Mies aikoo lähteä toisen naisen kanssa festareille kahdestaan...
Mitähän tästä pitäis ajatella? Meillä siis mennyt pari kk aika huonosti, mutta asutaan yhdessä ja seurustellaan. Nyt alkanut mennä suhde vähän paremmin, mutta aamulla sain tietää miehen aikovan lähteä ensikuussa festareille lapsuudenystävänsä, naisen, kanssa. Kuulemma siis tunteneet lapsesta asti, mutta viimeksi ovat nähneet noin kuusi vuotta sitten. Kyseessä Kihauksen festarit, joka kai nyt on viimeistä vuotta, siksi "pakko" lähteä. Mies ei ole ollenkaan petturityyppiä, ei voi sietää sellaista ja todella korkea moraali aina ollut tässä. Minut on taas petetty usein, ja tämä kuulostaa aika...epäilyttävältä. Mitä siis pitäisi ajatella?!
Kommentit (47)
Ja mies laittoi juuri viestin naiselle, että miten menee miesjutut, hän on edelleen minun kanssa yhdessä. Koska pyysin häntä jotenki edes vihjaamaan, että hän on varattu. Jos nainen ei kerta välttämättä tiedä... Tuskin nyt enää vastaa, mutta aamullapa saadaan tietää.
AP
Ei pidä ajatella mitään kun tulevaisuutta ei voi ennustaa, eikä miehesi nykyisiäkään ajatuksia tiedä kuin mies itse. Aika näyttää.
Eikai se nyt niin vakavaa ole jos nies vähän paneskelee vierasta. Miehet ovat miehiä, siemenen levittäminen on geeneissä, turha taistella tuulimyllyjä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:21"]Onko siis täysin turha ja naiivi pelko, vai mistä alapeukut? Mulla itsetunto niin nollissa, etten osaa ku epäillä.
AP
[/quote]
Mitä sä oikein pelkäät jos teillä kerran on jo pidempään mennyt huonosti? Että sun surkea suhde päättyy tuohon festarireissuun?
Sano miehelle, että sinäkin haluat mukaan. Mitä hän vastaa?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:50"]Kuulemma voin tulla mukaan "jos oikeesti on pakko epäillä"
Tämä kuulostaa siltä, että lähdössä paneskelemaan, mutta yrittää uskotella sinulle että olet vainoharhainen. Päästät miehen yksin ja hän paneskelee tai lähdet mukaan ja pilaat hänen suunnitelmansa.
[/quote]
Mitä se hyödyttää? Jos mies on päättänyt pettää niin ei sitä vainoilulla ja rajoittamisella estetä. Silloin pitää ottaa ero, päästää irti kurjasta suhteesta. Paitsi jos mies haluaa konkreettisesti käsitellä ja kehittää suhdetta jotenkin, enkä puhu omien menojen rajoittamisesta ainoastaan vaan esim pariterapiaa tmv.
Auts.. minulla on sinulle huonoja uutisia.
Kysyin, miksei pyydä edes ketään sellasta kaveriaan mukaa, jonka mäki tuntisin. Tai mua. Ni ei kuulemma niillä oo halua tulla, ja jos epäilen, ni voin tulla mukaan. Mut emmä halua antaa vaikutelmaa, et oon kauhee stalkkeri ja epäilen kaikkea...
AP
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:17"]Kysyin, miksei pyydä edes ketään sellasta kaveriaan mukaa, jonka mäki tuntisin. Tai mua. Ni ei kuulemma niillä oo halua tulla, ja jos epäilen, ni voin tulla mukaan. Mut emmä halua antaa vaikutelmaa, et oon kauhee stalkkeri ja epäilen kaikkea...
AP
[/quote]
Tottakai meet mukaan!
Ihmetyttää vaan, ettei tästä voinu etukäteen sanoa aikasemmin, ku sillä sen kanssa tuli tää puheeks. Nyt vasta, ku päiväkin on lyöty lukkoon. Ja tosiaan aikoo olla sen kanssa kahdestaan, ei pyytänyt mua mukaan, ennen ku vihjaillen sitä kysyin.
AP
Onko siis täysin turha ja naiivi pelko, vai mistä alapeukut? Mulla itsetunto niin nollissa, etten osaa ku epäillä.
AP
Kyllä itsellä saattais kellot soida
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:21"]Kyllä itsellä saattais kellot soida
[/quote]
Nimenomaan! Ei oo ennen naisesta puhunu ku lapsuudesta kertoessaan, ja nyt puhuttelee tätä ystävänä, vaikka nähnyt viimeksi 6v sitten, ja on menossa sinne "ainaki nyt viikonlopun yli". Ja just ku meillä meni huonosti, se on sopinut tän... Oonko nyt ihan vainoharhanen ä? Miten itse ajattelisitte, jos oma miehenne ilmottais näin?
AP
AP
Ap, et ole minusta naiivi ja turhaan peloissasi. Minusta miehen olisi alunperinkin pitänyt kysyä sinua mukaan. Mutta jos ei miestä kiinnosta sinun tunteesi, niin ethän sille mitään voi. Puhu miehelle!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:25"]Ap, et ole minusta naiivi ja turhaan peloissasi. Minusta miehen olisi alunperinkin pitänyt kysyä sinua mukaan. Mutta jos ei miestä kiinnosta sinun tunteesi, niin ethän sille mitään voi. Puhu miehelle!
[/quote]
Yritin puhua, etten ymmärrä miksi nyt niin kiire sinne... Kolme vuotta ollaan oltu yhdessä, eikä ennenkään ne festarit ole kiinnostaneet! Mutta nyt siksi, että saattavat jäädä viimeisiksi, kun ei sitä enää kai järjestetä. Ihan avoimesti myönsi, että haluaa toki myös sen naisen nähdä, ja se on suurin syy tähän matkaan. Mutta miksi se nainen nyt, näin kuuden vuoden jälkeen alkoi kiinnostaa... Kuulemma voin tulla mukaan "jos oikeesti on pakko epäillä", mutta festareista en tykkäisi musan vuoksi (tavallaan totta) ja siksi ei pyytäny mukaan. Mielestäni olisi silti noloa tunkea seuraan, jos ei kerran seura kelpaa.
AP
Jos mun mies ilmoittaisi lähtevänsä festareille toisen naisen kanssa, niin toteaisin vain, että kyllä mullekin muuta miesseuraa löytyy. Ei kovin kiinnostaisi jatkaa suhdetta tuolla tavoin käyttäytyvään ihmiseen.
Aika selvältä peliltä kuulostaa... Mies on kiinnostunut naisesta ja aikovat paneskella festareilla. Parempi erota jo nyt.
Voi jumalauta nainen. Sait luvan mennä mukaan, niin mikä on ongelma?????
Mies on puhunut Kihauksesta isäni kanssa, joka siis (isäni) on käynyt siellä jo vuosia, ja kuulemma puheiden mukaan ei enää kauaa järjestetä, saattaa olla viimeisin tapahtuma tänävuonna. Itse olin kyllä vieressä tämän kuulemassa, eli vaikkei totta olisikaan, niin tämän takia siis mies ehkä saanut sen kuvan.
Mies on nimenomaan todella kiltti ja lojaalinen, ei voi sietää pettämistä ja todella korkea moraali juurikin tässä pettämisasiassa. Ei koskaan tee päätöksiä sen mukaan, miten itsestä hyvältä tuntuu, vaan sina muiden mukaan. Siksi juuri ihmettelen, miksei edes pyytänyt mukaan... Vaikka silloin huonosti menikin ja nyt puhuttu näistä asioista ja alkanut menemään paremmin, niin silti on menossa. Kuten sanoin, asia olisi todellakin täysin ok, itsekin tulen paljon paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa, enkä mitään pettämisjuttuja toisten kanssa edes ajattele. Itselläni vain itsetunto on niin nollissa, että pelkään, että mies tekee jotakin tuon naisen kanssa ja reissussa ollessaan...
Mies siis sanoi äsken, ettei aio lähteä, jos niin paljon sitä vastustan ja epäilen. Mutten tahtoisi olla se "nalkuttava nainen" joka estää kaiken, en todellakaan, pelkään ja epäilen vain, miksi tuo nainen näin kuuden vuoden jälkeen alkoi kiinnostamaan!!
AP