Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yh-isä mitenkään kiinnostava suhteeseen?

Vierailija
21.06.2015 |

Otsikossahan tuo tulikin, mutta jotenkin tuntuu, että lapsista huolehtiminen, kodin siistinä pitäminen ja ruoan laittaminen ym pyykkääminen vie "miehisyyttä" siinä määrin, että naisia riittää vaikka jonoksi asti, mutta vain kaveriksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostava. Tosin oma varautuneisuuteni johtuu aiemmista huonoista kokemuksista yh-miesten (miehen) kanssa - ex viela kaskytti miesta jatkuvalla syotolla ja piti lasta kiistakapulana. Olisin ollut kiinnostunut jatkamaan suhdetta, jos mies olisi yrittanyt pitaa vahan enemman omista rajoistaan kiinni lapsensa aidin kanssa.

Muuten minulla ei ole mitaan ongelmaa yh-miesten kanssa. Lapsesta huolehtiminen ja vastuunkantaminen ovat minusta positiivisia juttuja ja tottakai sen miehen oma persoona maaraa, etta onko han kiinnostava vai ei. Lapsettomuus tai lapsellisuus (?) eivat suoranaisesti vaikuta omasta mielestani miehen kiinnostavuuteen.

Itse olen yli 30-v. nainen (lapseton).

Vierailija
2/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kodin siistinä pitäminen ja ruoan laittaminen ym pyykkääminen"

Äitikö tämän lapsettomille sinkkumiehille sitten tekee? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisikymppinen yksinhuoltajamies olisi ihan napakymppi minulle. Olisi kiva suurperheenä kierrellä vaikka Korkeasaaressa ja ostaa kimpassa suuri talo. En alkaisi suhteeseen yhteishuoltajan kanssa, sillä siinä eksä pompottaisi minuakin.

Vierailija
4/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on kiinnostava. Lapsestaan hyvin huolehtiva isä on varmasti loistoyksilö monessakin asiassa.

Vierailija
5/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on kiinnostava, kun itsekin olen yh. Mutta kysymyksestäsi voi lukea rivien välistä että olet itse kiinnostunut lapsettomista naisista, vai olenko väärässä?

Vierailija
6/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:41"]

viisikymppinen yksinhuoltajamies olisi ihan napakymppi minulle. Olisi kiva suurperheenä kierrellä vaikka Korkeasaaressa ja ostaa kimpassa suuri talo. En alkaisi suhteeseen yhteishuoltajan kanssa, sillä siinä eksä pompottaisi minuakin.

[/quote]

Ai jaa, muuten osuis minuun, mutta suuri talo on jo:)

Vierailija
7/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos rakastuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi