Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselleni lähetettiin lasku rippileiristä?

Vierailija
01.06.2015 |

Milläköhän hän  mahtaa sen maksaa, kun lapsilisätkin ovat menneet muualle kuin hänen tililleen eli ihan elämisensä kustantamiseen. T_ yh-äiti

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap teit niillä rahoilla jotka säästit kun lapselle ei tarvinut ostaa viikkon-kahteen kotiin ruokaa, kun se oli rippileirillä?

Vierailija
62/66 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:39"]

Pojat tai tytötkin voi käydä rippikoulun armeijassa. Itse kävin.

[/quote]
Rippikoulun voi jättää hyvin käymättäkin. Itse käyinen ei ollut edes vaihtoehto, koska en kuulu kyseiseen puulaakiin enkä ikimaailmassa olisi rippileirille lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:39"]

Pojat tai tytötkin voi käydä rippikoulun armeijassa. Itse kävin.

[/quote]

Meidän saapumiserästä kävi vaipoissa kastautumassa/rippileirillä yhden käden sormissa laskettavissa oleva määrä. Kirkosta erosi kylläkin melkein puolet pelkästään meidänkin tuvassa kun keskustelimme asiasta.

Vierailija
64/66 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. :D Kyllä riparista aina ilmotetaan, että se maksaa. Kyllä saa olla taas niin mukana, kun ei tollasta asiaa tiennyt.

Vierailija
65/66 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:20"]

Minä koin hienona juttuna, että lapselleni rippikoulun myötä tarjoutui tilaisuus viettää viikko Virossa. Asuivat kartanossa, saivat viisi atetiaa päiväsdä, kävivät kolme kertaa päiväretkillä? Söivät mennen tullen laivalla, linja-auto oli mukana koko matkan. Sai uusia ystäviä ja tutustui Viron kulttuuriin. Alle kolmesataa koko juttu. Toinen yh

[/quote] OOo, tollaiselle riparille minä ateisti olisin omankin kirkkoon kuulumattoman lapseni päästänyt :) Mutta tuo kävi Protuleirin, tykkäsi siitäkin kovasti.

Vierailija
66/66 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis ne rahat meni jotka säästit lapsen ollessa leirillä??