Ootko koskaan saanut av:lta HYVÄÄ neuvoa?
Ootko saanut tältä palstalta koskaan hyvää neuvoa? Kun suurin osa ketjuista menee näin: Paljonko varaan jauhelihaa 10 hengelle kastikkeeseen? - Jauhelihakastiketta, kuka vielä syö sitä - Kyllä 400g riittää - Ap on niin läski että vähintään 4kg - Jaheliha on niin maalaisten ruoka.
Kysynkin siis että onko joku joskus saanut jonkun hyvän neuvon tai vinkin tai ohjeen joka on auttanut?
Kommentit (18)
Oon muutamia kertoja tän kuuden vuoden aikana.
Oon. Ja kerran joku vastasi todella hyvin ja asian ytimen tajunneena. Lämmitti mieltä pitkään.
Siis kuka vittu on niin uusavuton/tyhmä, että kyselee neuvoja av:lta yhtään mihinkään. Sellaset idiootit ansaitsee kaiken paskan mitä niskaansa saavat.
Tuo nro 5 kommentti puuttuukin tuosta mun esimerkkiketjusta :D
Mitä ohjeita, siis konkreettisesti?
Olisikohan ollut joitakin käsityöniksejä... En yleensä hae enkä tarvitse täältä mitään neuvoja, kaiken löytää googlella ja lisäksi voi harrastaa lähdekritiikkiä. En oikein pidä palstalaisten osaamista kummoisena.
En muista. Asiallisia vastauksia olen kyllä saanut, mutta ei oo av tainnut mitään koskaan auttaa :D
Olen saanut. Esim. noin tunti sitten kyselin tietsikan näppäimistön ongelmasta ja sain vastauksen, joka ratkaisi ongelmani.
Joka kerta saanut neuvoja kun olen kysynyt.
Kiitos mammat
Hyviä suihinottovinkkejä oon saanu. Ei täältä paljon muuta kannata kysellä.
Olen. Ohje oli: "Jätä se sika, ansaitset paremman". Näin tein ja elän elämäni onnellisinta aikaa ilman huolta ja pelkoa. Uusi rakas, kunnollinen mies, on rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:48"]
Olen. Ohje oli: "Jätä se sika, ansaitset paremman". Näin tein ja elän elämäni onnellisinta aikaa ilman huolta ja pelkoa. Uusi rakas, kunnollinen mies, on rinnalla.
[/quote]
Eli sulle ei oo vielä selvinny, montaako muuta se nussii sun selkäs takana.
Tietokoneongelmiin saa usein nopeasti vastauksen. Olen myös oppinut monta hyvää hiljaisen pierun niksiä.
Aivan loistava ohje on ollu tukea välilihaa kakatessa, tai auttaa kakkaa eteenpäin emättimen kautta. Toimii.
Olen saanut pilvin pimein hyviä neuvoja asiaan kuin asiaa.
Täällä on suorastaan erinomaisia neuvoja. Niistä on ollut paljon apua minulle.
Monet jopa parempia kuin ammattilaisilla. Olen todella kiitollinen.
No en neuvoa. Mutta joskus kun kyselin eräästä vanhasta tv-sarjasta, niin joku tiesi sen nimen.
Olen sellaisiin, että miten voin laittaa uuniin ruokaa, kun ei ole leivinpaperia yms. Paljon muuta en ole kysellytkään.