Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinki vaikuttaa masentavalta hipsterikaupungilta

Vierailija
28.01.2022 |

Kaikki on niin trendikästä ja kasainvälistä että itkettää.
En tiedä, mutta minusta tollanen vaikuttaa todella junttimaiselta. Hipstereitä ja erikoiskahveja, kaikki olevinaan niin suuren maailman ihmisiä, noloa. Mutta tämä kai on sitten hienoa että joka maassa kaupungit on samaa sekametelihipsterikakkaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi käynyt 2000-luvun alussa, sillonkin vain kävin jossain messuilla. Tuskin oon menettänyt mitään.

Vierailija
2/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meepä pyörähtämään steissillä, tai Kampissa, ja tule takaisin kertomaan, että vieläkö näytti hipsteritouhulta? Mun oma mielikuva vie mut Marrakeshin basaareihin ja Afrikan savanneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää poissa juntit!

Vierailija
4/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Typerää pintaliitomeininkiä, hipsterit istuu trendikahviloissa jotain oksulattea vetämässä, ravintolat senkun lisääntyvät kun kaikkien pitää saada syödä ulkona koko ajan. Jatkuvasti jotain tapahtumaa, festaria, mielenosoitusta. Porukkaa siellä sun täällä, missään et saa olla rauhassa. Vastenmielinen paikka.

Vierailija
5/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että pappi tapetaan, kun hänet tapetaan. Kaikki tavut ja asteikot on peitetty suojapeitteillä, ja sinun on uhrattava polttouhri.

Sanotaan, että kello tulee ihmisten korviin ja herättää lasten kansan eloon. Samalla pystyin lukemaan ja kirjoittamaan. Olkoon teidän sydämenne levoton, älköönkä heidän peljätkö.

Köyhät eivät tule temppeliin, vaan he menevät temppeliin. Olkoon maa täynnä pelkoa. Olkoon maa täynnä rauhaa ja olkoon maa puhdas. Kynttilänjalan valossa ja trumpetin soidessa trumpetit soivat ja trumpetit soivat.

Laki ja käsky lisääntyvät elävien ja kuolleiden maassa.

Ovi avattiin ja ovi avattiin, ja ovi avattiin ja ovi suljettiin. Kaikki tämä auttaa sinua auttamaan ihmisiä ja sinua. Sekä aamulla että maailmalla tai elävä musiikki on hyvä tapa puhdistaa tunnelit ja levittää niitä.

Jos sinulla on betonilattia, josta ostat aasialaisia ​​tuotteita tai pienen määrän ruokaa, niin on hyvä syödä kakku. Aamulla pystyt säilyttämään mielenrauhasi ja olet turvassa. Laki ja Herran käsky kuullaan Herran laissa.

Vierailija
6/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi käynyt 2000-luvun alussa, sillonkin vain kävin jossain messuilla. Tuskin oon menettänyt mitään.

Silloin se vielä oli siedettävämpi paikka.

Vierailija
7/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaakin pysyä poissa.

Vierailija
8/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava se on. Mutta ei se ole enää hipsteripaikka, tai siis, hipsterit ovat kovasti muuttuneet sitten vuoden 2010. Ei edes hipsterit tajuu enää ironiaa. If you know what i mean. Pilalla, pelkkää *** tilalla.

Vierailija
9/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Len aina ihmetellyt mistä kumpuaa inho hipstereitö kohtaan. Pidetäänkö heitä pehmeinä, lällyinä, sinisilmäisinä, etuoikeutetttuina, liian hyvinvoivana, kadehdittavina? Mitä? Itse rakastan kansainvälisyyttä, hipsterihenkisyyttä, ja saman syssyyn vielä Balille joogaamaan meneviä kilttejä itsensä etsijöitä jotka yrittävät tehdä jotain hyvää ja merkityksellistä maailmassa, ( niin minä sen näen että monet tuntuvat yrittävän)

Vierailija
10/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmät latte-papat löytyy Tukholmasta. Siellä sulle on hipstereitä 😁

Vierailija
11/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysykää poissa juntit!

Juntit on jo siellä, ne hipsterit sun muut turbaanipäät.

Vierailija
12/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää vähä. Ylipäätään ehkä ankeimpia kaupunkeja maailmassa.

Vierailija
13/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tää vähä. Ylipäätään ehkä ankeimpia kaupunkeja maailmassa.

Ap on kyllä pahasti myöhässä. Hipstereistä ei ole ei ole mitään jäljellä edes rööperissä kun paikan on ottanut jo vuosilymmen sitten haltuunsa punavihreää dystopiaa pystyttävä maailmanlopun kultti.

Vierailija
14/14 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt niin masentava ole. Tietysti kaupungin näkee eri tavalla jos on vain käymässä. Helsingin ytimessä asuvana kaupunki näyttäytyy ihan eri tavalla.

Juttelen aamuisin yläkerran Railin kanssa ja rapsuttelen ohimennen Jarkon vehnäterrierin. Roskat viedessä pidän kantta ylhäällä Leenalle, hän kun loukkasi olkapäänsä.

Ihan tavallista kahviakin saa kahviloissa. Tietävät jo etukäteen, että tämä daami tilaa sinnikkäästi maitokahvin eikä mitään cafe lattea.

Ravintoloissakin käy ihan tavallisia ihmisiä. On vaan varmastikin hankalaa löytää ne mukavat kuppilat lyhyellä visiitillä.

Avoimin mielin, sekaan vaan.