Naurattaa nämä "tiesin ensinäkemältä, että hänestä tulee mieheni/vaimoni"
Ihan kuin siinä olisi jotain ihmeellistä. Itse ainakin ihastuneena kuvittelen välittömästi koko yhteisen loppuelämämme. Seuraavan ihastuksen tullessa sama juttu ja melkolailla unohdan, että olen tuntenut niin muidenkin kohdalla. Enkä ole koskaan edes seurustellut kenenkään kanssa tai kertonut tunteistani kenellekään.
Kommentit (49)
Minulla se on kääntynyt toisinpäin, jos ihastun voin olla varma, ettei suhdetta tule koskaan. Jollen ihastu, no, jos joku ihastuu minuun, saatan kiinnostua, muttei sekään kestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan menee osapuilleen niin kuin ap esittää. Ihmismieli tuppaa unohtamaan ne "vibat" jotka eivät sitten toteutunutkaan mutta ne kerrat kun ennakkoaavistus toteutuukin niin sitä ei unohda.
Ei välttämättä unohda. Ainakin mulla pysyi hyvin elävänä mielessä pitkään senkin jälkeen, kun juttu oli kaatunut jo alkumetreillä. Se tunne oli niin todellinen että kesti tosi kauan tajuta, ettei hän ihan oikeasti ole minun elämäni mies. Välillä vieläkin jollain jännällä tavalla tuntuu, että kyllä on, mutta järki tietysti sanoo jo muuta.
Näiltä "minä tiesin" ja "minun papalleni kävi näin" menee aloituksen pointti täysin ohi.
Tiesin minäkin heti ensikatseesta, mutta sitten näin sormukset hänen vasemmassa nimettömässä.
Ymmärrän ap:n kannan, mutta olet väärässä! Sinulle ei vaan ole tapahtunut tuota koskaan. Ei oikeasti. Tottakai jokainen kuvittelee jokaisen ihastuksen kohdalla vaikka mitä, mutta on myös mahdollista se, että oikeasti vaan TIETÄÄ. En uskoisi ellen olisi tätä kokenut. Ihan eri juttu kun kaikkien aiempien ihastusten ja parisuhteiden kohdalla. Jokainen on ollut juuri sillä hetkellä se ”elämäni mies”, mutta kun sitten tapasin nykyisen mieheni, se olis silti aivan eri tason kokemus. Minä vaan tiesin. Ennen kuin sanaakan oli edes vaihdettu. En odota että ap, tai kukaan muukaan joka ei tätä ole kokenut voisi edes uskoa. Mutta ne jotka on kokeneet saman, tietävät kyllä.
Minä kun kaivan slaikan housuista esille, niin kaikki naiset rakastuu ensisilmäyksellä.
Mutta minäpä tiedän heti naisen nähdessäni, että tuota voisin panna.
Toisin sanoen he olivat ihastuneita ja oli siinä onnekkaita, että molemmat tunsivat samoin. Mutta ethän sä ensinäkemältä voi sanoa, haluaako se toinen sun vaimoksi/mieheksi eli tuleeko siitä sitten sitä.