Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VALMENTAJA LIIAN TIUKKA

Vierailija
02.06.2015 |

Okei, olen se eilinen taitoluistelija. Olen taas täällä luisteluleirillä, ja lonkkani ei enää kestä. Olin äsken tunnin jäällä ja tein pelkästään hyppyjä. Lonkassa on hiusmurtuma, mutta valmentaja koko ajan käskee joko treenata jäällä tai juosta radalla. Olen ollut aivan paskana jo 5 vuotta, ja totellut orjallisesti valmentajaani. Kaikki sanoo minua anorektikoksi, koska olen 170cm ja 48kg. Minä olen luullut että sen painavampi ei saa olla, koska muuten näyttää lihavalta ja rumalta. Okei myönnän, näytän mielestäni nytkin lihavalta ja rumalta. Poikaystävä yrittää melkein pakko syöttää minua, mutta meinaan oksentaa jos syön "normaalia" enempää.

En edes haluaisi luistella, mutta en vaan osaa lopettaa enää...

Ne jotka huutelee provoa, niin ei tämä ole. Minun valmentaja on aivan liian tiukka, ja minä tajusin sen vasta tänään.

Koskaan ei saisi syödä melkein mitään, ja treenata pitäisi 24/7. Äiti ei ole antanut minun lopettaa.

En halua kenenkään enää sanovan että "näin sinut kisoissa, yritä syödä jotain. Ei ne pollottavat luut kauniita ole" jne...

Alan olla loppu tähän. En halua täristä kylmästä jatkuvasti, ja olisi kiva syödä hampurilainen. Olisi kiva pystyä syömään poikaystävän luona ilman huonoa omatuntoa "epäterveellisesti" syömisestä.
T.15v.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta siellä.

Vierailija
2/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:20"]Lopeta siellä.
[/quote]

Miten lopetan, kun äiti melkein väkisin vie hallille? Minua alkaa pelottaa että kohta kaadun jäälle enkä enää pääse itse ylös.
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra jestas ):: älä mene niihin reeneihin, kun itekki huomaat, ettei ne oo sulle hyväksi. Jos sun äitis ei kuuntele sua, nii onko sulla ketään muuta aikuista, kelle voisit puhua?

Vierailija
5/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene lastensuojeluviranomaisen luo jo pyydä apua.

Vierailija
6/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu jollekin auttavalle taholle. Ei sun äitisi voi sua pakottaa taitoluistelemaan, varsinkin jos laji tuhoaa sun terveyttä.

Vierailija
7/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun koululaiset kesälomalla. Haluaa laitoksiin, tappaa itsensä, ramppaa ovissa, ahdistaa ja puristaa.

Vierailija
8/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:25"]Puhu jollekin auttavalle taholle. Ei sun äitisi voi sua pakottaa taitoluistelemaan, varsinkin jos laji tuhoaa sun terveyttä.
[/quote]

No äitihän ei koskaan kenenkään nähden ole tuollainen. Aina kun ollaan kahdestaan niin alkaa "Kyllä sun kannattaa vaan luistella, ei lopeteta!" Ja "Ei mitään järkeä lopettaa kun olet noin pitkällä!" "Luisteluhan on kivaa!!"....joo. Muiden edessä äiti on itse täydellisyys.
-Ap

Vierailija
9/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö poikaystäväsi vanhemmat sano mitään? Eikö ne voisi puhua äidillesi?

Vierailija
10/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:30"]No eikö poikaystäväsi vanhemmat sano mitään? Eikö ne voisi puhua äidillesi?
[/quote]

No kyllähän poikaystävän äiti oli kysellyt poikaystävältä että onko minulla anoreksia jne.
Voisi kai poikaystävän äiti yrittää puhua äitille..
-Ap

Vierailija
11/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se kilpaurheilu teettää.

Vierailija
14/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hampurilaisohjelma, jossa syöt koko ohjelman ajan hampurilaisia samalla kun luistelet. Harkoissakin saat hampurilaisia kun harjoittelet niiden käsittelyä.

Vierailija
15/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:46"]Tee hampurilaisohjelma, jossa syöt koko ohjelman ajan hampurilaisia samalla kun luistelet. Harkoissakin saat hampurilaisia kun harjoittelet niiden käsittelyä.
[/quote]

No hah hah. Olipa hauska.
-Ap

Vierailija
16/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:44"]Tätä se kilpaurheilu teettää.
[/quote]

Niimpä..kai.
-Ap

Vierailija
17/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole ollut ravitsemusluentoja seuran toimesta? Kyllä meillä ainakin valmentaja on korostanut terveellisen ruoan merkitystä ja sitä että syö ja nukkuu riittävästi. Lisäksi ulkopuolinen ravitsemusterapeutti on käynyt puhumassa syömisestä jo ihan minitason luistelijoille ja vanhemmille (yhteinen tilaisuus). 

Missä sarjassa luistelet? 

Mistä tiedät, että lonkassa on hiusmurtuma? Etkö pysty kävelemään kunnolla vai onko siinä jotain särkyä?

Vierailija
18/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi apua välittömästi! Olen nähnyt paljon samanlaisia tapauksia taitoluistelupiireissä. Tilanteesi on jo nyt paha. Sano, että haluat lääkäriin! T. Ex luistelijan äiti. 

Vierailija
19/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit valmentajalle että et enää kestä. Palat loppuun. Oikeastiko Suomessa valmentaja pakottaa nuoren treenaamaan jos on hiusmurtuma? Mene puhumaan vaikka kouluterveydenhoitajalle.

Oletko sanonut äidillesi suoraan että haluat lopettaa? Jos onkin niiin että äitisi luulee vain kannustavansa, ja ei ymmärrä että nyt et enää oikeasti jaksa? Mun lapseni ei uskaltanut sanoa mulle että ei tykkää harrastuksestansa, luuli että suutun. Harrasti kolme vuotta, joista yhden vastoin tahtoaan. ONNEKSI sanoi edes sen kolmannen vuoden jälkeen!

Vierailija
20/105 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin siihen eiliseen keskusteluun kanssasi. Hyvä, että olet nyt ymmärtänyt, että terveytesi on vaarassa! Nyt sun pitää oikeasti lähteä kotiin sieltä leiriltä! Se ei ole nyt sun paikka. Nyt kirjoitat nämä asiat äidillesi, että hän varmasti saa kuulla, mitä mieltä olet ja mitä koet. Tarvittaessa linkitä tämä keskustelu. Onko sulla rahaa, että pääset pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan