Bi-uteliaisuus, kannattaako kertoa vaimolle?
Otsikossa kysymys. Olen 34 vee mies. Vaimon kanssa yhteistä taivalta takana 12 vuotta, pari lastakin on.
Viimeaikoina itselläni on herännyt kiinnostusta kokeilla jotain pientä miesten välistä. Tässä pohtinut, että kertoakko asiasta vaimolle vai pitääkkö asia visusti omana tietona. Ajatuksianne ja erityisesti kokemuksia haluaisin kuulla?
Kommentit (104)
Ei kannata kertoa, vaimosi on kuitenkin joku av-mamma joka ei ymmärrä seksuaalisuuden monimuotoisuutta.
AP on vain 1 niistä kovin monista heteroparisuhteessa olevista itseään pääasiassa hetskuna pitävistä miehistä, joilla olisi mielenkiintoa kokeilla seksiä toisen miehen kanssa. Monesti ei edes mitään pusuttelua tai muuta romanttista hömppää, vaan esim. pelkkää suikkaria, käsivetkutusta tmv, ehkä myös takaapäin.
Nämä eivät ajattele olevansa edes biseksuaaleja, mutta jotkut myöntävät senkin.
Pettäminen on pettämistä ja asioista kannattaa puhua toisen kanssa. Voi olla että siippakin on ajatellut muita seikkailuja omalta osaltaan ja saisitte homman toimimaan.
Jos puolisoni haluaisi "kokeiluja" jonkun kolmannen osapuolen kanssa - oli se sitten samaa tai eri sukupuolta - saisi sinkkustatuksen ja sen jälkeen ei minun kanssani tarvitsisi enää olla. Voisi olla vaikka koko loppumaailman kanssa mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoni haluaisi "kokeiluja" jonkun kolmannen osapuolen kanssa - oli se sitten samaa tai eri sukupuolta - saisi sinkkustatuksen ja sen jälkeen ei minun kanssani tarvitsisi enää olla. Voisi olla vaikka koko loppumaailman kanssa mun puolesta.
Kyllä tuon ymmärtää mutta kerro silti syy mustasukkaisuuden lisäksi miksi ajattelet noin. Potkisitko pois jo siinä vaiheessa, jos toinen ottaa asian esiin ennen kuin mitään on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kertoa, vaimosi on kuitenkin joku av-mamma joka ei ymmärrä seksuaalisuuden monimuotoisuutta.
Niin taas se on nainen on estämässä. Mies voi elää yksin tai etsiä sellaisen kumppanin, joka hyväksyy tällaiset asiat. Kukaan ei ansaitse tulla petetyksi, ei edes "av-mamma".
Mitä nyt taas? Kertoako vaimolle että haluat pettää häntä? Ihanko oikeasti tätä mietit?
Mies tietää kuinka pitää toista hyvänä. Miehen kanssa hyvä olla.
Jos puhut, avioliittosi on sitten siinä.
Voi jööses mitä vastauksia! :D
Jos susta ihan oikesti tuntuu siltä että haluaisit kokeilla miestä, niin juttele puolisosi kanssa. Voihan se olla että se on hänelle täysin ok ja sä pääset kokeilemaan miltä se susta oikeesti tuntuu, vai oliko se vaan sellainen fantasia. Mäkin oon nainen ja haluan touhuilla naisten kanssa. Ja tämän aion kyllä kertoa ihan jokaiselle miehelle, joka mun kanssa jotain vakavampaa meinaa. Ottakoot tai jättäkööt.
Vierailija kirjoitti:
Jos susta ihan oikesti tuntuu siltä että haluaisit kokeilla miestä, niin juttele puolisosi kanssa. Voihan se olla että se on hänelle täysin ok ja sä pääset kokeilemaan miltä se susta oikeesti tuntuu, vai oliko se vaan sellainen fantasia. Mäkin oon nainen ja haluan touhuilla naisten kanssa. Ja tämän aion kyllä kertoa ihan jokaiselle miehelle, joka mun kanssa jotain vakavampaa meinaa. Ottakoot tai jättäkööt.
