Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies + huono pukeutuja

Vierailija
02.06.2015 |

Tämä nyt on tosi pinnallinen juttu, mutta haluaisin uskoa etten ole ainoa ihminen maailmassa joka välittää pukeutumisesta. Olen tavannut ihanan miehen, joka on kaikkea mitä olen halunnut, mutta ei välitä vaatteista ollenkaan ja pukeutuu aivan miten sattuu. Itse olen kova ehostautumaan ja tykkään panostaa pukeutumiseen, ja mies aina kehuu miten hyvältä näytän, mikä on kiva kuulla.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa - oletteko vain hyväksyneet miehen pukeutumisen olevan eri maun mukaista kuin omanne, vai oletteko "hienovaraisesti" vihjailleet tai ostaneet miehelle uusia vaatteita suhteen edetessä?
Tiedän kyllä tämän olevan naurettava syy murehtimiselle, enkä ikinä käyttäisi tätä tekosyynä jättää mies, sillä hän on todellakin unelma, mutta en vain jaksa ymmärtää miksi niin komea mies ei välitä pukeutumisestaan :D

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiselämä onnistuu, kun nainen pukee miehen ja mies riisuu naisen.

Vierailija
62/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset voi miettiä tällaisia asioita.

Naisten pitäis yleensäkin ymmärtää että miehet eivät ole naisia. Nainen on se kaunis osapuoli, naisia kiinnostaa ”ehostautuminen” miehiä ei yleensä niin hirveesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...

Vierailija
64/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

Naisten pitäis yleensäkin ymmärtää että miehet eivät ole naisia. Nainen on se kaunis osapuoli, naisia kiinnostaa ”ehostautuminen” miehiä ei yleensä niin hirveesti.

Ai, siis että miehet ovat poikkeuksetta rumia siinä, missä naiset poikkeuksetta kauniita ?

Aika mustavalkoisen seksistinen maailmankuva sulla.

Sen ulkopuolelle jää aika paljon ihmisiä.

Vierailija
65/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pukeutuu miten sattuu, ei ole yhtään kiinnostunut pukeutumisestaan ja samat vaatteet vuodesta (vuosikymmenestä toiseen). En ymmärrä miksi asia kuuluisi minulle tai miksi minun pitäisi ruveta häntä pukemaan tai ostelemaan vaatteita. Arvostan kyllä asian ekologisuutta ja rahansäästöä ;)

Vierailija
66/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet haisevat hielle ym. Perushygieniasta tulisi aloittaa ihan ensin.

Vierailija
67/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin nykyisen mieheni, hän pukeutui aika juntisti ja kuin vanha setä (oli oikeasti nuori). Nykyäänkään ei ole kauhean kiinnostunut vaatteista, mutta eipä enää tarvitse hävetä. Tosin vieläkin hän panee helposti hanttiin, jos yritän ehdottaa mitään uudenlaista juttua, siis jotain, mitä hänellä ei ennestään ole kaapissa. Esim. sellainen neule, jossa on kauluksessa vetskari oli ensin ihan kauhistus. Ostin sitten kuitenkin sellaisen lahjaksi ja nyt tykkää.

Metodina on ollut hienovarainen ja toisinaan ei-niin-hienovarainen vihjailu ja vaatelahjojen osto. Ja homma kyllä jatkuu edelleen, ei voi mitään.

Vierailija
68/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:00"]Köyhä?

Ei ole, päinvastoin, mutta olen ymmärtänyt että tarkka rahoistaan.

Toi on paha. Ymmärrän jos ei kiinnosta pukeutuminen, mutta jos on niin pihi ettei osta vaatteita, niin on kyllä toivoton tapaus. Vaihtoon!

:D haha, en laita, kuten sanoin, on mahtava ihminen ja tuo pukeutuminen nyt on pieni seikka kaiken muun rinnalla. :)

Mielestäni mies on myös tosi komea ja varmasti näyttäisi vieläkin paremmalta jos vähän jaksaisi panostaa.

Tuo hienovaraisesti pikkuhiljaa toimiminen varmasti on paras toimintatapa, joko mies heltyy tai sitten minun pitää päästä asiasta yli ja antaa ihanan miehen pukeutua miten tahtoo. Mietitytti vain että onko muut kohdannut saman "ongelman" :D

Ap

Eiköhän se "mahtavuus" ajan myötä rapise, kun alat olla kaulaasi myöten täynnä tota pihistelyä.

Vierailija
69/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maxwell kirjoitti:

Ai, siis että miehet ovat poikkeuksetta rumia siinä, missä naiset poikkeuksetta kauniita ?

Luetun ymmärtäminen on nykyaikana vaikeanlaista.

Vierailija
70/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maxwell kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen on nykyaikana vaikeanlaista.

No mikäänhän  ei estä sitä harjoittelemasta.

Muista että 'harjoitus tekee mestarin !

Vierailija
71/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on Tarjoustalosta ostetussa hupparissa ja farkuissa vspaa-ajan vaatetuksena? Mun miehelläni on aika usein päällään tuollainen yhdistelmä. Farkkujen tilalla saattaa olla jopa verkkarit. Hui kamalaa. En tosin itsekään kai juuri kummaisemmin pukeudu, vaikken huppareissa erityisesti itse viihdykään, koska minusta huppu on epäkäytännöllinen muissa kuin ulkotakeissa.

Kaikkia ei vaan kiinnosta vaatteet ja muoti. Minua ei kiinnosta, eikä miestänikään. Onneksi ollaan siinä asiassa samanlaisia, sillä itse en jaksaisi kuunnella puolison huomautteluja pukeutumisestani. Vaatteeni ovat kuitenkin puhtaat, ehjät ja tilanteeseen sopivat. En halua opetella kiinnostumaan pukeutumisasioista sen enempää enkä muutenkaan jaksaisi jatkuvaa ulkonäköön kohdistuvaa kommentointia tai vihjailuja.

Vierailija
72/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi se että kun oltiin pienituloisia opiskelijoita äitini osti paljon vaatteita miehelleni mm Stokkalta.

Vähitellen mies oppi itse ja nykyään pukeutuu hyvin. :)

Vierailija
73/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heti turn off, kun mies pukeutuu huonosti. Itse kyllä lempeästi neuvon miehiä parempaan pukeutumiseen. Jos itse pukeudun tyylikkäästi ja naisellisesti, niin kyllä miehenkin pitää nähdä vähän vaivaa. Pieni osa miehistä osaa pukeutua, suurin osa ei.

Vierailija
74/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ei kiinnosta vaatteet ja sen kyllä huomasi kun deittailtiin. Hän on helpottunut, että ostan hänelle nykyään kaikki kuteet. Jotakin reunaehtoja on, mutta ei montaa. Kun mentiin naimisiin, sain luvan polttaa entiset vaatteet ja ostin uudet aivan kun Kenille. Samaan syssyyn vaihtui silmälasit ja kampaus. Nyt kun hän on jo yli kymmenen vuotta pukeutunut hyvin, niin hänelle on jo kehittynyt hiukan silmää vaatteille.

Vierailija
75/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin nykyisen mieheni, hän pukeutui aika juntisti ja kuin vanha setä (oli oikeasti nuori). Nykyäänkään ei ole kauhean kiinnostunut vaatteista, mutta eipä enää tarvitse hävetä. Tosin vieläkin hän panee helposti hanttiin, jos yritän ehdottaa mitään uudenlaista juttua, siis jotain, mitä hänellä ei ennestään ole kaapissa. Esim. sellainen neule, jossa on kauluksessa vetskari oli ensin ihan kauhistus. Ostin sitten kuitenkin sellaisen lahjaksi ja nyt tykkää.

Metodina on ollut hienovarainen ja toisinaan ei-niin-hienovarainen vihjailu ja vaatelahjojen osto. Ja homma kyllä jatkuu edelleen, ei voi mitään.

Olisiko sinusta kivaa, jos mies ostaisi sulle esim. videopeliaiheisia paitoja tai lolitamekkoja lahjaksi ja joutuisit puolipakolla niitä pitämään?

Vierailija
76/78 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

Kautta historian myös (tai jopa etenkin!) miehet ovat viestineet vaatetuksella. Se viesti on nykypäivänä vain erilainen kuin oli esim dandyn aikaan.

Miehet ja naiset koristautuvat yhtä lailla, mutta eri lailla.

Vierailija
77/78 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä.

Vierailija
78/78 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ikuisuusaihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi