Lapselleni lähetettiin lasku rippileiristä?
Milläköhän hän mahtaa sen maksaa, kun lapsilisätkin ovat menneet muualle kuin hänen tililleen eli ihan elämisensä kustantamiseen. T_ yh-äiti
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:39"]
Pojat tai tytötkin voi käydä rippikoulun armeijassa. Itse kävin.
[/quote]
Rippikoulun voi jättää hyvin käymättäkin. Itse käyinen ei ollut edes vaihtoehto, koska en kuulu kyseiseen puulaakiin enkä ikimaailmassa olisi rippileirille lähtenyt.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:39"]
Pojat tai tytötkin voi käydä rippikoulun armeijassa. Itse kävin.
[/quote]
Meidän saapumiserästä kävi vaipoissa kastautumassa/rippileirillä yhden käden sormissa laskettavissa oleva määrä. Kirkosta erosi kylläkin melkein puolet pelkästään meidänkin tuvassa kun keskustelimme asiasta.
Haha. :D Kyllä riparista aina ilmotetaan, että se maksaa. Kyllä saa olla taas niin mukana, kun ei tollasta asiaa tiennyt.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:20"]
Minä koin hienona juttuna, että lapselleni rippikoulun myötä tarjoutui tilaisuus viettää viikko Virossa. Asuivat kartanossa, saivat viisi atetiaa päiväsdä, kävivät kolme kertaa päiväretkillä? Söivät mennen tullen laivalla, linja-auto oli mukana koko matkan. Sai uusia ystäviä ja tutustui Viron kulttuuriin. Alle kolmesataa koko juttu. Toinen yh
[/quote] OOo, tollaiselle riparille minä ateisti olisin omankin kirkkoon kuulumattoman lapseni päästänyt :) Mutta tuo kävi Protuleirin, tykkäsi siitäkin kovasti.
Mihis ne rahat meni jotka säästit lapsen ollessa leirillä??
Mitä sä ap teit niillä rahoilla jotka säästit kun lapselle ei tarvinut ostaa viikkon-kahteen kotiin ruokaa, kun se oli rippileirillä?