Siis mistä lähtien bi-seksuaalisuus on ollut hyväksyttävää syy pettää`? Ihanko oikeasti et tajua eroa bi-seksuaalin joka käy vieraissa ja uskollisen bin välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä lähtien bi-seksuaalisuus on ollut hyväksyttävää syy pettää`? Ihanko oikeasti et tajua eroa bi-seksuaalin joka käy vieraissa ja uskollisen bin välillä?
Come on, dude! Ei se ole pettämistä, se on kokonaisvaltaista bi-seksuaalisuuden kokemista. Niin kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pettämistä, jos molemmille on ok. Ihanko oikeasti et tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO SANOIKO AP ETTÄ VAIMO ANTAA KÄYDÄ VIERAISSA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä. Vaimo on kiitollinen, kun voi ulkoistaa suikkarit.
Tämä. Harva nainen rakastaa smäidää.
Millainen on harva nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO SANOIKO AP ETTÄ VAIMO ANTAA KÄYDÄ VIERAISSA?
Ei sanonut. Ja voi vaikka antaakin. Tuo jolle vastasin puhui pettämisestä ja siihen vastasinkin.
Voimakkain henkinen kokemus ollut yliopistossa opiskellessa toisen miehen kanssa. En koe itseäni biseksuaaliksi, mutta olin tilanteessa, jossa hellyys ja läheisyys toisen miehen kanssa oli niin voimakasta, että se päätyi tiiviiseen yhdessä oloon pariksi viikoksi matkalla ja seksiinkin tuona aikana. ”Suhde” päättyi reissun jälkeen, koska toinen asui niin etäällä ja kaveruus etääntyi lopulta. Olin itse silloin sinkku enkä kiinnostunut muista miehistä enkä nykyäänkään ole. En kuitenkaan sulje pois sitä vaihtoehtoa, että jos jäisin yksin ja tapaisin jonkun toisen miehen samalla aaltopituudelle, etteikö siitä voisi jotain tullakin. Mmutta epäilen, koska ainakaan yhteisö ei tätä tue ja töissä en kehtaisi kellekään sanoa ja varmaan myös kaveritkin jättäisi.
Ei kannata naisten kanssa alkaa vatvomaan näitä asioita, siitä ei tule mitään, ongelmia korkeintaan, varsinkin jos on vain kokeilusta kyse. Sitä ehtii myöhemmin puhua, jos edes on tarpeen.
Me olemme kyllä keskustelleet mieheni kanssa tällaisista asioista ihan avoimesti. Yritän siis samaistua ensin suhteeseen, jossa seksistä ja seksuaalisuudesta ei voi puhua arkipäiväisesti.
Oma mieheni ei ole toistaiseksi ainakaan ollut kiinnostunut miehistä, mutta minä näen naisista unta. En kuitenkaan koe tarvetta seksiin naisen kanssa, mutta voisin miehenikin kanssa katsoa videoita aiheesta. Ajatuksia ja itsensä tuntemista on siis helpottanut se, että saa puhua ilman tuomitsemista. Eri asia sitten, miten avoimemman suhteen kokee.
Itse tiedät vaimosi parhaiten. Harmillista, jos olet ajatustesi kanssa yksin. Ei niissä nimittäin mitään outoa ole. Toisaalta kaikille se avoin suhde ei myöskään sovi. Tsemppiä!
Jos sä olet ns. bi , suhtessa naisen kanssa ja haluat miestä niin se tarkoittaa sun olevan kulissisuhteessa ja olevan oikeasti homopainotteinen bi, ehkä ihan puhdas homo. On reilua tulla ulos kaapista ja kerta asiasta vaimolle. Vai haluaisitkos itseäsi petettävän?!?