Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet läskistä salilla?

Vierailija
01.06.2015 |

Tänään menin taas pitkästä aikaa salille, ihan vaan 30min crosstrainerilla ja muutama lihasliike. Koko ajan oli sellainen tunne että minua katsotaan inhoten, olin ainoa ylipainoinen koko paikassa. Hävetti myös vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa :(
Ja tiedän, itse olen kiloni kerännyt niin pitäisi kestääkin ne. Painoa on 92kg ja pituutta 168cm.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:37"]

Tänään menin taas pitkästä aikaa salille, ihan vaan 30min crosstrainerilla ja muutama lihasliike. Koko ajan oli sellainen tunne että minua katsotaan inhoten, olin ainoa ylipainoinen koko paikassa. Hävetti myös vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa :( Ja tiedän, itse olen kiloni kerännyt niin pitäisi kestääkin ne. Painoa on 92kg ja pituutta 168cm.

[/quote]

Sinänsä annan rispectit siitä että tekee jotain itsensä eteen. Toisaalta ihmettelen ihmisiä, jotka tulevat salille laihduttamaan. Siihen sopisi paremmin jumpat, lenkit, uinti yms. Eli ihmettelen ihmisiä jotka tulevat salille vetämään aerobista treeniä. Etenkin tähän aikaan vuodesta, kun lenkkikelit on parhaimmillaan.

Vierailija
22/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hieno juttu kun on tullut salille ja toivon että uusi naama jatkaa harrastustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös läski salilla treenaaja, tosin kohta ex-läski:D En todellakaan katso pahalla ketään, jos edes ehdin katselemaan muita ylipäätään, kyllä sitä keskittyy siihen omaan treeniin.

Saatan kuitenkin katsoa, millaiset treenivaatteet toisella on (hyvässä mielessä siis) tai millaisia liikkeitä tekee (tämäkin ihan omaa oppimista ajatellen). Joskus myös tarkkailen, onko toisella treeni jollain laitteella pahasti kesken vai mahtaako kohta vapautua omaan käyttööni.

Saatan seurata selvästi aloittelijan liikkeitä myös siksi, että tarvittaessa menen auttamaan. Usein sitä apua ei meinaan pyydetä eikä oma luonto ainakaan anna toisen tehdä kyykkyjä selkä notkolla kauheilla painoilla...Toki aina kysyn ensin, tarviiko toinen jeesiä:)

Treenaan vaan kaikki läskit, laihat ja atoopikot!

Vierailija
24/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:35"]

Tänään menin taas pitkästä aikaa salille, ihan vaan 30min crosstrainerilla ja muutama lihasliike. Koko ajan oli sellainen tunne että minua katsotaan inhoten, olin ainoa ylipainoinen koko paikassa. Hävetti myös vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa :( Ja tiedän, itse olen kiloni kerännyt niin pitäisi kestääkin ne. Painoa on 92kg ja pituutta 168cm.

[/quote]

Sinänsä annan rispectit siitä että tekee jotain itsensä eteen. Toisaalta ihmettelen ihmisiä, jotka tulevat salille laihduttamaan. Siihen sopisi paremmin jumpat, lenkit, uinti yms. Eli ihmettelen ihmisiä jotka tulevat salille vetämään aerobista treeniä. Etenkin tähän aikaan vuodesta, kun lenkkikelit on parhaimmillaan.

[/quote]

Eiköhän se ole pääasia, että tekee sellaista, mikä on mieluisaa. Jos tekisi pakolla jotain toista lajia, jäisi ehkä koko liikuntasuoritus väliin. Ja kaikilla lihavilla ei ole laihdutus käynnissä. Osa pyrkii vaan pitämään painonsa vakaana ja osa antaa sen huoletta jopa nousta, vaikka kävisikin samalla salilla. 

Vierailija
25/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:35"]

[/quote]

[/quote]

Lisäyksenä vielä: superläskeistä ymmärrän hyvin sen, että kandee treenata jotenkin mikä säästää niveliä. Mutta ap:tä en superiksi vielä laske :)

Vierailija
26/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pukuhuoneeseen itkemään hänen puolestaan ja rukoilen että jumala auttaisi häntä laihtumaan.

Vierailija
27/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:43"]

Menen pukuhuoneeseen itkemään hänen puolestaan ja rukoilen että jumala auttaisi häntä laihtumaan.

[/quote]

Meidän kuntosalin pukkarissa ei saa rukoilla näkyvästi. Varo, ettei teillekin tule kieltoa jos itkien rukoilet. 

Vierailija
28/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota kuin korkeintaan tyylillä "hyvä ettei täällä ole pelkkiä bodareita vaan myös meitä peruskävijöitä".

Vierailija
29/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:47"]Voi että mulle tuli hyvä mieli ja itku silmään näistä vastauksista. Ajattelin että av:lla nyt ainakin tulee rehellisesti vaikka mitä haukkua mutta ei tullutkaan (ainakaan vielä). Ehkä nyt kehtaan seuraavalla kerralla olla siellä paremmin mielin :)
T. Ap
[/quote]
Todellakin ap! Hyvä sinä!! :) vaatii uskallusta mennä kiloineen salille.

Vierailija
30/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ihan rehellisesti katson ihaillen. Yrität ainakin parantaa kuntoasi ja ylipainon kanssa teet vielä enemmän töitä salilla kuin laiheliinit. Peukku!

Vierailija
31/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että liikkuu :')

Vierailija
32/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotan vastauksia. T. 20 kg ap:ta painavampi

Vierailija
33/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen, että lihavalla on niin paljon pokkaa, että tekee lihavuudelleen jotain paikassa, jossa keskimäärin ei olla lihavia.

Vierailija
34/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä et tekeekö jotain vai istuuko lukemassa lehteä et voi sanoo käyneensä salilla.

Vierailija
35/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin. Sama pituus, 85 kg. En havainnut katseita. Käytkö jollain sekasalilla tai supertreenareiden salilla?

Vierailija
36/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan peukkuja. Mielessäni siis.

Vierailija
37/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, että hyvä kun liikkuu ja laihtuu.

Vierailija
38/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna tulee hyvä mieli etten ole ainut treenaamaton. Millään pahalla en kys. olevaa henkilöä ajattele. Kehonkuvan kanssa ongelmia itsellä vaikka olen normaalipainoinen. 

Vierailija
39/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että treenaa

Vierailija
40/94 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli mennä halaamaan.
Aloitin itse salilla käymisen ja ryhmäliikunnan yli satakiloisena ja tiedän, että se vaatii sata kertaa enemmän sisua ja tahtoa kuin hyväkuntoisella, jolla liikunta on ollut rutiinia aina.
Nyt 70-kiloisena ei urheilu enää ole hampaidenkiristelyä ja nostan näkymätöntä hattua kaikille niille, jotka tekevät jotain muutakin hyvinvointinsa eteen kuin valittavat av:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme