Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet läskistä salilla?

Vierailija
01.06.2015 |

Tänään menin taas pitkästä aikaa salille, ihan vaan 30min crosstrainerilla ja muutama lihasliike. Koko ajan oli sellainen tunne että minua katsotaan inhoten, olin ainoa ylipainoinen koko paikassa. Hävetti myös vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa :(
Ja tiedän, itse olen kiloni kerännyt niin pitäisi kestääkin ne. Painoa on 92kg ja pituutta 168cm.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi kiva jos ylipainoinen liikkuu/käy salilla. Sehän on tosi kiva että pitää terveydestään huolta.jos hiki lentää niin aina vain parempi, se kertoo jo omistautumisesta.
Ainoa mikä itseäni salilla ärsyttää/jota katson pahalla on laitteissa seurustelu. Istutaan vaikka soutulaitteessa kaverin kanssa, ei treenata lainkaan vaan juodaan vettä ja nauretaan. Se on ihan sama kuka siinä istuskelee, ärsyttää. Ja silloin jos laitteeseen olen menossa niin aukaisen suuni tästä.

Vierailija
62/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ap itsekin Elixialla ja katson oikeasti vain ihaillen!! Tietäisitpä miten huono itsetunto mulla on. Laihuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja kyllä treenasin niin että tuli hiki. Oikeastaan yllätyin kuinka hyvin jaksoin siinä crossilaitteessa vaikka pulssi huiteli välillä 180 paikkeilla. Lihasvoimaa ei kyllä paljon löytynyt mutta tein sen verran kuin jaksoin.
Tiedän kyllä että ruokavalio on se tärkein, mutta toivon saavani liikunnasta parempaa jaksamista ja kuntoa ja helpotusta usein toistuviin migreeneihin. Ja ehkä sen parisataa kaloriakin voisi siinä samalla menettää ja buustata aineenvaihduntaa.
T. Ap

Vierailija
64/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienoa että tuokin huolehtii terveydestään. Keep up!"

Vierailija
65/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaa käy mielessä pahaa ajatusta, tsemppaan mielessäni!

Vierailija
66/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä a) en ajattele mitään, oon niin omissa maailmoissani ku mietin et sattuu, kolottaa, vieläkö jaksaa tai b) hyvä hyvä, alotettu on kaikki jostain, älä anna periksi tai sit c) älä nyt vaan ajattele et mä ajattelen jotain ku en ajattele mitään. Eli salille vasn, ihmiset ajattelee mutä ajattelee, mut se ajatus kun ei saa edes lehteä puussa värähtämään. Miksi haaskata oma elonsa ja olonsa, sun tai mun läskit ei kuulu paskan marjaa kelleen. Tsemppiä:)

Vierailija
67/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna ajattelen että tuossa taas yksi tyhmä yrittää laihtua kuntoilemalla. Nyt V***u ihan oikeesti! Salille tullaan kiinteytymään tai pitämään yllä normisektorilla olevaa rasvaprosenttia. Turhat läskikilot kannattaa hoitaa pois ruokavaliolla ennen sitä. 

t. mies 35, joka tykkää yllätys yllätys muodokkaista naisista mutta ei läskeistä.

Vierailija
68/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:59"]Ihan rehellisesti sanottuna ajattelen että tuossa taas yksi tyhmä yrittää laihtua kuntoilemalla. Nyt V***u ihan oikeesti! Salille tullaan kiinteytymään tai pitämään yllä normisektorilla olevaa rasvaprosenttia. Turhat läskikilot kannattaa hoitaa pois ruokavaliolla ennen sitä. 

t. mies 35, joka tykkää yllätys yllätys muodokkaista naisista mutta ei läskeistä.

[/quote]

Ensinnäkään kaikki eivät tule salille laihtumaan tai kasvattamaan lihasmassaa yltiöpäisesti, vaan osa voi vaikka etupäässä pitää huolta lihastasapainostaan. Koskaan ei salilla käyminen ole huono juttu. Lihasten käyttäminen myös rentouttaa lihasta, joten säryt pysyvät poissa kevyemmälläkin harjoittelulla. Salilla on helppo käydä kaikki lihasryhmät läpi. Kaikki liikkuminen on eteenpäin, tuollainen on-off -ajattelu on vähän yksinkertaista eikä kannusta ketään mihinkään. Itse olen hoikka ja liikunnallinen, että ei ole siitä kiinni.

Vierailija
69/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kiva kun käy ja että toivottavasti se ei kuvittele että kaikki kattoo sitä pahalla.

Vierailija
70/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa terveemmät elämäntavat. Hyvä hyvä :)

Vierailija
71/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten kun kävin aktiivisesti yhdellä salilla, siellä alkoi vuodenvaihteessa käymään suunnilleen mun ikäinen (22) ylipainoinen tyttö poikaystävänsä kanssa. Katsoin aina ihaillen kuinka motivoituneelta tyttö vaikutti ja kuinka hyvin hänen mies tsemppasi häntä. Keväällä ei pariin kuukauteen satuttu salille samaan aikaan, mutta toukokuun lopussa kun taas törmättiin niin tyttö oli jo ihan kuin eri nainen! Vaikken koskaan mitään hänen kanssaan puhunutkaan niin olin tosi ylpeä hänestä. Olis tehnyt mieli sanoa, että näyttää upealta, mutta ehkä se olisi ollut vähän creepyä :D

Vierailija
72/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla lienee enemmän entisiä ylipainoisia kuin arvaisikaan, joten moni varmasti tsemppaa mielessään.

Vierailija
73/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi tuli toinenkin lisäkseni.

Kivampi olla kaksi virtahepoa juomalammella gasellilauman kanssa, kuin yksi virtahepo.

Vierailija
74/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. En käy saleilla.

Vierailija
75/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt aika OT, mutta samaa aihepiiriä.
Kiinnitättekö salilla huomiota siihen, jos jollain on iho-ongelmia, esim. ihottumaa? Mulla on atooppinen iho, ja tykkään hirveästi käydä salilla, mutta lähteminen on joka kerta vaan vaikeampaa kun on niin epävarma olo ton ihon takia. Se näyttää välillä kuitenkin aika rumalta ja inhottavalta.
Kiinnitättekö huomiota tällaiseen, ja mitä ajattelette?

Vierailija
76/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso arvostus siitä, että ymmärtää ylipainon tuomat riskit ja tekee asialle jotain. Todellinen hatunnosto kaikille ylipainoisille treenaajille.

Vierailija
77/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:12"]Salilla lienee enemmän entisiä ylipainoisia kuin arvaisikaan, joten moni varmasti tsemppaa mielessään.
[/quote]
Niin ja siis toki myös muutkin symppaavat.

Vierailija
78/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:13"]

Tää on nyt aika OT, mutta samaa aihepiiriä. Kiinnitättekö salilla huomiota siihen, jos jollain on iho-ongelmia, esim. ihottumaa? Mulla on atooppinen iho, ja tykkään hirveästi käydä salilla, mutta lähteminen on joka kerta vaan vaikeampaa kun on niin epävarma olo ton ihon takia. Se näyttää välillä kuitenkin aika rumalta ja inhottavalta. Kiinnitättekö huomiota tällaiseen, ja mitä ajattelette?

[/quote]

Riippuen tietenkin sijainnista, mutta voi olla että mieleeni tulisi hygienianäkökulma, eli onko tarttuvaa kun kuitenkin hikisenä käytetään samoja laitteita ja ihokontakti on laitteeseen. Jos siis ihottuma on laajalla alueella ja sellaisissa paikoissa jotka koskevat laitteisiin.

Voithan käyttää pitkähihaista paitaa ja trikoita, jos siis on vartalossa iho-ongelmaa?

Naamasta nyt ole mitään väliä, kaikkihan siellä punaisina, hikisinä ja irvistävinä lärviään esittelee.

Vierailija
79/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:13"]Tää on nyt aika OT, mutta samaa aihepiiriä.
Kiinnitättekö salilla huomiota siihen, jos jollain on iho-ongelmia, esim. ihottumaa? Mulla on atooppinen iho, ja tykkään hirveästi käydä salilla, mutta lähteminen on joka kerta vaan vaikeampaa kun on niin epävarma olo ton ihon takia. Se näyttää välillä kuitenkin aika rumalta ja inhottavalta.
Kiinnitättekö huomiota tällaiseen, ja mitä ajattelette?
[/quote]

Ei mitään väliä. Yleensäkin tuntuu, että ulkonäköongelmat ovat suurimmaksi osaksi asianomaisten omassa päässä. Suurin osa ihmisistä ei ajattele tai ainakaan jää miettimään mitään tuollaista. Oma lukunsa ovat jotkut persoonallisuushäiriöiset jotka käyttäytyvät päin persettä oli kohteena kuka vaan ja asia mikä tahansa. Rohkeasti siis salille vaan. Samalla tulee rohkaisseeksi muitakin jotka arkailevat salille tai jonnekin muualle lähtöä: jos hänkin niin sitten minäkin!

Vierailija
80/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katsele muiden ihmisten vartaloita salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi