Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-uteliaisuus, kannattaako kertoa vaimolle?

Vierailija
29.01.2022 |

Otsikossa kysymys. Olen 34 vee mies. Vaimon kanssa yhteistä taivalta takana 12 vuotta, pari lastakin on.

Viimeaikoina itselläni on herännyt kiinnostusta kokeilla jotain pientä miesten välistä. Tässä pohtinut, että kertoakko asiasta vaimolle vai pitääkkö asia visusti omana tietona. Ajatuksianne ja erityisesti kokemuksia haluaisin kuulla?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin "bi-uteliaisuus"? Myönnä ihan suoraan itsellesi että olet pesunkestävä homo.

Vierailija
22/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Kuten vastauksista voit päätellä, naiset ovat suvaitsemattomia homokokeiluja kohtaan. Kannattaa siis olla asiasta hissukseen.

Naiset saavat aina miehet kiinni. Usko pois. Joku päivä siis.

Onko kaikilla naisilla siis sellainen saalistajan luonne?

Naisilla on joskus tervettä vainoharhaisuutta ja Sherlockin vikaa. Myös tutkimuksia tehdään miehen menoista ja viesteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa kertoa. Joo s on normaali hyvä parisuhde niin toinen ymmärtää. Seksuaalisuus on normaali asua. Ei kannata pullottaa.

Vierailija
24/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä. Ehkä vaimosikin on kiinnostunut kokeilemaan jotain pientä naisten kesken, mutta ei vaan ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi.

Miesten ja naisten suhtautuminen asiaa on hyvin erilaista. Monia miehiä vain kiihottaisi ajatus vaimosta toisen naisen kanssa.

Vierailija
25/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä vaimosi iloisesti ja lahjoita hänelle strap-on.

Vierailija
26/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituja kirjoitti:

Kuten vastauksista voit päätellä, naiset ovat suvaitsemattomia homokokeiluja kohtaan. Kannattaa siis olla asiasta hissukseen.

Tällä palstalla on tosi paljon kaapissa olevia homomiehiä ja biseksuaaleja. Sen olen huomannut jo aikaisemmin. Miksi täällä naisten kansoittamalla palstalla, etsittekö täältä toisia kaappihomoja vai mistä mahtaa olla kyse. 

Ei naisista tarvitse tykätä eikä olla heidän kanssaan tekemisissä intiimisti. Monista kommenteista paistaa vastenmielisyys naisen seksuaalisuutta ja välillä myös ihmisyyttä kohtaan. Onko se tyypillistä kaappihomoille? Koska tuntemistani homomiehistä, jotka ovat rehellisesti sitä mitä ovat, en ole tuollaista milloinkaan havainnut. Ilmeisesti hämmennys omasta seksuaalisuudesta voi purkautua noinkin.

Vierailija
27/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus miehen vehkeestä ensin toisen miehen suolessa ja sen jälkeen mun suussa, ei oikein sytytä. t. vaimo

Vierailija
28/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot! Näistä asioista on hyvä keskustella. Vaimo voi vaikka yllättää ja voitte miettiä avointa suhdetta tai, jos sellainen ei vaimolle käy, niin kolmen kimppaa? Vaikka vaimo ei innostusi asiasta niin mielestäni seksifantasioista tulisi keskustella avoimesti parisuhteessa. Vain niin voidaan selvittää, mitä voidaan kokeilla yhdessä. Kaikki ei kaikille käy, mutta, jos mitään ei sanota ääneen, niin mitään ei voida kokeilla.

Vierailija
29/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka vajaaälyinen olet?

Miinus seitsemän

Vierailija
30/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Totta helvetissä ollaan jos sen kokeiluja tekevän miehen kanssa on parisuhteessa. Kokeilkoon sinkkuna tai menkoon jonkun kanssa polyamoriseen suhteeseen, minä en ole mitään tuollaisia luvannut katsella.

Harva nainen on niin suvaitsevainen, että kelpuuttaisi miehen, joka kertoo jo etukäteen, että on kokemusta toisista miehistä. Naiset eivät halua joutua kilpailutilanteeseen miesten kanssa.

Vierailija
31/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus miehen vehkeestä ensin toisen miehen suolessa ja sen jälkeen mun suussa, ei oikein sytytä. t. vaimo

Kai sen voi välillä pestä?

Vierailija
32/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen negatiivisia tuntuu moni olevan.

Minulle sopisi hyvin, että miehelläni ja minulla olisi yhteinen poikaystävä salaista hauskanpitoa varten. N28

Vierailija
33/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihan vaan rohkeesti ottaa bbc:tä takapuoleen. 

Vierailija
34/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Tällä palstalla on tosi paljon kaapissa olevia homomiehiä ja biseksuaaleja. Sen olen huomannut jo aikaisemmin. Miksi täällä naisten kansoittamalla palstalla, etsittekö täältä toisia kaappihomoja vai mistä mahtaa olla kyse. 

Ei naisista tarvitse tykätä eikä olla heidän kanssaan tekemisissä intiimisti. Monista kommenteista paistaa vastenmielisyys naisen seksuaalisuutta ja välillä myös ihmisyyttä kohtaan. Onko se tyypillistä kaappihomoille? Koska tuntemistani homomiehistä, jotka ovat rehellisesti sitä mitä ovat, en ole tuollaista milloinkaan havainnut. Ilmeisesti hämmennys omasta seksuaalisuudesta voi purkautua noinkin.

Jep, naisia suorastaan halveksutaan, haukutaan naisellisia ominaisuuksia kuten luontaisesti suurempaa rasvaprosenttia ja toivotaan kuminuken ulkonäköä. Aikamoista projisointia. Sen takia täällä aika usein ehdotetaan tällaisille miehille oman homouden hyväksymistä, koska siitä usein on kyse.

Ne homot jotka ovat hyväksyneet itsensä taas osaavat usein arvostaa niitä naisellisia ominaisuuksia, vaikkeivat seksuaalisesti niistä viehättyisikään.

Vierailija
35/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Totta helvetissä ollaan jos sen kokeiluja tekevän miehen kanssa on parisuhteessa. Kokeilkoon sinkkuna tai menkoon jonkun kanssa polyamoriseen suhteeseen, minä en ole mitään tuollaisia luvannut katsella.

Harva nainen on niin suvaitsevainen, että kelpuuttaisi miehen, joka kertoo jo etukäteen, että on kokemusta toisista miehistä. Naiset eivät halua joutua kilpailutilanteeseen miesten kanssa.

No ei kai halua, kun tietää jäävänsä kakkoseksi.

Vierailija
36/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen negatiivisia tuntuu moni olevan.

Minulle sopisi hyvin, että miehelläni ja minulla olisi yhteinen poikaystävä salaista hauskanpitoa varten. N28

Ei "ihmeen negatiivisia" vaan ihan normaaleja. Kaikki nykyajan polyamorisuuspotaska ja kaiken hyväksyminen ei edelleenkään ole valtavirtaa.

Vierailija
37/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa eikä ole pettämistä jos vähän tapaat kundeja vaikka grindrin kautta

Vierailija
38/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Tietenkin homolle jää nainen kakkoseksi ja siksi homon kanssa ei ruveta olemaan alunperinkään.

Vierailija
39/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Niin no, mies on aina ykkönen.

Vierailija
40/104 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituja kirjoitti:

Pitäisikö kelpuuttaa? Kenelläkään ei kuitenkaan ole velvoitetta kelpuuttaa ketään eikä haluta avointa suhdetta. Joku voi kokea myös miesten välisen seksin ällöttävänä (en minä) eli halut mieheen katoavat välittömästi. Näissä keisseissä on usein suvaitsevaisuuden vaatimus vain toiselle osapuolelle eli hän haluaisi rikkoa "suvaitsemattoman" rajoja.

Jos nainen on itse biseksuaali, harrastaa polyamoriaa tms. niin miksei puolisoa etsitä niistä piireistä. Miksi pesunkestävän heteronaisen pitäisi aivan yllättäen muuttua polyamoristiksi vain siksi, että hänen miehensä haluaa? Ei kenenkään seksuaalisuus muutu muuksi toisen toiveesta. Vaimo ei myöskään ole syyllinen siihen, jos ja kun mies on omasta seksuaalisuudestaan salannut asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan