Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeuduin horovaatteisiin ja heti alkoi käydä flaksi!

Vierailija
01.06.2015 |

Aikaisemmin pukeuduin melko huomaamattomasti ja tavallisiin vaatteisiin, eivätkä miehet huomioineet minua lainkaan. Mutta heti kun aloin pukeutua horovaatteisiin ja näytelllä bimboa, alkoi munaa tarjoavia olemaan jonoksi asti. Mitähän tästä ajattelisi? Kyllä miehet ovat tyhmia!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset on horovaatteet?

Vierailija
2/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sut nähdään helppona pilluna johon ei tarvitse panostaa. Paneminen kiinnostaa osaa miehistä vain ja ainoastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavaa mutta totta. Itse en tosin haluaisi vetää tuollaista miesjoukkoa puoleeni, onneksi oma ukko löytyi ihan muin avuin.

Vierailija
5/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos haluat pelkkää munaa niin ne horovaatteet ja bimbous on hyvä valinta.

Mies joka haluaa pelkkää pillua tietää heti että tuolta irtoaa vähällä vaivalla. 

Vierailija
6/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:54"]

Aikaisemmin pukeuduin melko huomaamattomasti ja tavallisiin vaatteisiin, eivätkä miehet huomioineet minua lainkaan. Mutta heti kun aloin pukeutua horovaatteisiin ja näytelllä bimboa, alkoi munaa tarjoavia olemaan jonoksi asti. Mitähän tästä ajattelisi? Kyllä miehet ovat tyhmia!

[/quote]

Jos sinä huomionkipeänä pukeudut "horovaatteisiin" ja näyttelet bimboa, niin mistä seuraa, että miehet ovat niitä tyhmiä ?

Vierailija
7/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]Niin jos haluat pelkkää munaa niin ne horovaatteet ja bimbous on hyvä valinta.

Mies joka haluaa pelkkää pillua tietää heti että tuolta irtoaa vähällä vaivalla. 
[/quote]

Jatkaisin ap: huomiota sillä huomiolla, että kaikkein helpoimmin parisuhteen saa antamalla pillua ja olemalla seksuaalinen. Olin myös ennen hillitty ja konservatiivinen, ei ollut tunkya miehistä (sinkku vuodesta toiseen). Horoilun jälkeen oli mistä valita ja päädyin lopulta suhteeseen.

Vierailija
8/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]Niin jos haluat pelkkää munaa niin ne horovaatteet ja bimbous on hyvä valinta. Mies joka haluaa pelkkää pillua tietää heti että tuolta irtoaa vähällä vaivalla.  [/quote] Jatkaisin ap: huomiota sillä huomiolla, että kaikkein helpoimmin parisuhteen saa antamalla pillua ja olemalla seksuaalinen. Olin myös ennen hillitty ja konservatiivinen, ei ollut tunkya miehistä (sinkku vuodesta toiseen). Horoilun jälkeen oli mistä valita ja päädyin lopulta suhteeseen.

[/quote]

kirjoitti mies tarkoituksenaan yllyttää naisia muuttumaan jakorasioiksi

Vierailija
9/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoksi pukeutunut vetää puoleensa kuitenkin tietynlaisia miehiä. Sellaisia, jotka tuskin etsivät vaimoa, mutta pientä kivaa ennemminkin.

Vierailija
10/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]Niin jos haluat pelkkää munaa niin ne horovaatteet ja bimbous on hyvä valinta. Mies joka haluaa pelkkää pillua tietää heti että tuolta irtoaa vähällä vaivalla.  [/quote] Jatkaisin ap: huomiota sillä huomiolla, että kaikkein helpoimmin parisuhteen saa antamalla pillua ja olemalla seksuaalinen. Olin myös ennen hillitty ja konservatiivinen, ei ollut tunkya miehistä (sinkku vuodesta toiseen). Horoilun jälkeen oli mistä valita ja päädyin lopulta suhteeseen.

[/quote]

kirjoitti mies tarkoituksenaan yllyttää naisia muuttumaan jakorasioiksi
[/quote]

Ei vaan hieman katkeroitunut 24 v nainen, joka olisi toivonut löytävänsä siveellisen miehen.

Vierailija
11/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on horovaatteet? Minullekin - konservatiivisesti pukeutuvalle - mies!

Vierailija
12/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen on osaltaan jonkinlainen tapa viestiä toisille ihmisille. Kaikki eivät ole kiinnostuneita pukeutumisesta. Mutta mikäli kiskot päällesi oikein lyhyen minihameen ja tyrkkytissipaidan sekä saappaat niin kyllä silloin viestität ympäristöllesi arvoistasi.

Vierailija
13/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa horovaatteita. Nätti, ei säkkimäinen (ei siis tarvitse olla tyköistuva) hieman polvien yläpuolelle päättyvä mekko riittää ja miehiä riittää Houkuttelee naisellia naisia etsiviä miehiä, ei horoja etsiviä.

Siis mekko housujen sijaan ja vientiä riittää.

Vierailija
14/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"]Ei tarvitse laittaa horovaatteita. Nätti, ei säkkimäinen (ei siis tarvitse olla tyköistuva) hieman polvien yläpuolelle päättyvä mekko riittää ja miehiä riittää Houkuttelee naisellia naisia etsiviä miehiä, ei horoja etsiviä.

Siis mekko housujen sijaan ja vientiä riittää.
[/quote]

Kai sillä on väliä, millainen se mekko on. Esim. Hipit eivät ole kuumaa kamaa kaikkien mielestä.

Vierailija
15/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rumaa naista ei ole olemassakaan, etteikö "kävisi flaksi". Naiset ei flaksia tarvitse.

Vierailija
16/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"]Ei tarvitse laittaa horovaatteita. Nätti, ei säkkimäinen (ei siis tarvitse olla tyköistuva) hieman polvien yläpuolelle päättyvä mekko riittää ja miehiä riittää Houkuttelee naisellia naisia etsiviä miehiä, ei horoja etsiviä. Siis mekko housujen sijaan ja vientiä riittää. [/quote] Kai sillä on väliä, millainen se mekko on. Esim. Hipit eivät ole kuumaa kamaa kaikkien mielestä.

[/quote]

Nätti, tyylikäs, ei-säkkimäinen, hyvin istuva ja hieman kalliimman hintaluokan laatumekko. Et voi epäonnistua.

Vierailija
17/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:31"]

Niin rumaa naista ei ole olemassakaan, etteikö "kävisi flaksi". Naiset ei flaksia tarvitse.

[/quote]

Missäs satumaailmassa elät?

Vierailija
18/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:15"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]Niin jos haluat pelkkää munaa niin ne horovaatteet ja bimbous on hyvä valinta. Mies joka haluaa pelkkää pillua tietää heti että tuolta irtoaa vähällä vaivalla.  [/quote] Jatkaisin ap: huomiota sillä huomiolla, että kaikkein helpoimmin parisuhteen saa antamalla pillua ja olemalla seksuaalinen. Olin myös ennen hillitty ja konservatiivinen, ei ollut tunkya miehistä (sinkku vuodesta toiseen). Horoilun jälkeen oli mistä valita ja päädyin lopulta suhteeseen. [/quote] kirjoitti mies tarkoituksenaan yllyttää naisia muuttumaan jakorasioiksi [/quote] Ei vaan hieman katkeroitunut 24 v nainen, joka olisi toivonut löytävänsä siveellisen miehen.

[/quote]

No niin varmaan oot joo..!

Vierailija
19/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää oikein kysyä, että millaset on horovaattet ja mitä kuuluu bimbokäytökseen?
Meinaan vaan, että mulla vientiä riittää, mutta en haluisi näyttää horolta ja vaikuttaa bimbolta.
Olen ulospäin suuntautunut hyyilen ja juttelen heposti tuntemattomienkin kanssa. Se johtuu vaan siitä, että tykkään puhella ihmisille.

Vierailija
20/31 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:15"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:11"]Niin jos haluat pelkkää munaa niin ne horovaatteet ja bimbous on hyvä valinta. Mies joka haluaa pelkkää pillua tietää heti että tuolta irtoaa vähällä vaivalla.  [/quote] Jatkaisin ap: huomiota sillä huomiolla, että kaikkein helpoimmin parisuhteen saa antamalla pillua ja olemalla seksuaalinen. Olin myös ennen hillitty ja konservatiivinen, ei ollut tunkya miehistä (sinkku vuodesta toiseen). Horoilun jälkeen oli mistä valita ja päädyin lopulta suhteeseen. [/quote] kirjoitti mies tarkoituksenaan yllyttää naisia muuttumaan jakorasioiksi [/quote] Ei vaan hieman katkeroitunut 24 v nainen, joka olisi toivonut löytävänsä siveellisen miehen.

[/quote]

No niin varmaan oot joo..!
[/quote]

Mikä tässä on epäuskottavaa? Luulen, että itse olet mies, joka haluaa rajoittaa naisen seksuaalisuutta. Miesten mielestä nainen ei saa antaa helposti muille miehille, mutta hänelle itselleen täytyy kuitenkin lohjeta ensitapaamisella tai mies kyllästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä