Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nämä "tiesin ensinäkemältä, että hänestä tulee mieheni/vaimoni"

Vierailija
28.01.2022 |

Ihan kuin siinä olisi jotain ihmeellistä. Itse ainakin ihastuneena kuvittelen välittömästi koko yhteisen loppuelämämme. Seuraavan ihastuksen tullessa sama juttu ja melkolailla unohdan, että olen tuntenut niin muidenkin kohdalla. Enkä ole koskaan edes seurustellut kenenkään kanssa tai kertonut tunteistani kenellekään.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin olisin itsekin voinut ajatella. Kunnes mies sanoi ettei aio sitoutua. Se siitä sitten.

Vierailija
4/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erona nykyinen vs aiemmat oli se että aiempien kohdalla ajattelin että "tuo ois täydellinen jos...." aina oli joku isohko juttu mikä ois pitäny muuttua (esim päihteet). Nykyisen kohdalla ei ollut mitään tuollaista isoa ongelmaa enkä jossitellut.

Vierailija
5/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun treffailuhistoria on niin täynnä pettymyksiä että mulla on ajatuksena lähinnä että toivottavasti tuo kokisi minut edes sen verran viehättäväksi että haluaisi seksiä.

t. aina kaverivyöhykkeellä vaikka treffailen aktiivisesti

Vierailija
6/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ensinäkemä siihen tunteeseen liittyy? Olen kuvitellut itseni naimisiin ihastuksen kanssa ihan huolimatta siitä, olenko tuntenut vetoa ensimmäisestä näkemisestä vai vasta vuosien ystävyyden jälkeen. Molempia vaihtoehtoja on ollut.

Vierailija
7/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku, joka ei ole koskaan edes seurustellut, antaa tuollaisia lausuntoja?

Vierailija
8/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan "tiennyt" noin, en edes tulevan mieheni kohdalla. Mutta talosta tiesin heti kun pihaan tulin, että tämä se on, olen kotona.

Vierailija
9/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin olisin itsekin voinut ajatella. Kunnes mies sanoi ettei aio sitoutua. Se siitä sitten.

Ouch! Otan osaa 😳

Vierailija
10/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se ensinäkemä siihen tunteeseen liittyy? Olen kuvitellut itseni naimisiin ihastuksen kanssa ihan huolimatta siitä, olenko tuntenut vetoa ensimmäisestä näkemisestä vai vasta vuosien ystävyyden jälkeen. Molempia vaihtoehtoja on ollut.

Etkö muka ole ikinä kuullut, kun ihmiset sanovat noin kuten otsikossa?

Vierailija
11/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nuo onniin suloisia että 🤗

Kunpa itsekin saisi joskus tuon tunteen.

Vierailija
12/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku, joka ei ole koskaan edes seurustellut, antaa tuollaisia lausuntoja?

Miksi lausunto mielestäsi vaatisi seurustelukokemuksen?

Vierailija
13/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä eroan naisesta joka viikon tuntemisen jälkeen alkaa vaatimaan yhteisen tulevaisuuden suunnitelmia

Vierailija
14/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin ensihetkistä, että tuo mies on minun. Meni kaksi viikkoa, että sain miehen ajattelemaan samoin :D Siitä asti ollaan oltu yhdessä ja uskon, että yhdessä ollaan hamaan tappiin.

Vierailija
15/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yleensä eroan naisesta joka viikon tuntemisen jälkeen alkaa vaatimaan yhteisen tulevaisuuden suunnitelmia

No en minäkään näitä suunnitelmia/ajatuksia ääneen sanoisi pitkään aikaan, jos joskus päätyisin parisuhteeseen.

Vierailija
16/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo osalla toimii juuri noin. Tapaa jonkun, jonka kanssa tunteet ja järki toimii heti ja ihmisen kanssa on helppo olla. Kun ajattelee, että "tahdon juuri tämän suhteen kestävän, mennä naimisiin tms" niin kyllähän ihminen samalla asettaa itselleen jonkinlaisen tavoitteen. Jos toinen ei himmeemmin mokaile niin onhan se suhde aika hyvällä pohjalla vs. jos ajattelee, että "tää on vähän tällaista epäilyttävää säätämistä, mut katotaan..."

Itte en ole ajatellut koskaan noin ensinäkemällä, mut naimisissa kuitenkin ihan sen oikean kanssa. Enkä todellakaan haaveillut takertuvani loppuelämäksi jokaiseen onnettomaan ihastukseen ennen miestäni vaikka olisi ollut kuinka ihastusta. Ei se riitä, ainakaan itse en sopeudu mihin vain elämään.

Vierailija
17/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ku esmes aitolehemä, kaikki sen 800 rakkautta on olleet loppuelämän kumppaneita, siunattuja, kiitollisia ja kiitos Oi elämä, sinusta en luovu! Paitsi parin viikon jälkeen kun otan viinaa ja tunnen halua nuolla korvaa, kikulia tai jotain.

Vierailija
18/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin ensihetkistä, että tuo mies on minun. Meni kaksi viikkoa, että sain miehen ajattelemaan samoin :D Siitä asti ollaan oltu yhdessä ja uskon, että yhdessä ollaan hamaan tappiin.

Mies käveli eteeni kadulla ja sanoi, että katson juuri silmiin tulevaa vaimoani. Aattelin että älä höpsi, vaan kylläpä se tiesi. 45 vuotta tulee kesällä yhdessäoloa, jos elonpäiviä riittää.

Vierailija
19/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään näitä suunnitelmia/ajatuksia ääneen sanoisi pitkään aikaan, jos joskus päätyisin parisuhteeseen.

Ei niitä kukaan suoraan kerro, mutta aina lipsahtaa jotenkin että "en mitä tätä näin suunnitellut"

Vierailija
20/49 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan "tiennyt" noin, en edes tulevan mieheni kohdalla. Mutta talosta tiesin heti kun pihaan tulin, että tämä se on, olen kotona.

Kun mieheni katsoi minuun ja hymyili minulle ensimmäisen kerran, tuntui, että olen vihdoin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi