
Eikä tarvi tunkea juttuja sun peffaan.
Käy salaa maksullisissa ja tilaa shemale. Silloin et ole kuin puoliksi homo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Harva nainen rakastaa smäidää.
Tasa-arvo tähänkin asiaan. Naisille tyrkytetään koko ajan lepakointia joka tuutista. Miehet voisi siirtyä antiikin Kreikan tyyliin. Naiset vois keskittyä lasten kanssa puuhailuun ja sisustamiseen.
Onpas tuomitsevia ja lyttääviä kommentteja.
En osaa sanoa kannattaako vaimolle puhua. En pysty sanomaan vaimosi reaktiota. Seksistä kannattaa kyllä aina avoimesti puhua.. tai pitäisi ainakin..
Riippuu siitä, haluatko toteuttaa mieliteot, vai jäävätkö ne vain haaveilun asteelle. Haaveiluun jokaisella on oikeus, eikä niistä tarvitse kenellekään tiliä tehdä, mutta jos tuntee halua oikeasti harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa - oli sitten kyseessä sama vai vastakkainen sukupuoli - niin siitä täytyy puhua.
No kuinka paljon se nyt sitten houkuttaa? Ei kaikkia fantasioita tarvi kertoa, jos esim. tietää, että niiden toteuttaminen olisi väärin tai suhteelle tai toiselle vahingollista. Mutta et voi ruveta selän takana pettämään myöskään miehen kanssa.
Itse tuskin haluaisin olla biseksuaalin miehen kanssa.
Tämän takia EI bi-miestä.
Vaikka on yhdessä jonkun kanssa, pitäisi päästä kuitenkin vähän "kokeilemaan". Aina sanotaan että ei sellaisesta ole kyse, jos on yhdessä jonkun kanssa niin sitten ollaan vain sen kanssa, mutta käytännössä tällaisia "uteliaita" ja vain siihen yhteen sukupuoleen kyllästyviä riittää.
Vaimon olisi hyvä tietää, jos haluat avoimen suhteen. Jos se ei käy, niin hän saisi mahdollisuuden erota ja ottaa uskollisen miehen. Tai sitten se sopii hänelle, jos ei ahdista tai haittaa. Ja sinulle avoimempi suhde jonkun toisen kivan kanssa jos ero tulee. On paljon pahempi jos salailee ja pettää, kuin elää rehellisesti ja siten suhdemuodot toimivat odotetulla tavalla. Ja kumpikaan ei kuluta elämänsä aikaa hukkaan, että vaimolle selviää asia 58 vuotiaana yllätyksenä ja saa jonkun shokin.
Kuten vastauksista voit päätellä, naiset ovat suvaitsemattomia homokokeiluja kohtaan. Kannattaa siis olla asiasta hissukseen.
Telakoituja kirjoitti:
Kuten vastauksista voit päätellä, naiset ovat suvaitsemattomia homokokeiluja kohtaan. Kannattaa siis olla asiasta hissukseen.
Naiset saavat aina miehet kiinni. Usko pois. Joku päivä siis.
Kerro ihmeessä. Ehkä vaimosikin on kiinnostunut kokeilemaan jotain pientä naisten kesken, mutta ei vaan ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Telakoituja kirjoitti:
Naiset saavat aina miehet kiinni. Usko pois. Joku päivä siis.
Onko kaikilla naisilla siis sellainen saalistajan luonne?
Telakoituja kirjoitti:
Totta helvetissä ollaan jos sen kokeiluja tekevän miehen kanssa on parisuhteessa. Kokeilkoon sinkkuna tai menkoon jonkun kanssa polyamoriseen suhteeseen, minä en ole mitään tuollaisia luvannut katsella.
Salasuhteet paljastuvat aina, ja kun kyseessä on salattu biseksuaalisuus seuraukset sekä sinulle että perheellesi ovat karuja. Kannattaa siis kertoa varovasti ja tunnustella vaimon ajatuksia. Tunnet hänet parhaiten miten hän reagoisi. Itse en haluaisi suhdetta avata, en miehen enkä naisen kanssa. Biseksuaalit ajatukset ovat ihan ok, mutta sitä en hyväksyisi, että on seksisuhteita muiden kanssa.
Telakoituja kirjoitti:
Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka vajaaälyinen olet?