Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät kyykkyyn, hankin omilla rahoillani iPhone 6! T _N17_

Vierailija
01.06.2015 |

.

_N17_

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut lahjaksi rahaa!! Ei kai kellään tässä maailmassa voi olla oikeesti rahaa ostaa iPhonea omilla rahoilla? Varmaan kaikki lainanneet kaverilta tai naapurilta rahat tms!? :D Ei jessus sentään!!! T. Nainen 35, jolla asunto kokonaan maksettu omasta palkasta, Lumia 930 (huom. Ei ole iPhone!), sekä auto. Mut aika kade tosta iPhonesta kyllä oon!

Vierailija
22/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yyh joku iPhone :D itse ostin aikoinaan note3 samaan hintaan, on vieläki ihan paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:04"].

_N17_
[/quote]

Äläs leiju kakara. Olen 18v ja tienannut tähän mennessä 25 000e.

Vierailija
24/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone xD Noo tapa se on sekin erottaa tyhmät joukosta :)

t. 15v

Vierailija
25/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät valittaa

Ap

Vierailija
26/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:41"]

Saanut lahjaksi rahaa!! Ei kai kellään tässä maailmassa voi olla oikeesti rahaa ostaa iPhonea omilla rahoilla? Varmaan kaikki lainanneet kaverilta tai naapurilta rahat tms!? :D Ei jessus sentään!!! T. Nainen 35, jolla asunto kokonaan maksettu omasta palkasta, Lumia 930 (huom. Ei ole iPhone!), sekä auto. Mut aika kade tosta iPhonesta kyllä oon!

[/quote]

Lapsiko olet?! 17 vuotiaan käytökseen kuuluukin vähän leveillä mitä kaikkea omilla rahoilla on ostettu, mutta vielä 35 vuotiaana...se on  jo naurettavaa. :D

Vierailija
27/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä periaatteessa mutta et ois tyttökulta puhelimeen tuhlannut.Ei kannata rahojaan laittaa tollaseen..Mutta hyvä kun sulla rahaa,niin sitä pitää.pidä toi asenne!!

Vierailija
28/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen vähävarainen verrattuna sinuun, ap. Voisin silti ihan itse työstä ansaituilla rahoilla ostaa muutamankin iPhonen, mutta enpä ole ostanut ensimmäistäkään, sillä minulle mokomalla lelulla ei ole mitään käyttöä. Olen jo niin vanha, ettei tarvitse tehdä vaikutusta kavereihin tai poika(vaari)ystäviin. Nuo lelut tappavat sosiaalisen kanssaköymisen. Yksi tuttava hankki juurikin iPhonen talvella. Kun olin hänen luonaan käymässä, niin vähän päästä piti näprätä puhelinta kuin pahainen teinilikka. Toisaalta nauratti, että täyspäisenä pitämäni usean lapsen mummo narahtaa noin perusteellisesti. Toisaalta ärsytti suunnattomasti. Ensin kutsuu kylään ja sitten seurustelee aktiivisemmin puhelimen kuin vieraansa kanssa.

Vierailija
29/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan selvä provo, älkää mammAt tuhlAtko energiaanne tähän..

Vierailija
30/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko ite tienasit? Jos on jollain kuukausirahoilla tai tuilla ostettu, niin mitäs omaa rahaa se se muka on, kun sen eteen ei ole mitään tehnyt.

Vierailija
31/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:07"]

Täähän on ihan selvä provo, älkää mammAt tuhlAtko energiaanne tähän..

[/quote]

Mielipiteensa ilmaiseminen ei ole koskaan energian tuhlausta. Sitä voi testata ihan liibalaabaankin.

Vierailija
32/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ristiseisontaan! Mulla on nokian antiikkinen karvalakkimalli ja vieläkin pelittää!

Vierailija
33/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:12"]Saahan sitä vanhemmat ostella lapsilleen vaikka urheiluautot. Mutta surullistahan se on kun vanhemmat yrittää lahjoa lapsiaan rakastamaan heitä :( vanhemiltahan ne teidän "omat rahat" mitä luultavimmin kuitenkin on peräisin. Mut hienoo jos oon väärässä ja ootte ite menny nuorena töihin ja ansainnu omat rahanne :D
[/quote]

Miksi tällainen ajatus, että vanhemmat yrittäisivät ostaa rakkautta. Itse olen rikkaasta suvusta, vanhempani ovat minulle äärettömän rakkaita, myös lapseni. Ja on se kivaa, että voi tehdä toiselle hyvän mielen ostamalla jotain ihanaa luksusta silloin tällöin. Mutta eihän tällä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. No jos ajatus jotakuta köyhää lohduttaa, niin siitä sitten vaan... :)

Vierailija
34/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:04"].

_N17_
[/quote]

Äläs leiju kakara. Olen 18v ja tienannut tähän mennessä 25 000e.
[/quote]

Älä keiju kakara. Olen 27v ja tienannut tähän mennessä 485000e.

Vierailija
35/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykistele ite, mulle jää IPhonen verran säästöjä _joka_kuukausi_.

Vierailija
36/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että kerroit miten tyhmä olet. Ymmärrätkö sä rahan arvoa ollenkaan? Muutama satanen tai tonni on ihan normi kaikille työtä tekeville. Otapa selvää mitä on olla oikeesti rikas.

Vierailija
37/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tienasit rahat puhelimeen, mutta luultavasti isi ja äiti maksaa ruokalaskut, asumisesi ja muutenkin suunnilleen kaikki peruskulut, jotta sinulla oli varaa ostaa jotain "hienoa" omilla rahoilla.

Odotas, kun pääset maksamaan ruokalaskut ja asumiskulut niillä omilla rahoillasi. Saattaa jäädä välillä se uusin iPhone ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi