Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa tähän voima-ajatuksianne, kuinka pysytte cooleina

Vierailija
29.06.2015 |

itselle todella tärkeässä tilanteessa, jossa väkisinkin on omat toiveet ja tavoitteet melko korkealla, mistä seuraa sitten ihan liika jännittämistä pahimmassa tapauksessa. Jotain, siis jotain mikä suhteuttaa tilannetta omassa päässä ja rentouttaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon liian cool tälle planeetalle."

Vierailija
2/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:04"]

"Oon liian cool tälle planeetalle."

[/quote]

Ei, ei mitään tuollaista älytöntä, vaan jotain mikä auttaa rauhoittumaan ja rentoutumaan, olemaan luottavaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa kuin tilanteessa: "Tämäkin menee ohi". Ahdistavassa tilanteessa se auttaa ymmärtämään että ahdistus ei jatku loputtomiin. Jännittävässä tilanteessa se herättää siihen, että vaikka tällä hetkellä tämä on minulle iso juttu mitä jännitän, niin sekin on lopulta vain ohimenevä juttu eikä kovin merkittävä isommasta mittakaavasta katsoen. Onnellisessa tilanteessa "tämäkin menee ohi" auttaa olemaan takertumatta onneen ja nauttimaan siitä rennosti sen aikaa kun sitä kestää, pelkäämättä sen loppua.

Vierailija
4/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin positiivinen kokemus, keskity vaikka siihen on ihana ilma tänään kuten silloinkin.  Seuraa itsellesi mieluista ohjelmaa.  Siirrä hetkeksi ajatukset johonkin muuhun kuin jännittävään tilanteeseen. 

Vierailija
5/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn tähän, vaikeimmissa tilanteissakin on oltu. Ja vaikka kaikki ei menisikään suunnitelmien mukaan, parhaani olen yrittänyt. Nyt vaan teen parhaani.

Vierailija
6/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin kuin häkkiapina.

Vierailija
7/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Et saa.

Vierailija
8/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus laskee jännitystä ja stressiä. Esim. ennen esiintymistä tai työhaastattelua kannattaa ajatella, että hienoa, että juuri minä olen päässyt tähän asemaan ja tilaisuuteen ja saan tehdä tämän. Toimii!

t, introvertti keski-ikäinen nainen, joka on viimeiset 15 vuotta esiintynyt työkseen :)

Vierailija
9/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain väliaikaista

Vierailija
10/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Tätä voisin kokeilla syksyllä koittavassa seuraavassa jännittävässä tilanteessani, joka on tohtoriksi väitteleminen, siis se itse väitöstilaisuus :D 

Vierailija
11/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmaan oma juttunsa, mutta mulla toimii se, että ajattelen jotain tilannetta, jossa olen ns. nolannut itseni pahasti, mutta joka kuitenkin jälkeenpäin huvittaa.

Esim. "hameeni kuminauha hajosi, ja hameeni putosi keskellä koulun ruokalaa vuonna x. Silloin se hävetti, nyt huvittaa. Joko tämä tämänhetkinen juttu onnistuu, tai siitä tulee edellisen esimerkin kaltainen juttu."

Tai sitten vaan se, että mietin mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua siinä tilanteessa. Aika harvoin se on mitään ihan ylitsepääsemätöntä kuitenkaan.

Vierailija
12/12 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kännit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän