Olin treffeillä miehen kanssa. hän ei maksanut minun juomaa!!
Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
Kommentit (272)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:28"]
Minulle ainakin oli tärkeää, että mies tarjosi treffeillä. Esim. elokuvissa leffalipun ja sen jälkeisen juoman. Muuten maksoin itse. Nykyisen miehen kanssa olen ollut viisi vuotta yhdessä ja maksamme kaiken taloudessa puoliksi. Silti hän tarjosi treffeillä ja niin tarjosi moni muukin. Se on aivan itsestäänselvyys lähes kaikissa kulttuureissa, että mies tarjoaa ensimmäisen kerran. Minulle on aivan sama, jos joku ei tarjoa, mutta ei hän kovin hyvää ensivaikutelmaa sillä anna. Varsinkin Virossa ja Venäjällä sekä Espanjassa ja Aasiassa on todella tärkeää, että mues saa tarjota. Ottavat loukkauksena, jos eivät saa tarjota.
[/quote]
Ottavat myös loukkauksena jos eivät saa. Se on se perinteisen käyttäytymisen kääntöpuoli. Mies maksaa ja odottaa saavansa. 3rd date rule, anyone? Eikö näistä rooleista juuri ole tarkoitus päästä eroon tasa-arvolla? vaiko vain siitä naisten osuudesta?
[/quote]
Molemmista odotuksista pitää päästä eroon. Itse olen tyyppinä sellainen, että tykkään tarjota vaikka olen nainen ja moni mies on antanut ja ollut positiivisesti yllättynyt. Tässä taas nähdään, että mieheltä odotetaan rahaa ja naisen odotetaan olevan prinsessa ja jos mies on kiltti naisen pitäisi antaa. Ei sytytä yhtään tällainen tyyli. Miksei vain voi tilanteessa miettiä mikä on luontevinta, maksaako toinen kaiken, maksetaanko jälkeenpäin tasan vai maksetaanko suoraan omat?
[/quote]
No tietenkin voi miettiä ja mä en ainakaan koe, että ekan kerran tarjoaminen vielä velvoittaisi minua seksiin. En muutenkaan harrasta seksiä koska täytyy. Enkä mä mieheltä mitään rahaa odota, vaan miksi minulle ei maksettaisi, olenko mä jotenkin vähempiarvoinen kuin ne naiset, joille miehet maksaa? Eikö ole niinkin, että on naisia, jotka aina joutuu deittailemaan miehiä, joilla ei tuollaisia eleitä ole osoittaa? On sekin nyt vähän tylsää. Sitten on takuulla naisia, jotka deittailee aina tai lähes aina miehiä, jotka maksavat. Miksi ei saisi haluta olla sellainen nainen? Ei se vielä tarkoita mitään pahaa sinänsä, kuten ei toki tarjoamattomuuskaan.
[/quote]
Jos se tekee sun mielestä susta vähempiarvoisen jos mies ei maksa niin voin sanoa, että ongelma löytyy asenteestasi. Kyllä saa olla nainen, joka odottaa tarjoamista, mutta ei voi olettaa, että löytyisi välttämättä kivaa miestä. Ja jos odotat mieheltä tarjoamista niin odottaakohan mies jotain silloin sinultakin? Jos taas asenne on se, että katsotaan miten tilanne etenee ja mikä on luontevin tapa hoitaa maksu niin voin taata, että tulet kohtaamaan huomattavasti enemmän kivoja ihmisiä.
[/quote]
Kyseisellä naisella taitaa olla ajatusmaailma: hän odottaa että mies maksaa mutta miehellä ei saa olla mitään odotuksia häntä kohtaan.
Monet naiset eivät halua miestä joka on pihi.
Mä en ole koskaan ollut ihminen joka huutaa barrikadeilla joka hiuksen halkomista tasan tasa-arvon nimissä. Mulle riittää että kukaan ei hakkaa mua eikä odota mun vaan istuvan ja näyttävän nätiltä jos ollaan porukalla jossain. Mulle mies on turvallinen, antaa hellyyttä ja keskustelee, tykkää harrastaa joitain samoja juttuja kuin minäkin, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sellainen jonka kanssa tuntuu kemia. Odotan että hän miehenä vaihtaa auton renkaat tai asentaa jonkun viihde-elektroniikan paikalleen koska yksinkertaisesti mua ei kiinnosta ne jutut enkä tajuaisi niistä mitään kuitenkaan. Mä tykkään että mies maksaa ekoilla treffeillä koska se on perkele romanttista! Itse annan suhteessa myös sitä hellyyttä ja otan suihin, korjaan rikkinäisen paidanhelman ja siivoan paljon. En nyt tietty kaikkea, mutta multa se tulee luonnostaan ja en kertakaikkiaan ymmärrä miksi on olemassa ihmisiä jotka haluaa tasa-arvon nimissä puolittaa jokaisen toiminnan mitä yhteiselämään kuuluu. Eiks nää jutut nyt vaan voitas sopia jokainen omissa suhteissaan? Ja joku joka heitti itkua siitä että "kiva sit ku ei tiä kuka ny on sellanen nainen sit joka odottaa et maksan ne treffit ja sit ku teenki väärin ni homma menee puihin" . Tuskin mikään match made in heaven nyt tyssää totaalisesti siihen jos et maksakaan. Mut pointtini on et ettekö vaan vois löysätä tota todella luotaantyöntävää nillittäjäasennetta sen tasa-arvon suhteen tässä. Treffien on tarkotus olla romanttiset ja kivat eikä mitään fakin matematiikkaa. Ja rahasta ei oo kyse. Voi tehä monenlaisia juttuja mikä ei vaadi mitään satasien satsausta. Eiks teil oo yhtään vaaleanpunasia ajatuksia näihin juttuihin liittyen? Kauheeta, mä en ainakaan haluais elää mun elämää ajatellen et "rakastuminen on aivokemiallinen häiriö". Voi vittu. :D Olkoon vaan mut mä haluan tuntea enkä laskelmoida. T. Romantikko
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:39"]
Minulle ainakin oli tärkeää, että mies tarjosi treffeillä. Esim. elokuvissa leffalipun ja sen jälkeisen juoman. Muuten maksoin itse. Nykyisen miehen kanssa olen ollut viisi vuotta yhdessä ja maksamme kaiken taloudessa puoliksi. Silti hän tarjosi treffeillä ja niin tarjosi moni muukin. Se on aivan itsestäänselvyys lähes kaikissa kulttuureissa, että mies tarjoaa ensimmäisen kerran. Minulle on aivan sama, jos joku ei tarjoa, mutta ei hän kovin hyvää ensivaikutelmaa sillä anna. Varsinkin Virossa ja Venäjällä sekä Espanjassa ja Aasiassa on todella tärkeää, että mues saa tarjota. Ottavat loukkauksena, jos eivät saa tarjota.
[/quote]
Ottavat myös loukkauksena jos eivät saa. Se on se perinteisen käyttäytymisen kääntöpuoli. Mies maksaa ja odottaa saavansa. 3rd date rule, anyone? Eikö näistä rooleista juuri ole tarkoitus päästä eroon tasa-arvolla? vaiko vain siitä naisten osuudesta?
[/quote]
No mulle ei tarvii kolmilla treffeillä tarjota, ekat riittää, etten ihmettele enää tuulen suuntia. En kylläkään anna ekoilla. (siksi, enkä muutenkaan)
122
[/quote]
No et saisi toisia treffejä Espanjassa, Venäjällä, Virossa tai muissakaan vastaavissa maissa.
[/quote]
Mä en koskaan ole antanut kellekkään ekoilla treffeillä, vaikka mies olisikin tarjonnut. Aina on ollut seuraavat treffit ja sitä seuraavat. :) Nykyistä miestä tapailin kauan, ennen kuin menimme sänkyyn ja todellakin tarjosi aina treffeillä ja tarjoaa edelleen. :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:52"]
Mä en ole koskaan ollut ihminen joka huutaa barrikadeilla joka hiuksen halkomista tasan tasa-arvon nimissä. Mulle riittää että kukaan ei hakkaa mua eikä odota mun vaan istuvan ja näyttävän nätiltä jos ollaan porukalla jossain. Mulle mies on turvallinen, antaa hellyyttä ja keskustelee, tykkää harrastaa joitain samoja juttuja kuin minäkin, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sellainen jonka kanssa tuntuu kemia. Odotan että hän miehenä vaihtaa auton renkaat tai asentaa jonkun viihde-elektroniikan paikalleen koska yksinkertaisesti mua ei kiinnosta ne jutut enkä tajuaisi niistä mitään kuitenkaan. Mä tykkään että mies maksaa ekoilla treffeillä koska se on perkele romanttista! Itse annan suhteessa myös sitä hellyyttä ja otan suihin, korjaan rikkinäisen paidanhelman ja siivoan paljon. En nyt tietty kaikkea, mutta multa se tulee luonnostaan ja en kertakaikkiaan ymmärrä miksi on olemassa ihmisiä jotka haluaa tasa-arvon nimissä puolittaa jokaisen toiminnan mitä yhteiselämään kuuluu. Eiks nää jutut nyt vaan voitas sopia jokainen omissa suhteissaan? Ja joku joka heitti itkua siitä että "kiva sit ku ei tiä kuka ny on sellanen nainen sit joka odottaa et maksan ne treffit ja sit ku teenki väärin ni homma menee puihin" . Tuskin mikään match made in heaven nyt tyssää totaalisesti siihen jos et maksakaan. Mut pointtini on et ettekö vaan vois löysätä tota todella luotaantyöntävää nillittäjäasennetta sen tasa-arvon suhteen tässä. Treffien on tarkotus olla romanttiset ja kivat eikä mitään fakin matematiikkaa. Ja rahasta ei oo kyse. Voi tehä monenlaisia juttuja mikä ei vaadi mitään satasien satsausta. Eiks teil oo yhtään vaaleanpunasia ajatuksia näihin juttuihin liittyen? Kauheeta, mä en ainakaan haluais elää mun elämää ajatellen et "rakastuminen on aivokemiallinen häiriö". Voi vittu. :D Olkoon vaan mut mä haluan tuntea enkä laskelmoida. T. Romantikko
[/quote]
Eihän miehet sitä tasa-arvoa halua, kun ovat paremmassa asemassa. Naiset sitä vaatii, mutta kun tässä ketjussa näkee, eivät ymmärä mitä se tarkoittaa?
Tasa-arvo on binäärinen, se jo on, tai sitä ei ole.
Sinulle sopii hyvin kuvauksesi perusteella perinteinen malli ja hyvä niin. Jollekulle muulle se ei sovi ja hyvä niin. Mutta jos oikeasti luet näitä naisten viestejä, niin miehille ei anneta edes mahdollisuutta saada selville, kumpaa leiriä edustat, kun dumataan, että ei jatkoon:
"Minun kiinnostus lakka heti, jos mies ei tarjo treffeillä." Mitä hittoa, etkö voisi tehdä miehelle selväksi, että haluat tulla kohdelluksi perinteisen roolimallin mukaan?
"Minulle ei miehet osta juomia, se on loukkaus" Mikä helvetin loukkaus, juuri tulin treffeiltä tuon ylmmän lauseen naisen kanssa ja korjasin käytöstäni vastaamaan hänen odotuksiaan. Mitä jos et nyt loukkaantuisi, vaan kerrot mitä sitä odotat treffikumppanilta
"Molemmat maksaa itse paitsi ekoilla treffeillä". Sori, olin juuri treffeillä jotka päättyivät naisen loukkaantumiseen kun yritin maksaa ja nyt olen ihan pihalla ja yritän kuullostella tässä miten toimitaan ja sitten maksoitkin jo oman osasi, enkä nyt kehtaa tyrkyttää rahaa, maksaisin sen tokan treffin, mutta ei taida onnistua, kun mokasin juuri sinun asettaman säännön... jne. jne.
Jos siis haluatte tiettyä käyttäytymistä, niin kommunikoikaa se, kun se mies saattaa yrittää kovasti toimia naista miellyttääkseen, mutta on aina ns. yhdet treffit jäljessä...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:52"]
[/quote]
Eihän miehet sitä tasa-arvoa halua, kun ovat paremmassa asemassa. Naiset sitä vaatii, mutta kun tässä ketjussa näkee, eivät ymmärä mitä se tarkoittaa?
Tasa-arvo on binäärinen, se jo on, tai sitä ei ole.
Sinulle sopii hyvin kuvauksesi perusteella perinteinen malli ja hyvä niin. Jollekulle muulle se ei sovi ja hyvä niin. Mutta jos oikeasti luet näitä naisten viestejä, niin miehille ei anneta edes mahdollisuutta saada selville, kumpaa leiriä edustat, kun dumataan, että ei jatkoon:
"Minun kiinnostus lakka heti, jos mies ei tarjo treffeillä." Mitä hittoa, etkö voisi tehdä miehelle selväksi, että haluat tulla kohdelluksi perinteisen roolimallin mukaan?
"Minulle ei miehet osta juomia, se on loukkaus" Mikä helvetin loukkaus, juuri tulin treffeiltä tuon ylmmän lauseen naisen kanssa ja korjasin käytöstäni vastaamaan hänen odotuksiaan. Mitä jos et nyt loukkaantuisi, vaan kerrot mitä sitä odotat treffikumppanilta
"Molemmat maksaa itse paitsi ekoilla treffeillä". Sori, olin juuri treffeillä jotka päättyivät naisen loukkaantumiseen kun yritin maksaa ja nyt olen ihan pihalla ja yritän kuullostella tässä miten toimitaan ja sitten maksoitkin jo oman osasi, enkä nyt kehtaa tyrkyttää rahaa, maksaisin sen tokan treffin, mutta ei taida onnistua, kun mokasin juuri sinun asettaman säännön... jne. jne.
Jos siis haluatte tiettyä käyttäytymistä, niin kommunikoikaa se, kun se mies saattaa yrittää kovasti toimia naista miellyttääkseen, mutta on aina ns. yhdet treffit jäljessä...
[/quote]
Voi muru. Sulla on ollut ihme diivoja treffikumppaneina. Mut älä välitä, niin on mullakin kusipäitä. Maailmassa valitettavasti on heitä, mutta kokemuksesta oppii ja kun tajuaa olla vain oma itsensä niin sillä tavalla löytää ne parhaimmat henkilökemiat. En usko että sinäkään loputtomiin edes lähdet moisten diivojen kanssa treffeille kun opit tunnistamaan ne piirteet paremmin jo etukäteen. Itselle ainakin on käynyt näin. -romantikko
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:52"] Mä en ole koskaan ollut ihminen joka huutaa barrikadeilla joka hiuksen halkomista tasan tasa-arvon nimissä. Mulle riittää että kukaan ei hakkaa mua eikä odota mun vaan istuvan ja näyttävän nätiltä jos ollaan porukalla jossain. Mulle mies on turvallinen, antaa hellyyttä ja keskustelee, tykkää harrastaa joitain samoja juttuja kuin minäkin, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sellainen jonka kanssa tuntuu kemia. Odotan että hän miehenä vaihtaa auton renkaat tai asentaa jonkun viihde-elektroniikan paikalleen koska yksinkertaisesti mua ei kiinnosta ne jutut enkä tajuaisi niistä mitään kuitenkaan. Mä tykkään että mies maksaa ekoilla treffeillä koska se on perkele romanttista! Itse annan suhteessa myös sitä hellyyttä ja otan suihin, korjaan rikkinäisen paidanhelman ja siivoan paljon. En nyt tietty kaikkea, mutta multa se tulee luonnostaan ja en kertakaikkiaan ymmärrä miksi on olemassa ihmisiä jotka haluaa tasa-arvon nimissä puolittaa jokaisen toiminnan mitä yhteiselämään kuuluu. Eiks nää jutut nyt vaan voitas sopia jokainen omissa suhteissaan? Ja joku joka heitti itkua siitä että "kiva sit ku ei tiä kuka ny on sellanen nainen sit joka odottaa et maksan ne treffit ja sit ku teenki väärin ni homma menee puihin" . Tuskin mikään match made in heaven nyt tyssää totaalisesti siihen jos et maksakaan. Mut pointtini on et ettekö vaan vois löysätä tota todella luotaantyöntävää nillittäjäasennetta sen tasa-arvon suhteen tässä. Treffien on tarkotus olla romanttiset ja kivat eikä mitään fakin matematiikkaa. Ja rahasta ei oo kyse. Voi tehä monenlaisia juttuja mikä ei vaadi mitään satasien satsausta. Eiks teil oo yhtään vaaleanpunasia ajatuksia näihin juttuihin liittyen? Kauheeta, mä en ainakaan haluais elää mun elämää ajatellen et "rakastuminen on aivokemiallinen häiriö". Voi vittu. :D Olkoon vaan mut mä haluan tuntea enkä laskelmoida. T. Romantikko [/quote] Eihän miehet sitä tasa-arvoa halua, kun ovat paremmassa asemassa. Naiset sitä vaatii, mutta kun tässä ketjussa näkee, eivät ymmärä mitä se tarkoittaa? Tasa-arvo on binäärinen, se jo on, tai sitä ei ole. Sinulle sopii hyvin kuvauksesi perusteella perinteinen malli ja hyvä niin. Jollekulle muulle se ei sovi ja hyvä niin. Mutta jos oikeasti luet näitä naisten viestejä, niin miehille ei anneta edes mahdollisuutta saada selville, kumpaa leiriä edustat, kun dumataan, että ei jatkoon: "Minun kiinnostus lakka heti, jos mies ei tarjo treffeillä." Mitä hittoa, etkö voisi tehdä miehelle selväksi, että haluat tulla kohdelluksi perinteisen roolimallin mukaan? "Minulle ei miehet osta juomia, se on loukkaus" Mikä helvetin loukkaus, juuri tulin treffeiltä tuon ylmmän lauseen naisen kanssa ja korjasin käytöstäni vastaamaan hänen odotuksiaan. Mitä jos et nyt loukkaantuisi, vaan kerrot mitä sitä odotat treffikumppanilta "Molemmat maksaa itse paitsi ekoilla treffeillä". Sori, olin juuri treffeillä jotka päättyivät naisen loukkaantumiseen kun yritin maksaa ja nyt olen ihan pihalla ja yritän kuullostella tässä miten toimitaan ja sitten maksoitkin jo oman osasi, enkä nyt kehtaa tyrkyttää rahaa, maksaisin sen tokan treffin, mutta ei taida onnistua, kun mokasin juuri sinun asettaman säännön... jne. jne. Jos siis haluatte tiettyä käyttäytymistä, niin kommunikoikaa se, kun se mies saattaa yrittää kovasti toimia naista miellyttääkseen, mutta on aina ns. yhdet treffit jäljessä... [/quote] Voi muru. Sulla on ollut ihme diivoja treffikumppaneina. Mut älä välitä, niin on mullakin kusipäitä. Maailmassa valitettavasti on heitä, mutta kokemuksesta oppii ja kun tajuaa olla vain oma itsensä niin sillä tavalla löytää ne parhaimmat henkilökemiat. En usko että sinäkään loputtomiin edes lähdet moisten diivojen kanssa treffeille kun opit tunnistamaan ne piirteet paremmin jo etukäteen. Itselle ainakin on käynyt näin. -romantikko
[/quote]
En mä mistään omakohtaisista kokemuksista puhu, mulla on aina homma toiminut ihan ok, mä maksan aina ja kumppanit on tykäneet. Mä puhun näistä tässä ketjussa heitetyistä naisten kommenteista jotka on kuin uhkavaatimuksia. Kuka helvetti sanoo, että kiinnostus lakkaa heti, jos ei makseta? Nainen.
No anna kiukkupussien olla. Kaikista ei ole tuntemaan aitoja tunteita kun pitää keskittyä niin paljon itsestään antamaansa kuvaan. Ai sä tarjoat aina treffeillä? Miehille vai naisille? Mielenkiintoista. Mut ok if it works for you :)
Ja ps. Mä en koskaan ole vaatinut sitä tarjoamista enkä asettanut (edes mielessäni) mitään ehtoja että jos toi ei nyt maksa niin se on siinä. Kyse on omalla kohdallani ainoastaan tarjoamisen herättämistä tunteista. Kun tarjotaan, tuntuu se imartelevalta. That simple.
Huvitti ap:n alotus, heti miehen kukkarolle tästä jo näkee minkälainen lyyli kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:27"]
Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
[/quote]
Ei,mies voi yrittää tehdä hyvän vaikutuksen/saada piparia tarjoamalla treffeillä juomat/ruoat,mutta ei se mikään itsestäänselvyys ole.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:51"]
Monet naiset eivät halua miestä joka on pihi.
[/quote]
Monet miehet eivät halua naista joka on loinen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"]Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan.
[/quote]
Tuskin se sun "palvelus" nyt ihan viittä tähteä ansaitsee..säälipillua siitä hyvästä että saat ruokaa ja juomaa
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:27"]Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
[/quote]
Ja sitten hänen olisi pitänyt olla herkkä ja hellä ja sinut huomioonottava sängyssä ja sinun ei tarvitse tehdä mitään koska olet ihana ja söpö nainen?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:13"]
Ei vitsi sä olet idiootti. Olet siis edelleen sinkku? En ihmettele yhtään. Mä en ole koskaan ollut treffeillä, jossa mies olisi siaään tullessaan minusta epäkiinnostava, sanoinhan jo, että käyn treffeillä vain miesten kanssa, joiden kanssa on jo tunteita. Mä haluan kyllä yleensä tutustua mieheen aina paremmin, ensitreffeillä on todella vaikeaa saada ihmisestä tarkkaa kuvaa, vaikka siis tietäisi/tuntisikin häntä jonkinverran jo.
En usko noihin hyväksikäyttöyrityksiin, sinä raukka olet vain katkeroitunut ja alat kuulostaa vähän edistyneemmältä mies 29:ltä (rämä kun ei käy edes treffeillä), niin vähäsydämisiltä sun jutut vaikuttaa. Olet selkeästi itsekeskeinen narsisti pölvästi, joka et tutustu naisiin, koska egosi on tiellä. Voi voi.
[/quote]
Heh... :) Ole hyvä ja kommentoi sitä asiaa tekemättä oletuksia asian esittäjästä, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:59"]
Näin se on, se, mitä mes saa alkaa vasta sitten kun hän on osoittautunut luotettavaksi. Mutta arvaa mitä: sillä lailla löytää tosi hyvän miehen! Kaikki ne karsiutuvat pois, jotka kieli pitkällä venaa minulta asioita, mutta ovatkin pelkkiä tyhjiä kuoria. Minä en ole, mutta sen näkee, jos on kanttia katsoa vaikken "tarjoa" sulle mitään, luuseri.
Tuon kommentin kirjoittaja
[/quote]
Näin miesnäkökulmasta katsottuna taas tarjoamatta jättäminen karsii kokojoukon onnenonkijoita, bimboja, hyväksikäyttäjiä, prinsessasyndroomasta kärsiviä, perinteisten sukupuoliroolien kannattajia ym suhteeseen kelpaamattomia pois, joten tarjoan ensimmäisillä treffeillä vain naisille, joilta en odota muuta kuin seksiä.
Ohis.
[/quote]
No, minulta et saa :) Prinsessa, onnenonkija, bimbo tai hyväksikäyttäjä en ole, mutta voit seksipettymykseltäsi toki missata sen ihan rauhassa.
[/quote]
Auuuts ;) Sama homma. Ei minultakaan saa, vaikka joku mies siinä olettaakin että sehän on itsestäänselvää!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 03:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:28"] Minulle ainakin oli tärkeää, että mies tarjosi treffeillä. Esim. elokuvissa leffalipun ja sen jälkeisen juoman. Muuten maksoin itse. Nykyisen miehen kanssa olen ollut viisi vuotta yhdessä ja maksamme kaiken taloudessa puoliksi. Silti hän tarjosi treffeillä ja niin tarjosi moni muukin. Se on aivan itsestäänselvyys lähes kaikissa kulttuureissa, että mies tarjoaa ensimmäisen kerran. Minulle on aivan sama, jos joku ei tarjoa, mutta ei hän kovin hyvää ensivaikutelmaa sillä anna. Varsinkin Virossa ja Venäjällä sekä Espanjassa ja Aasiassa on todella tärkeää, että mues saa tarjota. Ottavat loukkauksena, jos eivät saa tarjota. [/quote] Oletko huomannut, että noissa mainitsemissasi maissa naisen asema on myös paljon perinteisempi? Olisitko valmis luopumaan saavuttamistasi edistysaskeleista ja palaamaan perinteisempään rooliin? Luuletko, että näillä asioilla ei ole mitään yhteyttä? [/quote] Oikeastaan suomalaisnaiset ovat aika hyvässä asemassa koska Suomi on yksi harvoja maita joissa naista ei katsota automaattisesti kieroon jos hän maksattaa ravintolalaskunsa miehellä.
[/quote]
Kyllä Suomessa katsotaan kieroon ja halveksuvasti sellaisia naisia jotka eivät maksa itse ruokiaan ja juomiaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:06"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"] Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Hohoo. Onneksi aika moni mies on kuitenkin suhteellisen järkevä, eikä maksa satojen eurojen ravintolalaskuja että pääsee nauttimaan sinun muutaman euron Lidlin patonkia ja juustoa. Lokkeilu ja loisiminen on kieltämättä sinulle taloudellisesti kannattavaa, mutta olet silti aika säälittävä. [/quote] Mitä vitun satojen eurojen ravintolalaskuja? :D Ja mitä vitun lidlin patonkia? Ehkä sinun kanattaisi pitää pääsi kiinni, kun et tiedä kuka minä olen etkä tiedä pankkitilini saldoakaan. [/quote] Juujuu, av-palstan miljonäärinaiset, vol. 468741561. Ja silti et halua omia juomiasi maksaa? [/quote] Mikä vittu sinua vaivaa? :D Mistä päättelet, ettei minulla ole rahaa? Mistä päättelet, että puhun miljoonista? Miksi olet noin helvetin vihamielinen tuntematonta palstailijaa kohtaan? :D Ai, kappas, olin muuten viime yönä baarissa miehen kanssa. Arvaa, kuka maksoi juomani? Mies. Ja ilolla maksoikin. Toi vielä pyytämättäkin lisää. Aika hyvä ensivaikutelma ;) [/quote] No annoitko miehelle rahoille vastinetta? Saiko sillä puolituntia vai tunnin panon? [/quote] Mitä ihmeen vastinetta? :)
[/quote]
Aika luuseri miesten kanssa käyt treffeillä. Jos ne on valmiita maksamaan naisen seurasta jolta ei edes saa pillua. Se on jo säälittävää
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:31"]
Onneksi kivoja ekoilla deiteillä tarjoajia löytyy myös ilman vaimonhakkaaja-ominaisuutta. Laittakaa silmät päähänne niin erotatte sovinistin kyllä. Olette kyllä ihme hiekkapimppejä ja -pippeleitä noine haukkumisasenteinenne. Miks ootte niin kauhean vihasia? Ei se mun vikani tai muidenkaan sympaattisten "tykkään että mulle tarjotaan ekoilla treffeillä"-naisten vika ole jos teitä on tylytetty tai teidän ystäviä vaatimalla jotain satasien panostusta joidenkin jäätävien diivojen puolesta. Ja tunteilla ei ole mitään tekemistä "ajan mukana pysymisessä". Kun imartelu kivalta niin se tuntuu! Mulle on yks helvetin hailee millä vuosikymmenellä eletään. Älkää te tarjoamattomat tarjotko vaan ottakaa se laskin mukaan sinne treffeille. Ette ainakaan minun kanssa joudu tällä tavoin suhteeseen. :) Piristykää nyt saatana.
[/quote]
On sinulla aika sairaat tunteet jos ne tarvitse sitä että sinulle maksetaan ruokia ja juomia.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"]Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Tuskin se sun "palvelus" nyt ihan viittä tähteä ansaitsee..säälipillua siitä hyvästä että saat ruokaa ja juomaa [/quote] :D huutele vaan tietämättä mistään mitään. [/quote] Ai sä oletkin korkean tason huora?
[/quote]
Jos maksaa illan, saa Girfriend Experiencen, johon sisältyy seksi, aamupala ja hieronta
Jos ei maksa, saa Wife Experiencen, johon kuuluu seksistä kieltäytyminen ja mykkäkoulu
[/quote]
Eli olet huora. Koska sitä tuo on. Maksamalla saa palveluja
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:41"]
[/quote]
[/quote]
Molemmista odotuksista pitää päästä eroon. Itse olen tyyppinä sellainen, että tykkään tarjota vaikka olen nainen ja moni mies on antanut ja ollut positiivisesti yllättynyt. Tässä taas nähdään, että mieheltä odotetaan rahaa ja naisen odotetaan olevan prinsessa ja jos mies on kiltti naisen pitäisi antaa. Ei sytytä yhtään tällainen tyyli. Miksei vain voi tilanteessa miettiä mikä on luontevinta, maksaako toinen kaiken, maksetaanko jälkeenpäin tasan vai maksetaanko suoraan omat?
[/quote]
No tietenkin voi miettiä ja mä en ainakaan koe, että ekan kerran tarjoaminen vielä velvoittaisi minua seksiin. En muutenkaan harrasta seksiä koska täytyy. Enkä mä mieheltä mitään rahaa odota, vaan miksi minulle ei maksettaisi, olenko mä jotenkin vähempiarvoinen kuin ne naiset, joille miehet maksaa? Eikö ole niinkin, että on naisia, jotka aina joutuu deittailemaan miehiä, joilla ei tuollaisia eleitä ole osoittaa? On sekin nyt vähän tylsää. Sitten on takuulla naisia, jotka deittailee aina tai lähes aina miehiä, jotka maksavat. Miksi ei saisi haluta olla sellainen nainen? Ei se vielä tarkoita mitään pahaa sinänsä, kuten ei toki tarjoamattomuuskaan.
[/quote]
Ei se noin mene. Mies joka tarjoaa sinulle odottaa vastapalvelusta eli seksiä. Ei ne huvinvuoksi tarjoa.
Et voi ottaa vanhasta tavasta vaan sitä itseäsi miellyttävää asiaa ja jättää se sinua haittavaa pois ja yrittää yleistää se normiksi.
Ainoat naiset jolle aina maksetaan on huorat.