Kuinka aiheuttaa aivastus 100% varmuudella aina?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minulle sen aiheuttaa joka kerralla mentholia sisältävä pastilli. Hikan saan aikaan hiilihapollisella juomalla.
Tuo kuulostaa jo aika hurjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sen aiheuttaa joka kerralla mentholia sisältävä pastilli. Hikan saan aikaan hiilihapollisella juomalla.
Tuo kuulostaa jo aika hurjalta.
Sanos muuta. :D En tiedä onnistuiko se nuorempana noin, mutta nykyään aina.
Voimakas piparminttuxylitoltolpurkka. Ei mikään Jenkki, useimmiten airwawes, varmasti esim. Rainbow
1. Ota topsipuikko.
2. Työnnä topsipuikko suht syvälle nenään tökkien limakalvoa niin kauan että aivastat.
Ala nyhtää pinseteillä yksittäistä nenäkarvaa irti. Aivastat takuulla joka kerta.
Tunge topsipuikko nenään ja pyörittele ihan kuin tekisit koronatestiä
Vierailija kirjoitti:
Ala nyhtää pinseteillä yksittäistä nenäkarvaa irti. Aivastat takuulla joka kerta.
Kiitos muistikuvasta! :)
Toinen: hirveä räkätauti ja nenä kipeänä niistämisestä ja nahat irti, nenän sivuille ja sierainten alle Niveaa (imeytyy nopeasti) = takuuvarma ÄTSIUU! Pyyhkimään! Ja eikun uutta Niveaa. Auttaa muuten.
(Nivean Body Lotion joku, valkoinen pullo)
Varjosta aurinonvaloon saa aikaan aivastuksen aika yleisesti.
Otsassa on joku akupunktiopiste,kun sitä kutittelee aivastuttaa aina.
Isä joi viikonloppuisin lapsuudessani itsensä kamalaan känniin, ja kun tietty humalan aste oli saavutettu, hän rupesi aivastelemaan taukoamatta. Kannattaa ainakin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Otsassa on joku akupunktiopiste,kun sitä kutittelee aivastuttaa aina.
Tai hiusrajassa.