Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet läskistä salilla?

Vierailija
01.06.2015 |

Tänään menin taas pitkästä aikaa salille, ihan vaan 30min crosstrainerilla ja muutama lihasliike. Koko ajan oli sellainen tunne että minua katsotaan inhoten, olin ainoa ylipainoinen koko paikassa. Hävetti myös vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa :(
Ja tiedän, itse olen kiloni kerännyt niin pitäisi kestääkin ne. Painoa on 92kg ja pituutta 168cm.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä tuijottelijoista, oletpa sitten pyöreämpi tai laiheliini niin aina on joku kyttääjä :) ehkä ne oli sulle kateellisia. Tsemppiä ja kivaa kesää!

Vierailija
42/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt sitten raatorehellisesti, että ajattelen kutakuinkin näin: "ihanaa, toi on mua paljon isompi, ehkä kukaan ei nyt tuijota mun leveetä persettä kun vertailupohjana on mua hoikempien lisäksi myös mua paljon isompi" ja "onneks mä en oo noin iso".

En silti ajattele näitä mitenkään pahalla, ja pidän ajatukseni visusti omanani, eli salilla luultavasti hymyilisin ystävällisesti sinulle samalla lailla kun kaikille muillekin, jos katseemme kohtaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:41"]Minäkin olin. Sama pituus, 85 kg. En havainnut katseita. Käytkö jollain sekasalilla tai supertreenareiden salilla?
[/quote]

Käyn elixiassa koska se on ainoa lähellä oleva jossa on myös lapsiparkki.

Vierailija
44/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onpa hyvä että edes yrittää tehdä kunnolleen jotain, ja että toivottavasti ymmärtää, että laihdutus lähtee etupäässä ruokavaliosta, ei liikunnasta.

Vierailija
45/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelen että hyvät sulle kun huolehdit itsestäsi.

Vierailija
46/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ei kuulu tänne, että menisi vaan  karkkikauppaan omaan luonnolliseen ympäristöönsä ja jättäisi kuntosalit meille jotka ollaan synnytty lihaksikkaina. No eipä vainkaan. Hyvänhän se on jos haluaa kuntoaan kohentaa.

Vierailija
47/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk.

Vierailija
48/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ahkera tyyppi, kuten kaikista muistakin salilla kävijöistä. :)

Vierailija
49/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se läski salilla. Ihan sama mitä muut ajattelee musta. Itse en paljon muita salilla olijoita edes katsele. Tulen sinne treenaamaan. 

Vierailija
50/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella rohkeana, salilla lihavuus tosiaan jotenkin korostuu, kun jokainen on siellä juuri läskejään treenamassa pois.

En missään nimessä katso inhoten.

Täytyy sanoa, että hieman ihmettelen niitä, jotka vuosikausia treenaavat 3-7 kertaa viikossa kovia teenejä, mutta eivät laihdu grammakaan. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
51/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mulle tuli hyvä mieli ja itku silmään näistä vastauksista. Ajattelin että av:lla nyt ainakin tulee rehellisesti vaikka mitä haukkua mutta ei tullutkaan (ainakaan vielä). Ehkä nyt kehtaan seuraavalla kerralla olla siellä paremmin mielin :)
T. Ap

Vierailija
52/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanoisit, että riippuu siitä teetkö sä todella siellä hiki hatussa töitä. Ärsyttää ihan kokoon katsomatta tyypit, jotka vaan notkuu salilla ja lukee lehteä. Menkööt muualle istumaan laitteita varaamasta. Mutta siis jos teet ihan tosissaan reeniä niin eihän se voi olla muutakun hyvä juttu :)

Vierailija
53/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se on lähinnä sun oma tunne. Mä ainakin salilla teen vaan niitä omia treenejäni ja mietin omiani, vaikka joskus silmät pysähtyiskin johonkin toiseen. Ja kun tuli puheeksi, niin siellä tosiaan käy yksi tosi lihava mies, mutta omien mittojensa mukaan muutkin niitä laitteita säätää. Kai sitä kaikkien liikkua täytyy, jos meinaa pitää itsestään huolta, oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
54/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnittäisi mitään huomiota sun kokoiseen treenaajaan. Tossa mun lähisalilla käy kaiken kokoisia miehiä ja naisia. Painon puolesta olet ylipainoinen joo, mutta et erottuisi siellä erityisesti.

Vierailija
55/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka ja urheilullinen ja ajattelen, että tuntisitpa olosi mahdollisimman mukavaksi salilla (huom. itselläkin joskus vähän orpo olo salilla,etenkin elixiatyyppisillä, joten en sellaisissa juurikaan käy) niin että jaksaisit treenata itsellesi hyvän mielen ja vähät välittäisit joistain fitnesspimuista tai hormoniäijistä.

Vierailija
56/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse kunnan salilla ja siellä on ihan kaikenikäistä ja -kokoista porukkaa ja leppoisan letkeä ilmapiiri. Tuntuu, että on sellainen yleinen kannustava ilmapiiri. Itse olin normipainoinen aloittaessani kuntosalilla käynnin, mutta kynnys oli silti korkea koska en ollut liikkunut vuosiin. En kiinnitä lihaviin ihmisiin sen erityisempää huomiota kuin muihinkaan, paitsi että joskus saatan olla että "jaksaisinpa nostaa yhtä paljon" kun teen alkulämppää ja katselen kun rautaa nousee paljon enemmän kuin mulla. :)

Vierailija
57/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hieno homma. Jos hirveästi muut ihmiset häiritsee, niin ota omaa musiikkia mukaan, niin pystyt paremmin sulkeutumaan omiin ajatuksiisi ja keskittymään vain itse treenaamiseen?

Tsemppiä liikuntaan!

Vierailija
58/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:47"]

Täytyy sanoa, että hieman ihmettelen niitä, jotka vuosikausia treenaavat 3-7 kertaa viikossa kovia teenejä, mutta eivät laihdu grammakaan. Mutta kukin tyylillään.

[/quote]

Miksi ihmettelet? Laihdutus tapahtuu pääosin ruokavaliolla.

Vierailija
59/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mieti ihmisten kokoa, varsinkaan naisten. Sitä vähän saatan ajatella, jos mies on kunnon läskivuori ja vielä motivoitunut treenaaja. Siitä tulee sellainen vaikutelma, että hän ei tiedosta omaa lihavuuttaan ja omaa huonot geenit voimailuun tai bodaukseen; eli nostaa vähän isommat painot kuin muut, mutta painoonsa ja terveyden menetykseen nähden ne painotkaan eivät ole kummaiset. Näitä on tullut joitakin salilla nähtyä; voisin itse mennä piiloon tällaisen tyypin taakse, mutta voimat samaa luokkaa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
60/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiinnitä läskeihin salilla mitään huomiota.. keskityn omaan treeniin ja vain jos viereen sattuu joku hyvännäköinen tytsy niin saattaa silmä hetken siinä viipyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä