Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-uteliaisuus, kannattaako kertoa vaimolle?

Vierailija
29.01.2022 |

Otsikossa kysymys. Olen 34 vee mies. Vaimon kanssa yhteistä taivalta takana 12 vuotta, pari lastakin on.

Viimeaikoina itselläni on herännyt kiinnostusta kokeilla jotain pientä miesten välistä. Tässä pohtinut, että kertoakko asiasta vaimolle vai pitääkkö asia visusti omana tietona. Ajatuksianne ja erityisesti kokemuksia haluaisin kuulla?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sun täytyy puhua asiasta vaimollesi. Hän puhuu sitten lukkosepälle, joka voi ehtiä paikalle jo maanantaina. Asioilla on tapana järjestyä, sanotaan.

Vierailija
62/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä aihetta koskevista miesten kommenteista muuten välittyy juuri se kuva mitä minulla on ennestäänkin ollut kaappihomoista ja biseksuaaleista. Eli se, että he ovat projisoineet naisiin sen osan minkä itseltään kieltävät. "Naisille" ei voi paljastaa olevansa biseksuaali tai homo, "naiset" rajoittavat ja uhkaavat, vaikka tosiasiassa he itse rajoittavat ja uhkaavat itseään elämällä salaista elämää seksuaalisuutensa kanssa, jota eivät ole oppineet hyväksymään itsessään.

Tämä palsta on muutenkin täynnä "naiset" sitä ja tätä - projisointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia EI bi-miestä. 

Vaikka on yhdessä jonkun kanssa, pitäisi päästä kuitenkin vähän "kokeilemaan". Aina sanotaan että ei sellaisesta ole kyse, jos on yhdessä jonkun kanssa niin sitten ollaan vain sen kanssa, mutta käytännössä tällaisia "uteliaita" ja vain siihen yhteen sukupuoleen kyllästyviä riittää.

Mutta liittyykö se suuntautumiseen? Moni pettää, kun haluaa vaan useampia kumppaneita, siis saman sukupuolen kanssa kuin mitä oma kumppani on.

Vierailija
64/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yleisesti hyväksy kumppaninsa bi-seksuaalisuutta, vaikka väittävät olevansa avoimia kaikessa. Tutkittu asia.

Vierailija
65/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen, jos se nyt edes on todellinen. Tule kaapista, ihan kaikki voittavat, etenkin sinä.

Vierailija
66/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua tilanteeseen. Itse kerroin muutama vuosi sitten ja välillä puhuttu että voisi toinen mies tulla kimppaan. Hyvänä fantasiana on pysynyt ja en usko että muuksi muuttuu. Vaimolla todellisuudessa ei mitään haluja toteuttaa sitä. Kerro ja katso mitä seuraa. Rehellisyydestä harvoin mitään haittaa. Jos ei vaimo ymmärrä niin se on hänen häpeä. Omaa seksuaalisuutta kun tukahduttaa niin itse vain kärsit.

Vierailija
67/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät yleisesti hyväksy kumppaninsa bi-seksuaalisuutta, vaikka väittävät olevansa avoimia kaikessa. Tutkittu asia.

Ethän sinä "naisten" hyväksyntää biseksuaalisuudellesi edes tarvitse. Elät omaa elämääsi ja etsit kumppanin, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Kaikki eivät tietenkään löydä omaa rakastaan, mutta se on eri asia. Jos et löydä sopivaa naista, niin voit olla parisuhteessa miehen kanssa, kun kerran olet biseksuaali. Asian voi nähdä niinkin, että sinulla on enemmän vaihtoehtoja.

Mikä tahansa on parempi kuin se, että elät kaapissa ja kuvittelet "naisten" estävän elämääsi. 

Vierailija
68/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texasranger kirjoitti:

Voin samaistua tilanteeseen. Itse kerroin muutama vuosi sitten ja välillä puhuttu että voisi toinen mies tulla kimppaan. Hyvänä fantasiana on pysynyt ja en usko että muuksi muuttuu. Vaimolla todellisuudessa ei mitään haluja toteuttaa sitä. Kerro ja katso mitä seuraa. Rehellisyydestä harvoin mitään haittaa. Jos ei vaimo ymmärrä niin se on hänen häpeä. Omaa seksuaalisuutta kun tukahduttaa niin itse vain kärsit.

Ota ap tästä esimerkkiä, iso peukku sulle.

Vierailija
69/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minunkin mies voi olla bi-utelias tai edes hetero-utelias... Sitä ei kiinnosta koko aihe juuri ollenkaan, mutta tuomitsee silti p*rnon kasomisenkin pettämisenä. Makuuhuoneessa ei luonnollisesti tapahdu juuri mitään paitsi minun pään sisällä.

Aloittajan kohdalla sanoisin, että jos haluat oikeassa elämässä jotain kokeilla ihan minkä tahansa sukupuolen kanssa, sano se vaimolle ennen kuin lähdet pettämään. Ero voi tulla jo siitäkin, jos vaimollasi nuttura kunnolla kiristää, mutta parempi niin kuin jäädä kiinni pettämisestä. Jos vaimo ei heti flippaa ja laita sinua ulkoruokintaan, muttei avoimeen suhteeseen suostu, ehdota kolmen kimppaa jonkun bi-miehen kanssa?

Vierailija
70/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olisiko pettäminen jotenkin erilailla väärin jos se kohdistuu samaan sukupuoleen?

Ei ole. Ongelma on kuitenkin se, että pettävä kaappihomo on pettämisen lisäksi piilottanut vaimoltaan olennaisen osan persoonaansa ja siten pakottanut vaimonsa elämään tietämättään valheessa. Sanon tämän sateenkaari-ihmisenä.

N28

Vierailija
71/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei minunkin mies voi olla bi-utelias tai edes hetero-utelias... Sitä ei kiinnosta koko aihe juuri ollenkaan, mutta tuomitsee silti p*rnon kasomisenkin pettämisenä. Makuuhuoneessa ei luonnollisesti tapahdu juuri mitään paitsi minun pään sisällä.

Aloittajan kohdalla sanoisin, että jos haluat oikeassa elämässä jotain kokeilla ihan minkä tahansa sukupuolen kanssa, sano se vaimolle ennen kuin lähdet pettämään. Ero voi tulla jo siitäkin, jos vaimollasi nuttura kunnolla kiristää, mutta parempi niin kuin jäädä kiinni pettämisestä. Jos vaimo ei heti flippaa ja laita sinua ulkoruokintaan, muttei avoimeen suhteeseen suostu, ehdota kolmen kimppaa jonkun bi-miehen kanssa?

Kannatan avointa keskustelua, mutta ikävä kommentti tuo "jos vaimolla nuttura kiristää". Et ole sen parempi kuin naiset, jotka eivät ole sujut asian kanssa. Mieltymyksiä on erilaisia.

Vierailija
72/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä "naisten" hyväksyntää biseksuaalisuudellesi edes tarvitse. Elät omaa elämääsi ja etsit kumppanin, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Kaikki eivät tietenkään löydä omaa rakastaan, mutta se on eri asia. Jos et löydä sopivaa naista, niin voit olla parisuhteessa miehen kanssa, kun kerran olet biseksuaali. Asian voi nähdä niinkin, että sinulla on enemmän vaihtoehtoja.

Mikä tahansa on parempi kuin se, että elät kaapissa ja kuvittelet "naisten" estävän elämääsi. 

Minä veikkaan, että palstan nai-s-vi-hasta iso osa on juuri tätä, ollaan siellä kaapissa ikäänkuin se olisi joku pakko tai naisten määräämä asia, jota mies ei itse voi muuttaa. 

Elämä on lyhyt, älä hukkaa sen naisen aikaa enää yhtään enempää, äläkä omaasikaan.

Vierailija
73/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Kuten vastauksista voit päätellä, naiset ovat suvaitsemattomia homokokeiluja kohtaan. Kannattaa siis olla asiasta hissukseen.

Totta helvetissä ollaan jos sen kokeiluja tekevän miehen kanssa on parisuhteessa. Kokeilkoon sinkkuna tai menkoon jonkun kanssa polyamoriseen suhteeseen, minä en ole mitään tuollaisia luvannut katsella.

Harva nainen on niin suvaitsevainen, että kelpuuttaisi miehen, joka kertoo jo etukäteen, että on kokemusta toisista miehistä. Naiset eivät halua joutua kilpailutilanteeseen miesten kanssa.

Pitäisikö kelpuuttaa? Kenelläkään ei kuitenkaan ole velvoitetta kelpuuttaa ketään eikä haluta avointa suhdetta. Joku voi kokea myös miesten välisen seksin ällöttävänä (en minä) eli halut mieheen katoavat välittömästi. Näissä keisseissä on usein suvaitsevaisuuden vaatimus vain toiselle osapuolelle eli hän haluaisi rikkoa "suvaitsemattoman" rajoja.

Jos nainen on itse biseksuaali, harrastaa polyamoriaa tms. niin miksei puolisoa etsitä niistä piireistä. Miksi pesunkestävän heteronaisen pitäisi aivan yllättäen muuttua polyamoristiksi vain siksi, että hänen miehensä haluaa? Ei kenenkään seksuaalisuus muutu muuksi toisen toiveesta. Vaimo ei myöskään ole syyllinen siihen, jos ja kun mies on omasta seksuaalisuudestaan salannut asioita.

Miksi naiset tuntevat toisen miehen pahemmaksi uhaksi kuin toisen naisen? Voihan se bi- tai heteromies pettää naisenkin kanssa.

Pettäminen ylipäätään on paha, mutta sen lisäksi ajatukseen pettämisestä miehen kanssa liittyy se, että tietää, ettei itse voi sitä koskaan antaa. Jos sellaisesta rupeaa "jo sitoutuneena" puhumaan, kyllähän se viittaa lähtöhaluihin. Siinä on jotain samaa, jos vaikka pienirintaiselle naiselle mies alkaisi selittää, että haaveilee seksistä isorintaisen kanssa. Mutta tuo on vielä pahempi.

Vierailija
74/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kysypä vaimoltasi kelpaisiko hänelle kimppakiva. Moni nainen haaveilee olla useamman miehen pantavana. Mutta miehen bi seksuaalisuus on heille kova pala. Katsos naiset ovat siitä jänniä, että kaiken tyydytyksen tulee kohdistua vain heihin itseensä. Mies ei saa nauttia mistään mikä ei ole oman vaimon tyydytystä myöskin.

Kyseessä on naisten kaksinaismoraali jonka jokainen tietää.

Vierailija
75/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Kuten vastauksista voit päätellä, naiset ovat suvaitsemattomia homokokeiluja kohtaan. Kannattaa siis olla asiasta hissukseen.

Totta helvetissä ollaan jos sen kokeiluja tekevän miehen kanssa on parisuhteessa. Kokeilkoon sinkkuna tai menkoon jonkun kanssa polyamoriseen suhteeseen, minä en ole mitään tuollaisia luvannut katsella.

Eli olet sitämieltä, ettei ihmisen seksuaalisuus voi vuosien tai vuosikymmenten kuluessa muuttua?

Ei ole ollenkaan harvininaista, että ihmisellä on jotain kevyttä uteliaisuutta mutta kulttuurisyistä ihminen itsekin torjuu tuon ja "salaa" jopa itseltään.

Ja sinä pidät ihmistä, joka vuosien varrella "tutkii" itseään jotenkin epärehellisenä?

Harva nainen on niin suvaitsevainen, että kelpuuttaisi miehen, joka kertoo jo etukäteen, että on kokemusta toisista miehistä. Naiset eivät halua joutua kilpailutilanteeseen miesten kanssa.

Pitäisikö kelpuuttaa? Kenelläkään ei kuitenkaan ole velvoitetta kelpuuttaa ketään eikä haluta avointa suhdetta. Joku voi kokea myös miesten välisen seksin ällöttävänä (en minä) eli halut mieheen katoavat välittömästi. Näissä keisseissä on usein suvaitsevaisuuden vaatimus vain toiselle osapuolelle eli hän haluaisi rikkoa "suvaitsemattoman" rajoja.

Jos nainen on itse biseksuaali, harrastaa polyamoriaa tms. niin miksei puolisoa etsitä niistä piireistä. Miksi pesunkestävän heteronaisen pitäisi aivan yllättäen muuttua polyamoristiksi vain siksi, että hänen miehensä haluaa? Ei kenenkään seksuaalisuus muutu muuksi toisen toiveesta. Vaimo ei myöskään ole syyllinen siihen, jos ja kun mies on omasta seksuaalisuudestaan salannut asioita.

Miksi naiset tuntevat toisen miehen pahemmaksi uhaksi kuin toisen naisen? Voihan se bi- tai heteromies pettää naisenkin kanssa.

Koska mies haluaa todennäköisemmin vaihtelua eri sukupuolesta kuin se jonka kanssa on ja ehkä siksikin, että on enemmän kilpailua. Normaalisti poikien illat ovat vailla tietynlaisia taka-ajatuksia, bimiesten kohdalla se ei olekaan niin varmaa.

Tässäkin kommentissa näkyy, ettei henkilö elä normaalia homo- ja biseksuaalimiehen elämää, vaan jotain ihmeellistä feikkimaailmaa, missä homot jatkuvasti istuvat saunailloissa panemassa toisiaan. Se johtuu siitä, että käydään tuollaisissa paikoissa missä on anonyymia seksiä, mutta ei eletä ihan tavallista homoseksuaalin ja biseksuaalin elämää, missä jokainen samansukupuolinen ihminen ei ole mahdollinen seksikumppani. 

Ja tuollainen kyllä ärsyttää aika paljon avoimesti eläviä homoja ja biseksuaaleja, koska se luo heistä outoja stereotypioita.

Niin, moni ei tuollaista tee ja silti riski ja epäilys on suurempi. Ei voi mitään.

Minä luottaisin sellaiseen biseksuaaliin mieheen, joka on alun perin kertonut pitävänsä miehistä. Mutta sellaiseen en lähtisi missään nimessä, että jotain tällaista paljastuu, koska itselläni on niin huono kuva kaapissa elävistä ihmisistä. Eivät he ole pahoja ihmisiä, vaan vain niin paljon solmussa itsensä kanssa, etten halua olla mukana sellaisessa vyyhdessä. 

Vierailija
76/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituja kirjoitti:

Onpa harvinaisen tyhmä kommentti.

Vierailija
77/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, kysypä vaimoltasi kelpaisiko hänelle kimppakiva. Moni nainen haaveilee olla useamman miehen pantavana. Mutta miehen bi seksuaalisuus on heille kova pala. Katsos naiset ovat siitä jänniä, että kaiken tyydytyksen tulee kohdistua vain heihin itseensä. Mies ei saa nauttia mistään mikä ei ole oman vaimon tyydytystä myöskin.

Kyseessä on naisten kaksinaismoraali jonka jokainen tietää.

Kuulut siis juuri siihen em. porukkaan, jonka mielikuvituksessa naiset estävät hänen biseksuaalisuutensa ja kaiken kivan. Jotain ihan kummallista on tuo homma totta tosiaan. Aivan kuin iso lauma paheksuvia äitihahmoja olisi koko ajan tällaisen miehen kintereillä ja mielikuvituksessaan näin ilmeisesti onkin. 

Hannu Lauerma varmaan saisi tuollaisesta syndroomasta paljonkin irti.

Vierailija
78/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olisiko pettäminen jotenkin erilailla väärin jos se kohdistuu samaan sukupuoleen?

Ei ole. Ongelma on kuitenkin se, että pettävä kaappihomo on pettämisen lisäksi piilottanut vaimoltaan olennaisen osan persoonaansa ja siten pakottanut vaimonsa elämään tietämättään valheessa. Sanon tämän sateenkaari-ihmisenä.

N28

Samat syyt minullakin eli valehteleminen itsestä ja pettäminen. Eli epärehellisyys.

Vierailija
79/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Jos mieheni kertoisi haluavansa kokeilla seksiä miehen kanssa, pitäisin sitä äärimmäisenä luottamuksen osoituksena minua kohtaan. Ja seksi miehen kanssa on sellaista, jota en voi itse tarjota, joten olisin aivan valmis keskustelemaan avoimesta suhteesta (miehelle miehen kanssa), jos asia siihen saakka menisi.

Vierailija
80/104 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro. Jos mieheni kertoisi haluavansa kokeilla seksiä miehen kanssa, pitäisin sitä äärimmäisenä luottamuksen osoituksena minua kohtaan. Ja seksi miehen kanssa on sellaista, jota en voi itse tarjota, joten olisin aivan valmis keskustelemaan avoimesta suhteesta (miehelle miehen kanssa), jos asia siihen saakka menisi.

Ja siinä toinen bisse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi