Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-uteliaisuus, kannattaako kertoa vaimolle?

Vierailija
29.01.2022 |

Otsikossa kysymys. Olen 34 vee mies. Vaimon kanssa yhteistä taivalta takana 12 vuotta, pari lastakin on.

Viimeaikoina itselläni on herännyt kiinnostusta kokeilla jotain pientä miesten välistä. Tässä pohtinut, että kertoakko asiasta vaimolle vai pitääkkö asia visusti omana tietona. Ajatuksianne ja erityisesti kokemuksia haluaisin kuulla?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä aihetta koskevista miesten kommenteista muuten välittyy juuri se kuva mitä minulla on ennestäänkin ollut kaappihomoista ja biseksuaaleista. Eli se, että he ovat projisoineet naisiin sen osan minkä itseltään kieltävät. "Naisille" ei voi paljastaa olevansa biseksuaali tai homo, "naiset" rajoittavat ja uhkaavat, vaikka tosiasiassa he itse rajoittavat ja uhkaavat itseään elämällä salaista elämää seksuaalisuutensa kanssa, jota eivät ole oppineet hyväksymään itsessään.

Tämä palsta on muutenkin täynnä "naiset" sitä ja tätä - projisointeja.

Niin. Sinäkin projisoit kuvaasi itsellesi olevasi hyväksyvä nainen tai mies, joka olettaa tietävänsä, miltä miehestä tuntuu olla naisen miehenä ja miehen naisen naisena ja naisen miehen naisena ja miehen naistenmiehenä ja miestenmiehen naisenmiehenä ja ....

Vierailija
102/104 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suhteessa jossa oma sukupuoli on kummallekin sallittu. Itse olen bi ja ollut sitä ennen bicurious jo useamman vuoden. Poikaystäväni on hetero mutta jos olisikin bi niin ei haittaisi mua yhtään :D Ja ei todellakaan ole pettämistä jos asiasta sovittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata naisten kanssa alkaa vatvomaan näitä asioita, siitä ei tule mitään, ongelmia korkeintaan, varsinkin jos on vain kokeilusta kyse. Sitä ehtii myöhemmin puhua, jos edes on tarpeen.

Pettäminen voi tuoda tauteja ja ei naiset seurustele salakokeilijoiden kanssa todellakaan. Se tulee joskus esiin kuitenkin.

Vierailija
104/104 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pettämistä, olipa sukupuoli mikä tahansa.

Ihmeellistä kaksinaismoralismia, että jos mies kertoo haaveilevansa seksisuhteesta/-kokeilusta miehen kanssa, sen pitäisi olla vaimolle OK, mutta jos mies haaveilee seksisuhteesta/-kokeilusta naapurin Niinan kanssa, niin se ymmärretään heti pettämiseksi.

AP, ei ole mitään väärää olla bi. Sinun pitää vaan päättää, haluatko pitää nykyisen suhteesi vai erota, jos puolisollesi ei sovi avoin suhde tai suhteen ulkopuoliset seksiseikkailut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme