Ponnari naisella
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:07"]En oo tullut ajatelleeksikaan, et ponnariin ois joku sovelias ikäkin määritelty.
[/quote] Juu, nähtävästi noin 24.
Meillä koko perhe tykkää pannarista. :) Joskus paistetaan lettuja mutta aina ei jaksa niin pannari on nopea. :D
Eipä noita ponnareita enää kovin usein yli kolmikymppisillä näe. Hiukset on parhaimman näköiset auki.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:09"]Meillä koko perhe tykkää pannarista. :) Joskus paistetaan lettuja mutta aina ei jaksa niin pannari on nopea. :D
[/quote]
Eiku oho! Se olikin ponnari eikä pannari! :D Ups!
Seksikäs ja nätti tyttömäisellä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:55"]
On tälläkin hetkellä. Ja ikää 45. Mitäs siihen sanot? :)
[/quote]Mullakin, ja olen 46. Huh meitä.
[/quote]
Jep. Totta se on: näin keski-ikäisenä sitä on rohkean piittaamaton muiden mielipiteistä! :D
T. 4
Aaaah... hiukset auki mutta ponnarikin käy. Ei kuitenkaan yhtä hyvä.
-Mies-
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:55"]
On tälläkin hetkellä. Ja ikää 45. Mitäs siihen sanot? :)
[/quote]Mullakin, ja olen 46. Huh meitä.
[/quote]
Ja mä olen jo 48-vuotias ponnaripää! Aatelkaa!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:55"] On tälläkin hetkellä. Ja ikää 45. Mitäs siihen sanot? :) [/quote]Mullakin, ja olen 46. Huh meitä. [/quote] Ja mä olen jo 48-vuotias ponnaripää! Aatelkaa!
[/quote]
Kuvia. Voin sitten arvioda.
-Mies-
Ponnarilla pidän. töissäni hiusten on oltava kiinni hygieniasyistä. En aina jaksa laittaa nutturalle tai letille, joten sitten vedetään ponihännällä.
Vapailla toki tykkään pitää välillä auki. En kuitenkaan silloinkaan aina, kun sitten pitää harjata hiuksia normaalia enemmän, etteivät takkuunnu hulluna. Enkä lämpökäsittele hiuksiani, koska ne vaurioituvat niin herkästi. Joten kiharoita tai piikkisuoria tai tupeerattuja hiuksia minulla harvemmin näkyy.
Kunhan ei ole lyhyt tukka. Sellainen on naisella kamalan näköistä.
Se on kiihottava, koska se houkuttelee tarttumaan kiinni siitä :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"]
Ponnarilla pidän. töissäni hiusten on oltava kiinni hygieniasyistä. En aina jaksa laittaa nutturalle tai letille, joten sitten vedetään ponihännällä.
Vapailla toki tykkään pitää välillä auki. En kuitenkaan silloinkaan aina, kun sitten pitää harjata hiuksia normaalia enemmän, etteivät takkuunnu hulluna. Enkä lämpökäsittele hiuksiani, koska ne vaurioituvat niin herkästi. Joten kiharoita tai piikkisuoria tai tupeerattuja hiuksia minulla harvemmin näkyy.
[/quote]
eivät vaurioidu kun huollat oikeilla aineilla ja suoristat laadukkaalla raudalla oikealla tavalla. Kuinka moni ihminen kulkeekaan kamalissa naturell-hiuksissa kun luulee että hoitaminen heikentää!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:55"] On tälläkin hetkellä. Ja ikää 45. Mitäs siihen sanot? :) [/quote]Mullakin, ja olen 46. Huh meitä. [/quote] Ja mä olen jo 48-vuotias ponnaripää! Aatelkaa!
[/quote]
Kuvia. Voin sitten arvioda.
-Mies-
[/quote]
Kuten sanottu, me keski-ikäiset olemme rohkean piittaamattomia toisten mielipiteistä. Niinpä emme kaipaa sinunkaan arvoitasi. Kiitos nyt kumminkin.
T. 4
Aivan sama. Itselläni on aina ponnari,koska en jaksa laittaa hiuksia. Mulla on pitkät hiukset, koska ne on helpot, ei tarvi tehdä mitään eikä käydä kampaajalla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:17"]
[/quote]
totta! joskus tekisi vastustamattomasti mieli kiskaista vaikka kassajonossa edellä olevan naisen poninhännästä. en ole kuitenkaan kiskaissut.
[/quote]
Vaati kaksi ponnaria. Yksi ei riitä riitä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:22"]
[/quote]
Vaati kaksi ponnaria. Yksi ei riitä riitä.
[/quote]
Silloin ne on yleensä letit kai? En muista nähneeni kellään kahta ponnaria :DD
"piikaa leteistä kiinni"
Höh. Täytin tänään 24, joten tän vuoden jälkeen ponnari on vissiin nou-nou :<
Eikä. Sellanen spice girls emma-tyyppinen kampaus on aikuisella vähän hassun näköinen, mutta ponnari normi. Helppo ja kätevä.
En oo tullut ajatelleeksikaan, et ponnariin ois joku sovelias ikäkin määritelty.