Onko tietokone guru paikalla?
Ongelmana on ollut että tietokone hyytyy ajoittain kymmeneksi sekunniksi. En ole keksinyt mistä johtuu. Tänään talon kaapelinetti (DNA) oli pimeänä enkä päässyt nettiin. Jaoin sitten kännykän netin eli tein kännykästä tukiaseman ja käytän tietokoneessa sitä nettiä. Nyt ei ole kertaakaan jymähtänyt. Onko syy siis kaapelimodeemissa?
Kommentit (39)
Tietokoneen hyytyminen ei ole sama asia kuin nettiyhteyden hyytyminen. Kummasta siis kyse?
dna näkyy olevan täyttä paskaa, modeemit ja yhteys.
Siis tietokone hyytyy. Teet mitä vain niin hiiren osoitin ja kaikki pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä ole mitään tekemistä nettiyhteyden kanssa
Dna toimii meillä hyvin tietokoneiden kanssa, mutta älytv:n kanssa on useasti ongelmia, pitää buuttailla laitteita tai ladata tv:n verkkoyhteys, jotta voi taas katsella esim. katsomoa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuskin johtuu nettiyhteydestä. Ihan ensimmäisenä tee kiintolevyn eheytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä ole mitään tekemistä nettiyhteyden kanssa
Niin minäkin ajattelisin mutta nyt ei hyydy kun tulee netti langattomasti. En tajua.
Onko sulla nettiboksi eri huoneessa kuin tietokone? Esim. tarpeeksi betonia välissä, niin ei toimi kunnolla.
Hyytyykö kone esim. tekstinkäsittelyn ym aikana, jos kone ei nettiyhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Hyytyykö kone esim. tekstinkäsittelyn ym aikana, jos kone ei nettiyhteydessä?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneen hyytyminen ei ole sama asia kuin nettiyhteyden hyytyminen. Kummasta siis kyse?
Huomaa että ap on nainen.
langaton hiiri ja wifi samalla kaistalla ?
Jos on taloyhtiön verkko, niin voi johtua myös muiden käytöstä. Jos sulla on se peruspaketti, josta ei mene lisämaksua vaan maksat sen vastikkeessa, niin se ei välttämättä riitä mihinkään. Osta lisänopeutta dna:lta.
Kysymys sivusta
Olen pitkään käyttänyt duolingoa läppärillä. Nyt ääni katoaa hetken kuluttua - toimii muutaman minuutin - olen päivittänyt windowsin ja cromen. Missä mahtaa olla vika? Käytössä maksullinen duolingo, yksi tuttu epäili, että haluavat tilaajaksi huonolla ilmaisversiolla. Muissa ääni toimii
Vierailija kirjoitti:
Kysymys sivusta
Olen pitkään käyttänyt duolingoa läppärillä. Nyt ääni katoaa hetken kuluttua - toimii muutaman minuutin - olen päivittänyt windowsin ja cromen. Missä mahtaa olla vika? Käytössä maksullinen duolingo, yksi tuttu epäili, että haluavat tilaajaksi huonolla ilmaisversiolla. Muissa ääni toimii
No ei ne sitä ääntä hiljennä maksujen toivomiseksi :D :D
Miten sää kännykän kautta muka laitat tietokoneen nettiin, sinähän se guru olet?
Vierailija kirjoitti:
Miten sää kännykän kautta muka laitat tietokoneen nettiin, sinähän se guru olet?
"Jaa wifi"
ohis
Potkaisi sitä konetta ja käytä töpseliä irti. T. Guru
Mitä tarkoitat tietokoneen hyytymisellä? Siis nettiselaimen joku sivu ei toimi vai et pysty katsomaan valokuvia/tiedostoja vai mitä tarkoitat?