Minkä ammatin edustajan kanssa et voisi olla?
Kommentit (36)
Kokoomuslaisen / oikeistopoliitikon tai kansanedustajan kanssa en tod. haluaisi olla läheisemmissä suhteissa!
Rokottaja, big pharma -työntekijä (ei vaikka tienaisi miljo.) DI, alkon johtaja, viiniagentti, tupakka-alan työmtekijä, diplomaatti, joku valtion kovapalkkaine virkamies tyttin tyyliin, poliitikko, teurastaja,
Minkään julkisessa asemassa olevan kanssa en voisi olla, olen todella tarkka yksityisyydestäni enkä kestäisi sitä että jatkuvasti olisi ikään kuin valvovien silmien alla kun olisi yhdessä jossain. Vaikkei itse olisikaan julkkis millään tavalla niin kyllä se vähän omaankin elämään vaikuttaisi. En ole koskaan ymmärtänyt miksi niin monet jahtaavat julkisuutta, minulle se olisi henkilökohtainen helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Minkään julkisessa asemassa olevan kanssa en voisi olla, olen todella tarkka yksityisyydestäni enkä kestäisi sitä että jatkuvasti olisi ikään kuin valvovien silmien alla kun olisi yhdessä jossain. Vaikkei itse olisikaan julkkis millään tavalla niin kyllä se vähän omaankin elämään vaikuttaisi. En ole koskaan ymmärtänyt miksi niin monet jahtaavat julkisuutta, minulle se olisi henkilökohtainen helvetti.
Olen julkisessa asemassa mutta en Ole julkimo. Must nää on kaks eri asiaa
Ehkä olen outo, mutta en voi olla miehen kanssa joka on jatkuvasti työmatkoilla. En vaan tykkää olla sillä tavalla erossa.
Jääkiekkoilija, rallikuski, rokkari tai muu esiintyvä muusikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen julkisessa asemassa mutta en Ole julkimo. Must nää on kaks eri asiaa
Joo ehkä huonosti ilmaistu/väärä sanavalinta, mutta ymmärsit varmaan mitä tarkoitin. :)
Hoitsujen. Oli mies tai nainen niin on turn off.
En haluaisi että naisystäväni olisi
Poliisimies
Metallimies
Sähkömies
Palomies
Esimies
Rakennusmies
Perämies
Sotamies
Lentosotamies
Rekkamies
Pyykkipoika
Pissapoika
Tarvitseepas. Miksi ihmeessä ei kelpaisi?