Anoppini asuu seinänaapurina, kysyttävää?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:31"]Why, oh, why??!!
[/quote]
Niinpä :D noei, ovat todella ihania ja heistä on enemmän hyötyä kuin haittaa, mutta välillä ärsyttää
Mä pääsin kerran mukavasti paneskelemaan anoppini kanssa. Sikäli tuo on kätevää jos noin lähellä asuu....
Pöllähtävätkö yhtäkkiä teillä ilman kutsua?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:45"]Mä pääsin kerran mukavasti paneskelemaan anoppini kanssa. Sikäli tuo on kätevää jos noin lähellä asuu....
[/quote]
Oot oksettava
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:45"]Pöllähtävätkö yhtäkkiä teillä ilman kutsua?
[/quote]
Eivät he kutsua tarvitse, mutta olen monesti pyytänyt soittamaan ennen tuloa. Soittivat vähän aikaa kun vauva oli vastasyntynyt, mutta useimmiteb vain soittavat ovikelloa ja tulevat (anoppi ja miehen 12v sisko siis). Jos mies on täällä niin soittavat
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:45"]Pöllähtävätkö yhtäkkiä teillä ilman kutsua?
[/quote]
Eivät he kutsua tarvitse, mutta olen monesti pyytänyt soittamaan ennen tuloa. Soittivat vähän aikaa kun vauva oli vastasyntynyt, mutta useimmiteb vain soittavat ovikelloa ja tulevat (anoppi ja miehen 12v sisko siis). Jos mies on täällä niin soittavat
[/quote]
Useimmiten siis tuovat päivällistä tms :)
Ap
Why, oh, why??!!