Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka enää viitsii ostaa epäeettisiä, epäekologisia halpavaatteita?

Vierailija
01.06.2015 |

Mua alkoi suoratsaan ahdistaa tänään kun kuljin muutaman vaatekaupan läpi. Ne rytkyt ensinnäkin haisevat ihan kammottavalle kemikaalijätteelle ja kaiken lisäksi tietää että ne ei montaa pesua käyttökelpoisena pysy. Tehdastyöläisten oloja ei viitsi edes alkaa ajatella...

Kuka enää ostaa tuollaisia nykypäivän rytkyjä, ellei ole ihan välttämätön pakko?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me joita ei kiinnosta em. asiat vaan halpa hinta ratkaisee

Vierailija
102/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne pitäisi sitten ostaa? Muakin inhottaa noi vaatteet monella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähentänyt minimiin uusien vaatteiden oston, käytän vanhat loppuun ja ostelen jonkin verran kirppikseltä. Halpatuonti on vastenmielinen ilmiö.

Vierailija
104/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano mistä voi ostaa kokonaan suomessa tehdyn asukokonaisuuden (myös kankaat) niin ostan kyllä-

Vierailija
105/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei ole varaa ostaa kalliita vaatteita. Halvat kestää minulla vuosikausia

Vierailija
106/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan edelleen, vaikkakin hieman omatuntoa kolkuttaa vaatteiden epäeettisyys...

Mutta itsekkäänä ja suht vähävaraisena kuluttajana haluan ostaa kauniita/hauskoja/yllättäviä/hienoja muotivaatteita, tykkään vaihdella vaatteita ja ostaa uusia vaatteita.. Mikä olisikaan tylsempää kuin ostaa jotkut "klassiset" (eli todella tylsät...) vaatteet ja pitää vain niitä samoja seuraavat 10 vuotta tai enemmän..

(saa alapeukuttaa, jos tuntee pakottavaa tarvetta)

Vierailija
107/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Itse puen vain Munsalan kansallispuvun jos saan teetettyä sellaisen Helsingissä tai Vantaalla 100 eurolla tai 120 eurolla. En halua vuokrata koska harrastan kansantanhua joten haluan teettää Munsalan kansallispuvun omaksi. Jos joku haluaa tehdä minulle Munsalan kansallispuvun 100 eurolla tai 120 eurolla niin laittakaa yhteystiedot niin voit tehdä minulle Munsalan kansallispuvun.

Vierailija
108/108 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta vaatteiden epäekologisuus tms. Joten siksi ostan niitä :) Kiva kun ovat niin halpoja niin saa usein uusia vaatteita.