Lotta Haralan rypyt
Kävin kaupassa ja huomasin että oli Urheilulehden kannessa. Samalla tuli itselle hirveä ikäkriisi - onko minullakin tuollaiset rypyt 30-vuotiaana? 😓
Tiedän, että tämä on lapsellista, mutta asia ahdistaa aidosti. Olen 26v, pidän hyvää huolta ihostani, en koskaan altista sitä auringolle ilman kunnon suojaa ym. Vielä ei ryppyjä ole, mutta pelkään että kohta on.
Lotta taitaa viihtyä auringossa, ainakin on kesällä niin ruskettunut ja leireilee ulkomailla, tekeekö se niin paljon? Vai rasvattomuus, tai ettei ole pitänyt ihostaan huolta?
Haluaisin kaikin tavoin välttää tuon, onko vinkkejä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se pitää vaan sitten hyväksyä, ettei niiltä voi välttyä. 😭 Olen ehkä liikaa katsonut Hollywood-tähtiä jotka näyttävät ikuisesti nuorilta, kuten Jennifer Lopez.
Photoshop on sulle vissiin aika tuntematon käsite?
Kuvassa JLO. Ja usko tai älä niin kuvat on julkaistu suunnilleen samaan aikaan.
Julkkiksilla on parhaat käytössä parhaat ihonhoitotuotteet, meikit, lääkärit, kauneushoidot, kirurgia... Ja siltikään ei kukaan pysy rypyttömänä ikuisesti. Kannattaa vaan yrittää olla paras versio itsestään, ei tavoitella rypyttömyyttä.
N31
Linkki jäi:
Olen aina ihaillut JLO:ta ja helpottavaa huomata että ikääntyy se hänkin. T. 50v hyvin vähän ryppyjä
Hienon tekosyyn keksit, jotta pääset julkisesti arvostelemaan toisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Lotta vois jo hankkia toisen ammatin, 30 vee eikä tule kyllä enää urheilu-urallaan saavuttamaan mitään mainittavaa. Se oli ja meni. Hänhän on se, joka kärysi muuten myös dopingista. Mainittakoon, että Lotan ennätys on 13,07 ja seitsenottelija Mari Huntingtonin lähes sama 13,09, vaikka harjoittelee samalla myös kuutta muutakin lajia.
Eiköhän Lotta tee sitä, millä tulee parhaiten toimeen taloudellisesti.
Taas kerran nainen arvostelemassa toisen naisen ulkonäköä. Naiset itse luovat näitä ulkonäköpaineita toinen toisilleen. Surullista.
Suomessa on melko vaikea saada liiallista aurinkoaltistusta, jos tapana ei ole makoilla rannalla tai muuten suorassa auringonpaisteessa päivät pitkät.
Lotta vois jo hankkia toisen ammatin, 30 vee eikä tule kyllä enää urheilu-urallaan saavuttamaan mitään mainittavaa. Se oli ja meni. Hänhän on se, joka kärysi muuten myös dopingista. Mainittakoon, että Lotan ennätys on 13,07 ja seitsenottelija Mari Huntingtonin lähes sama 13,09, vaikka harjoittelee samalla myös kuutta muutakin lajia.