Vauvani saattaa olla sairas
Huomenna vielä tarkempia tutkimuksia, raskausviikkoja nyt vasta 34 - mitä luultavimmin vauva kumminkin syntyy huomenna. Ihan kamala olo, iski fyysinen pahoinvointi heti sairaalareissun jälkeen, enkä ole saanut syötyä mitään. Sairaalaankaan ei saanut jäädä, en tiedä voiko sen ajatella sitten positiivisesti - vauva ei ole niin suuressa hädässä että hänet olis heti pitäny leikata ulos? En oikein tiedä pitäiskö asiasta ilmottaa lähisuvulle vai olla vaan hiljaa siihen asti että tiedän itsekin lisää? Tekis mieli vaan kiljua.
Kommentit (10)
Tsemppiä! Mulla on sydänvikainen vauva, huomattiin raskausaikana niin sai parhaa avun heti synnyttyään. Ja nyt menee hyvin!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:56"]Puhu jollekin läheiselle, miehellesi, ystävällesi? Sillä saat purettua suurimpia tuntoja. On itsestäsi kiinni, tahdotko puhua useammalle ennen lisätietojen saamista, toisaalta voi olla fiksua tässä vaiheessa ehkä "tiedottaa" vain lähimmille, ettei tule tavallaan liian suurta painetta ympäristöstä kun useampi kyselee vointeja ja haluaa kuulla lisää - toisaalta se voi jollekin olla hyväksikin.
Joka tapauksessa paljon tsemppiä tilanteeseesi!
[/quote]
Miehelle oon puhunu, mies ei vaan halua asiaa ääneen murehtia ennen kun tiedetään tilanteesta enemmän. Mikä on ihan järkevää! Mutta minä olen enemmän sellainen ääneenmurehtija.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:57"]Mitä epäillään?
[/quote]
Sydämessä näkyi jotain häikkää. Eivät alkaneet asiaa enempää sairaalassa avaamaan ennen tarkempia tutkimuksia. Tulkitsin homman niin että ketään tarpeeksi pätevää ihmistä ei tänään ollu paikalla asiaa tutkimaan tarkemmin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:58"]Tsemppiä! Mulla on sydänvikainen vauva, huomattiin raskausaikana niin sai parhaa avun heti synnyttyään. Ja nyt menee hyvin!
[/quote]
Saankonkysyä että mitä vikaa hänellä oli? Mitä toimenpiteitä tuli heti synnytyksen jälkeen? Oliko raskaita vauvalle? Kauanko meni toipua? Ai että, mulla on sulle 100 kysymystä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:56"]Puhu jollekin läheiselle, miehellesi, ystävällesi? Sillä saat purettua suurimpia tuntoja. On itsestäsi kiinni, tahdotko puhua useammalle ennen lisätietojen saamista, toisaalta voi olla fiksua tässä vaiheessa ehkä "tiedottaa" vain lähimmille, ettei tule tavallaan liian suurta painetta ympäristöstä kun useampi kyselee vointeja ja haluaa kuulla lisää - toisaalta se voi jollekin olla hyväksikin.
[/quote]
Miehelle oon puhunu, mies ei vaan halua asiaa ääneen murehtia ennen kun tiedetään tilanteesta enemmän. Mikä on ihan järkevää! Mutta minä olen enemmän sellainen ääneenmurehtija.
Ap
[/quote]
Ymmärrän sinua, olen samanlainen :) aina haluan mieluummin puhua ääneen ja saada asiat ulos sisältäni. Sinulla varmaan on joku ystävä jolle voisit uskoutua? Joku, joka jaksaa ja haluaa kuunnella? Toivottavasti näin on. Eihän tarvitse maalailla kauhukuvia seinille, mutta purkaa sitä sisäistä ahdistusta hieman edes.
2
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:56"]Puhu jollekin läheiselle, miehellesi, ystävällesi? Sillä saat purettua suurimpia tuntoja. On itsestäsi kiinni, tahdotko puhua useammalle ennen lisätietojen saamista, toisaalta voi olla fiksua tässä vaiheessa ehkä "tiedottaa" vain lähimmille, ettei tule tavallaan liian suurta painetta ympäristöstä kun useampi kyselee vointeja ja haluaa kuulla lisää - toisaalta se voi jollekin olla hyväksikin.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ymmärrän sinua, olen samanlainen :) aina haluan mieluummin puhua ääneen ja saada asiat ulos sisältäni. Sinulla varmaan on joku ystävä jolle voisit uskoutua? Joku, joka jaksaa ja haluaa kuunnella? Toivottavasti näin on. Eihän tarvitse maalailla kauhukuvia seinille, mutta purkaa sitä sisäistä ahdistusta hieman edes.
2
[/quote]
On toki! Mutta en millään haluais heitä huolestuttaa turhaan ennen kun saadaan edes jonkin sortin varmuus tähän asiaan.
Ap
pahimmillaan vauva kuolee, parhaimmillaan hänessä ei ole mitään hätää. varaudu kumpaanki ääripäähän niin et putoa niin korkealta. voimia!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:56"]Puhu jollekin läheiselle, miehellesi, ystävällesi? Sillä saat purettua suurimpia tuntoja. On itsestäsi kiinni, tahdotko puhua useammalle ennen lisätietojen saamista, toisaalta voi olla fiksua tässä vaiheessa ehkä "tiedottaa" vain lähimmille, ettei tule tavallaan liian suurta painetta ympäristöstä kun useampi kyselee vointeja ja haluaa kuulla lisää - toisaalta se voi jollekin olla hyväksikin.
[/quote]
Ap
[/quote]
2
[/quote]
On toki! Mutta en millään haluais heitä huolestuttaa turhaan ennen kun saadaan edes jonkin sortin varmuus tähän asiaan.
Ap
[/quote]
Voi rakas ap, älä ajattele noin. Itse äitinä ja ystävänä en ajattelisi noin, jos raskaana oleva ystäväni haluaisi uskoutua - toki siis huolestuisin, mutta ennen kaikkea haluaisin olla kuuntelijana ja tukena ystävälleni. En siis kokisi yhtään pahana sitä huolta, se olisi vain inhimillinen reaktio ystävääni kohtaan. Sinähän sen suurimman huolen kannat ja taatusti ystävät haluavat olla tukena kun omalla läheisellä on ikävä paikka.
2
Puhu jollekin läheiselle, miehellesi, ystävällesi? Sillä saat purettua suurimpia tuntoja. On itsestäsi kiinni, tahdotko puhua useammalle ennen lisätietojen saamista, toisaalta voi olla fiksua tässä vaiheessa ehkä "tiedottaa" vain lähimmille, ettei tule tavallaan liian suurta painetta ympäristöstä kun useampi kyselee vointeja ja haluaa kuulla lisää - toisaalta se voi jollekin olla hyväksikin.