Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät kyykkyyn, hankin omilla rahoillani iPhone 6! T _N17_

Vierailija
01.06.2015 |

.

_N17_

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kyykkyyn, oon 12-v ja mul on iPhone 6PLUSS

Vierailija
2/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:07"]Köyhät kyykkyyn, oon 12-v ja mul on iPhone 6PLUSS
[/quote]
Ja porvari-isin rahoilla ostettu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä ihminen haluaakin rahojaan hassata!

Vierailija
4/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Ei tulisi mieleenikään ostaa iphonea.

Vierailija
5/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sähän sanoit että sait persettä jakamalla noi rahat

Vierailija
6/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
7/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vanhemmat ostella lapsilleen vaikka urheiluautot. Mutta surullistahan se on kun vanhemmat yrittää lahjoa lapsiaan rakastamaan heitä :( vanhemiltahan ne teidän "omat rahat" mitä luultavimmin kuitenkin on peräisin. Mut hienoo jos oon väärässä ja ootte ite menny nuorena töihin ja ansainnu omat rahanne :D

Vierailija
8/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:09"]Kaikkeen sitä ihminen haluaakin rahojaan hassata!
[/quote]
:D

Ap

Vierailija
9/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]Ai niin sähän sanoit että sait persettä jakamalla noi rahat
[/quote]
En ole se henkilö. Väärä henkilö.

Ap

Vierailija
10/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]

[/quote]

[/quote]

Lähinnä ajattelen, ettei tulisi mieleenkään ostaa mitään noin kallista tavaraa, joka menee niin helposti rikki tai katoaa ja ennen kaikkea on melko pian niin vanhanaikainen, että on pakko saada uusi. Itsekin kyllä arvostan Applen tietokoneita, olen käyttänyt niitä jo vuosia, mutta ne kyllä kestävät vuosia hyväkuntoisina. Mutta jonkun Iphonen ja sen kaltaisten kikottimien kohdalla voi miettiä, onko sellaisen valinnassa kysymys muusta kuin statuksen ostamisesta.

Vierailija
11/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua ostaa joku iPhone, jossa maksaa vain brändistä. Halvemmalla saa huomattavasti parempia puhelimia. Mutta kukin tyylillään. En kuulu Apple-uskontoa tunnustaviin.

Vierailija
12/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:14"]

Lähinnä ajattelen, ettei tulisi mieleenkään ostaa mitään noin kallista tavaraa, joka menee niin helposti rikki tai katoaa ja ennen kaikkea on melko pian niin vanhanaikainen, että on pakko saada uusi. Itsekin kyllä arvostan Applen tietokoneita, olen käyttänyt niitä jo vuosia, mutta ne kyllä kestävät vuosia hyväkuntoisina. Mutta jonkun Iphonen ja sen kaltaisten kikottimien kohdalla voi miettiä, onko sellaisen valinnassa kysymys muusta kuin statuksen ostamisesta.

[/quote]

Totta :)

Vierailija
13/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:14"]

Ihan hullua ostaa joku iPhone, jossa maksaa vain brändistä. Halvemmalla saa huomattavasti parempia puhelimia. Mutta kukin tyylillään. En kuulu Apple-uskontoa tunnustaviin.

[/quote]

köyhyys paistaa tästäkin kirjoituksesta

Vierailija
14/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen palaute verkossa voi parantaa minärakennetta samalla tavalla kuin iPhoe, joten taputtaa olkapäälle kateellisena hyvä sinä! :)

Vierailija
15/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei kukaan tässä maassa ole niin köyhä, etteikö jotain aifounia olisi varaa ostaa. Suomalaisten "köyhyys" johtuu nimenomaan siitä, että ostellaan jotain ylihinnoiteltuja imagotuotteita jatkuvasti eikä esimerkiksi sijoiteta rahoja.

Sinuna pistäisin säästöön tai ainakin ostaisin jonkin paremman luurin. Apple ei huolehdi vanhoista malleista vaan laittaa kaikki tuotekehittelyn tulokset seuraavaan generationiin. Genet jopa suunnitellaan siten, että vanhat iPhonet hidastuvat huomattavasti ennen seuraavan genen julkaisua, joten kaikkien Appleuskovaisten pitää laumana ostaa seuraava ylihinnoiteltu kännykkä. Ja iPhoneissa kun tosiaan ei maksa laatu vaan merkki.

Vierailija
16/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin oma raha...

Vierailija
17/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä elänyt tuilla? Ei ne mitään sinun omia rahojasi ole. Omat rahat on palkkaa.

Vierailija
18/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

2-3 vuotta olen jokaista iPhonea käyttänyt, ja nekin vaihtaneet vain halusta hankkia uutta luuria, ihan toimivina ovat vanhat jatkaneet uusille omistajille. En myöskään keksi mitä statusarvoa on 19,90 €/kk maksavassa puhelimessa.

Vierailija
19/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin ostin ihan omilla rahoillani iphone 6 plussan. Jos rahat eivät mene mihinkään, kuten laskuihin tai lainoihin, on aika helppoa ostaa se 700 euron kännykkä. Ei se kännykän osto tee rikasta. Ja nimenomaan sen jälkeenhän sä köyhä olet.

T. N 18

Vierailija
20/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:14"]Ihan hullua ostaa joku iPhone, jossa maksaa vain brändistä. Halvemmalla saa huomattavasti parempia puhelimia. Mutta kukin tyylillään. En kuulu Apple-uskontoa tunnustaviin.
[/quote]

Olen opiskellut/työskennellyt 15 vuotta matkapuhelimien parissa. Itse en ole vielä löytänyt omiin tarpeisiini iPhonea parempaa puhelinta, vaikka taatusti jokainen vähänkään mielenkiintoinen laite on testattu ja kokeiltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi