Ponnari naisella
Kommentit (54)
Minulla päivittäin ponnari ja ikää 46 vee. Ponnari tekee mielestäni reippaan ja nuorekkaan oloiseksi, toivottavasti... Kun hiukset ovat hyväkuntoiset, kiiltävät ja siististi leikatut, tulee ponnarista ihan tyylikäskin ja ihan aikuismainen. Jos taas ponnaria käyttää välttääkseen hiushuollon ja hiukset ovat huonokuntoiset, ei ponnarikaan näytä kivalta.
Sopii jos se on riittävän ylhäältä kiinni. Jos se on ihan niskasta kiinni niin silloin on miehen näköinen takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:17"]
Se on kiihottava, koska se houkuttelee tarttumaan kiinni siitä :D
[/quote]
Vaati kaksi ponnaria. Yksi ei riitä riitä.
[/quote]
Silloin ne on yleensä letit kai? En muista nähneeni kellään kahta ponnaria :DD
"piikaa leteistä kiinni"
[/quote]
[/quote]
Olin jo unohtanut saparot!
Ne ei kyllä yleensä ole kovin kiihottavat mun makuun.
Saparot ehdoton turn off. Ponnari voi joskus olla turn on.
-Mies-
Juuh, saparot on jo vähän liian lapsekkaat.
Lisäksi monen aikuisen naisen pää näyttää ihan Haisulilta jos on saparot :DD
Riippuu ihan kantajasta, jos on kauniit ja paksut hiukset, niin hyvältä näyttää. Sellainen rasvainen, ohut, hoitamaton ei näytä minkään ikäisellä hyvältä. Valitettavasti kuulun itse tuohon jälkimmäiseen kategoriaan, vaikka koitankin hoitaa hiuksiani..
Pidän saparoita silloin kun haluan. En välitä mitä muut ajattelevat! n23
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"]
Ponnarilla pidän. töissäni hiusten on oltava kiinni hygieniasyistä. En aina jaksa laittaa nutturalle tai letille, joten sitten vedetään ponihännällä.
Vapailla toki tykkään pitää välillä auki. En kuitenkaan silloinkaan aina, kun sitten pitää harjata hiuksia normaalia enemmän, etteivät takkuunnu hulluna. Enkä lämpökäsittele hiuksiani, koska ne vaurioituvat niin herkästi. Joten kiharoita tai piikkisuoria tai tupeerattuja hiuksia minulla harvemmin näkyy.
[/quote]
eivät vaurioidu kun huollat oikeilla aineilla ja suoristat laadukkaalla raudalla oikealla tavalla. Kuinka moni ihminen kulkeekaan kamalissa naturell-hiuksissa kun luulee että hoitaminen heikentää!
[/quote]
Joo mua ei todellakaan kiinnosta maksaa
a) vehkeestä, joka tuhoaa minun hiukseni ja sen jälkeen ostaa ja maksaa lisää
b) tuotteista, jotka tämän vaurioitumisen estää, jonka jälkeen joudun
c) pesemään hiuksiani joka päivä, joka lisää hiuspohjani luontaista rasvantuotantoa entistä enemmän jolloin
d) joudun ostamaan lisää kalliita hiustenhoitomerkkejä, jotka ehkäisevät tätä liiallista rasvantuotantoa
Joo ei kiinnosta lähteä tuommoiseen rumbaan, joka vie multa ihan liikaa aikaa ja rahaa ihan vain sen takia, että sua surettaa mun ponnari :D Ja usko pois, vientiä riittää. Johtuu varmaan siitä, että olen säälittävän ponnarini kanssa niin luuserin näköinen, että miehet kuvittelee mua helpoksi saaliiksi ;)
Ponnari mulla on usein, saparoista ja leteistä tykkäisin mutta taitavat olla liian lapsekkaat. Vaikka aika leikkisä olenkin. Eivät sovi jakkupuvun kanssa johtajatasolle.
Minä tunnen lievää kateellisuutta ja katkeruutta jos näen jollakulla hyvän ponnarin ja ponnaripään.
Mulla on lyhyt kallo ja littana takaraivo enkä sen takia koskaan pidä hiuksia poninhännällä. Se ei ole mulle ollenkaan sellainen helpoista helpoin kampaus, vaan vaatii tarkkaa asettelua sun muuta turhauttavaa toivotonta työstämistä, jotta saisin aikaan illuusion pyörämmästä kallonmuodosta ja paksummasta ponnarinjuuresta. Teen paljon mieluummin jonkinlaisen nutturan.
Yhyy. Eli siis joo, tykkään ponnarikampauksesta. Joillakin se on suorastaan imarteleva, heidän tulisi pitää aina hiuksiaan niin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:52"]
Että siinä ei lue k-18 tietääkseni.
[/quote]
Ei lue letitetyissä saparoissakaan, mutta silti useimmat pitävät niitä liian lapsellisena aikuiselle. Tällä hetkellä asenne on tämä, 30 vuoden päästä ehkä toinen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:52"]
[/quote]
Ei lue letitetyissä saparoissakaan, mutta silti useimmat pitävät niitä liian lapsellisena aikuiselle. Tällä hetkellä asenne on tämä, 30 vuoden päästä ehkä toinen.
[/quote]
Olen omalla kohdallani huomannut, että joskus peiliin katsoessa saparot on ihan superseksikkäät ja joskus näytän ihan siltä Seesamitien Piggy-possulta. Johtuu vissiin kierrosta tai jostain, mutta on todella päiviä jolloin saparot on ehdoton joo ja toisina taas täysin nounou :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Minä pidän saparoitakin. Enkä kysele naapurilta onko se hänen mielestään OK. :)
T. 45-v.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:17"]
Se on kiihottava, koska se houkuttelee tarttumaan kiinni siitä :D
[/quote]
Vaati kaksi ponnaria. Yksi ei riitä riitä.
[/quote]
Silloin ne on yleensä letit kai? En muista nähneeni kellään kahta ponnaria :DD
"piikaa leteistä kiinni"
[/quote]
saparot