Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei halua tavata lapsiani

Vierailija
01.06.2015 |

Mitä olette mieltä? Miesystäväni on tavannut lapsistani yhden, pienimmän. Puhuu tästä usein sanoo rakastavansa jne mutta isompia ei ole tavannut koskaan, ei halua MUTTA haluaisi kuitenkin mennä kanssani naimisiin vaikka heti. Mielestäni jutussa on jotain outoa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:36"]

Se äijä siis ei tajua, että äiti ja lapset kuuluvat samaan pakettiin eikä siitä voi valita vain itseä miellyttäviä osia. Kaikki tai ei mitään.

[/quote]

Kuinka moni "äitipuoli" ei älyä tätä asiaa, että isä ja lapset kuuluu samaan pakettiin...

Vierailija
22/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:36"]Se äijä siis ei tajua, että äiti ja lapset kuuluvat samaan pakettiin eikä siitä voi valita vain itseä miellyttäviä osia. Kaikki tai ei mitään. [/quote] Ei kannata tuollaiseen suhteeseen miehen lähteä, kamala ajatus, että parisuhde ei ole se elämän tärkein ihmissuhde. En ainakaan itse haluaisi, että elämäni tärkein ihminen pitää minua jossain varasijalla, ei kuulosta tasapainoiselta suhteelta.

[/quote]

Siis sinusta vanhemman suhde omiin lapsiinsa ei ole niin tärkeä ihmissuhde kuin aikuisten välinen parisuhde??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:36"]Se äijä siis ei tajua, että äiti ja lapset kuuluvat samaan pakettiin eikä siitä voi valita vain itseä miellyttäviä osia. Kaikki tai ei mitään. [/quote] Ei kannata tuollaiseen suhteeseen miehen lähteä, kamala ajatus, että parisuhde ei ole se elämän tärkein ihmissuhde. En ainakaan itse haluaisi, että elämäni tärkein ihminen pitää minua jossain varasijalla, ei kuulosta tasapainoiselta suhteelta.

[/quote]

Siis sinusta vanhemman suhde omiin lapsiinsa ei ole niin tärkeä ihmissuhde kuin aikuisten välinen parisuhde??

[/quote]

Minustakin kahden aikuisen välinen suhde on tärkeämpi kuin lasten asetettaminen niin tärkeään rooliin. Lasten harteille ei voi laittaa aikuisen onnellisuutta jne, mutta aikuinen on tarpeeksi vahva sen roolin kestämään.

Vierailija
24/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]
Yhteinen perhe ja parisuhde on se tärkein. Jos ei kykene sitoutumaan täysin, kohtuullista etsiä myös kumppani, jolle parisuhde on ajankulua niiden tärkeimpien ihmisten ollessa muualla.

Vierailija
25/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:43"]Asuuko vanhemmat lapset isällä?!
[/quote] olemme tapailleet kuukausia, ei koskaan meillä vaan miehen luona tms . Olen kutsunut miehen meille tai yhteisiin menoihin, muttei suostu tulemaan, jos lapset paikalla. Kaikki siis asuvat kotona.

Vierailija
26/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:43"]Asuuko vanhemmat lapset isällä?! [/quote] olemme tapailleet kuukausia, ei koskaan meillä vaan miehen luona tms . Olen kutsunut miehen meille tai yhteisiin menoihin, muttei suostu tulemaan, jos lapset paikalla. Kaikki siis asuvat kotona.

[/quote]

Tuossa kuviossa on joku vähän liian vinksallaan. 

Sinuna en jatkaisi tuota suhdetta ja avioliitto olisi aivan täysin absurdi ajatus.

Vierailija
27/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI sitten mies haluaa olla erittäin varma siitä, että suhde on varmasti vakaalla pohjalla ennenkuin tapaa vanhemmat lapset. Kannattaa varmaan jutella aiheesta enemmän? :) 

T. 28

Vierailija
28/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:04"]

TAI sitten mies haluaa olla erittäin varma siitä, että suhde on varmasti vakaalla pohjalla ennenkuin tapaa vanhemmat lapset. Kannattaa varmaan jutella aiheesta enemmän? :) 

T. 28

[/quote]

Siis on sen verran varma suhteesta, että haluaa naimisiin, mutta sen verran epävarma, ettei suostu tapaamaan lapsia? Ei käy järkeen. Vaihtoon vain koko ukko!

Vierailija
29/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muuttaisi yhteen miehen kanssa (tai no, mahdotontahan se onkin jos hän ei suostu tapaamaan lapsiasi). Jatkakaa seurustelua eri asunnoista ja katso miten tilanne kehittyy?

Vierailija
30/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on. Mikä ongelma siinä on tavata niitä lapsia? Varsinkin kun on jo nuorimman tavannut ja ilmeisesti mennyt hyvin. Jos inhoaa lapsia niin ei sellaisen kanssa kannata seurustella, eihän siitä tule mitään. Miehen pitää hyväksyä lapset ja tulla heidän kanssaan toimeen.

Vierailija
31/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:52"]

[/quote]

[/quote]

Minustakin kahden aikuisen välinen suhde on tärkeämpi kuin lasten asetettaminen niin tärkeään rooliin. Lasten harteille ei voi laittaa aikuisen onnellisuutta jne, mutta aikuinen on tarpeeksi vahva sen roolin kestämään.

[/quote]

Koetko siis olevasi varasijalla puolisosi elämässä, jos hän rakastaa omia lapsiaan?? Ja että suhteseen ei kannata edes lähteä, jos se kumppani aikoo asettaa lapsensa jatkossakin yhtä tärkeään rooliin elämässään kuin ennenkin?

Olen itse lapseton nainen, mutta en voi ymmärtää tuollaista ajatusmaailmaa. Jos alkaisin suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia, pitäisin itsestäänselvyytenä sitä, että en voi kilpailla hänen rakkaudestaan hänen lastensa kanssa eikä se minun asiani olisikaan. En voisi vaatia olevani hänelle tärkeämpi kuin lapensa ovat. Enkä ikinä voisi ajatella hänen pitävän minua varasijalla elämässään vain siksi, että on isä ja rakastaa lapsiaan ja pitää heitä kaiketi elämänsä tärkeimpinä ihmisinä. Itseasiassa se, jos hän alkaisi jotenkin asetaman minut lastensa yläpuolelle, olisi minulle niin suuri turn off, että suhteesta ei varman tulisi mitään. Aikuinen pystyy kyllä sietämään sen, että ei itse voi olla aina etusijalla toisen ihmisen elämässä, mutta lapsilta ei voi vaatia syrjään asettumista uuen kumppanin tieltä.

Vierailija
32/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33/33 olet oikeassa ja terveen omatunnon omaava ihminen. Kiva että on tälläisiäkin olemassa vielä.

Vierailija
33/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:43"]Asuuko vanhemmat lapset isällä?! [/quote] olemme tapailleet kuukausia, ei koskaan meillä vaan miehen luona tms . Olen kutsunut miehen meille tai yhteisiin menoihin, muttei suostu tulemaan, jos lapset paikalla. Kaikki siis asuvat kotona.

[/quote]Todella friikki äijä. Ja naimisiin haluaa? Kuulostaa erittäin oudolta. Ei jatkoon. 

Vierailija
34/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kysynyt mieheltä, miksi hän sanoo ja käyttäytyy noin? Jospa hänellä itsellään olisi jonkinlainen selitys asialle, joko asiallinen tai sitten asiaton. 

Vierailija
35/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:25"]

Mitä olette mieltä? Miesystäväni on tavannut lapsistani yhden, pienimmän. Puhuu tästä usein sanoo rakastavansa jne mutta isompia ei ole tavannut koskaan, ei halua MUTTA haluaisi kuitenkin mennä kanssani naimisiin vaikka heti. Mielestäni jutussa on jotain outoa

[/quote]

Ehkä mies ei oikein tajua,että jos kaavailee tulevaisuutta kanssasi,lapset kuuluvat samaan pakettiin.Oletko kysynyt miksi ei halua tavata lapsiasi?

Vierailija
36/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki hetken "seurustelin" miehen kanssa, joka hoki aina miten hän rakastaa mun lapsia.

Kuitenkin kuulin jälkeenpäin meidän yhteiseltä tutulta miten se mies puhui rumasti mun lapsista.
Johtuu siitä kun mun lapset ei mielistelly sitä ukkoa.

Vierailija
37/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koetko siis olevasi varasijalla puolisosi elämässä, jos hän rakastaa omia lapsiaan?? Ja että suhteseen ei kannata edes lähteä, jos se kumppani aikoo asettaa lapsensa jatkossakin yhtä tärkeään rooliin elämässään kuin ennenkin?

Olen itse lapseton nainen, mutta en voi ymmärtää tuollaista ajatusmaailmaa. Jos alkaisin suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia, pitäisin itsestäänselvyytenä sitä, että en voi kilpailla hänen rakkaudestaan hänen lastensa kanssa eikä se minun asiani olisikaan. En voisi vaatia olevani hänelle tärkeämpi kuin lapensa ovat. Enkä ikinä voisi ajatella hänen pitävän minua varasijalla elämässään vain siksi, että on isä ja rakastaa lapsiaan ja pitää heitä kaiketi elämänsä tärkeimpinä ihmisinä. Itseasiassa se, jos hän alkaisi jotenkin asetaman minut lastensa yläpuolelle, olisi minulle niin suuri turn off, että suhteesta ei varman tulisi mitään. Aikuinen pystyy kyllä sietämään sen, että ei itse voi olla aina etusijalla toisen ihmisen elämässä, mutta lapsilta ei voi vaatia syrjään asettumista uuen kumppanin tieltä.

[/quote]
No en todellakaan ottaisi sellaista ihmisroskaa kumppanikseni. Sinne tänne lisääntyvät leikkiköön keskenään ja tehtailkoon lisää penikoita, en osallistu niihin talkoisiin. Ei kuvaamasi suhde anna mitään sille lapsettomalle osapuolelle, paljon parempi vaikka loppuelämä yksin. Mutta toiset tuntuvat tyytyvän mihin vaan kunhan ei tarvitse yksin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi