Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikin hankkiminen on ympäristörikos!

Vierailija
31.05.2015 |

Mietittekö yhtään miten paljon teidän lemmikkinne liharuoat, peltipurkkien metallin kaivuu ja kusihiekkojen sun muiden rahtaaminen saastuttaa luontoa?!

Ja samalla olette olevinanne niin luontoihisiä, että! Omasta mukavuudenhalusta pidätte kotonanne jotain karvakasaa. Omaan napaan tuijottelijat! Hävetkää te luonnon raiskaajat!

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön lihaa vaan kun menen ulos syömään, kotona siis pelkkiä kasviksia. Koirilleni paistan ihan normaalissa muovipakkauksessa kulkevaa naturel kanaa, noin kilon viikossa, muuten koirat syö normaalissa pakkauksessa olevaa kuivamuonaa. Koiran kakkapussitkin on biohajoavia jos edes niitä vaivaudun täällä maaseudulla keräämään, maatuvat nopeammin ilman ihmisen väliintuloa.

Olenko mielestäsi maapallon tuhoaja koirien omistamisen takia?

Vierailija
22/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:21"]

Kai sinä itse sitten elät luonnonmukaisesti luolassa keihästäen eläimiä ruoaksi kun noin kovin kritisoit lemmikinomistajia?

[/quote]

Tajuatko itsekään miten paska tuonkaltainen vasta-argumentti on? Säälittävää.

[/quote]

Miksi se on paska? Siksikö, että sinä koet olevasi oikeutettu käyttämään luonnonvaroja, mutta muilta sen eväisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:24"]

Meillä on 4 koiraa, 2 kissaa, 7, papukaijaa ja yksi kenguru eikä luonto kärsi yhtään. Ap, sinun takia luonto ja ympäristö kärsii kun käytät tietokonetta tms. josta syntyy energiajätettä ja vaarallista säteilyä.

[/quote]

Minulla on aurinkopaneelit. Ja sinun tietokoneen käytöstäsi ei ole mitään haittaa? Miksi muuten vangitset papukaijoja kotiisi. Niiden pitäisi elää vapaana luonnossa. Olet todella vastenmielinen.

Vierailija
24/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:27"]

Kai sinä itse sitten elät luonnonmukaisesti luolassa keihästäen eläimiä ruoaksi kun noin kovin kritisoit lemmikinomistajia?

[/quote]

[/quote]

Miksi se on paska? Siksikö, että sinä koet olevasi oikeutettu käyttämään luonnonvaroja, mutta muilta sen eväisit?

[/quote]

Toki käytän luonnonvaroja, mutta yritän tehdä sen mahdollisimman viisaasti. Lemmikin pitäminen on typerää itsekeskeistä turhaa luonnonvarojen tuhlausta.

Vierailija
25/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisen kusipään ininät ei paina hevon vittua.

Vierailija
26/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:26"]

Koira tuottaa Maapallolle enemmän hiilidioksidipäästöjä kuin citymaasturi.

http://abcnews.go.com/Technology/pet-dogs-damaging-environment-suvs/story?id=9402234

Vihreät on toki aina Vihreitä, luonnosta viis kun se koiranpentu on niin söpö :D

[/quote]

Ja nämä piiperöt käyvät puhkomassa maastureiden renkaita koirankusetuslenkillään :)

Vierailija
27/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:24"]

Meillä on 4 koiraa, 2 kissaa, 7, papukaijaa ja yksi kenguru eikä luonto kärsi yhtään. Ap, sinun takia luonto ja ympäristö kärsii kun käytät tietokonetta tms. josta syntyy energiajätettä ja vaarallista säteilyä.

[/quote]

Minulla on aurinkopaneelit. Ja sinun tietokoneen käytöstäsi ei ole mitään haittaa? Miksi muuten vangitset papukaijoja kotiisi. Niiden pitäisi elää vapaana luonnossa. Olet todella vastenmielinen.
[/quote]

Suomessa yhdelläkään kaltaisellasi idiootilla ei voi olla aurinkopaneeleita koska niiden asentaminen maksaa niin paljon.

Minä sen sijaan asunkin eläimieni kanssa kommuunissa jonka asukkaiden elämisestä ei synny hiilijalanjälkeä. Papukaijani lentävät kommuunin pihalla vapaina.

Voisit tunkea pääsi jonnekin mistä voisit nähdä aurinkopaneelit.

Vierailija
28/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla on Heinilän mukaan merkittäviä ympäristövaikutuksia. Koirat rehevöittävät ympäristöä ja koiran ruuan tuottamiseen kuluu paljon energiaa sekä luonnonvaroja.

Koiran ympäristövaikutuksista on esitetty hurjiakin arviota. Muutama vuosi sitten kohistiin uusiseelantilaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan koiran hiilijalanjälki on yhtä suuri kuin kahdella katumaasturilla.

Hyvä hyvä!

Vierailija
29/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toki käytän luonnonvaroja, mutta yritän tehdä sen mahdollisimman viisaasti. Lemmikin pitäminen on typerää itsekeskeistä turhaa luonnonvarojen tuhlausta.

[/quote]

Sinä et siis koskaan tee mitään vain siksi, että pidät siitä? Elätkö sähköttömässä mökissäsi vailla mitään mukavuuksia, et koskaan matkusta mihinkään, etkä varsinkaan aja autoa? Et käytä vessapaperia tai peseydy juoksevan veden alla? Kasvatat itse lihasi, vihanneksesi ja viljasi?

Jos tosiaan elät niin luonnonmukaisesti, nostan sinulle hattua. Muuten vain hymähdän ja silitän koiraani vähän lisää.

Vierailija
30/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:32"]

Ap:n kaltaisen kusipään ininät ei paina hevon vittua.

[/quote]

Sinua vituttaa näköjään aika rankasti. Mistä moinen? Kolkuttaako omatunto ja yrität purkaa sen vihan haukkumalla kusipääksi.

Vierailija
31/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintujen vangitseminen on sairasta! Millä oikeudella niiltä on riistetty luonnollinen ympäristö ja niistä on tehty viihteen välineitä! Kenguru on laumaeläin. Yksinäinen parka.

Vierailija
32/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä et siis koskaan tee mitään vain siksi, että pidät siitä? Elätkö sähköttömässä mökissäsi vailla mitään mukavuuksia, et koskaan matkusta mihinkään, etkä varsinkaan aja autoa? Et käytä vessapaperia tai peseydy juoksevan veden alla? Kasvatat itse lihasi, vihanneksesi ja viljasi?

Jos tosiaan elät niin luonnonmukaisesti, nostan sinulle hattua. Muuten vain hymähdän ja silitän koiraani vähän lisää.

[/quote]

Mutta sinulla on nuo mukavuudet ja koira, tarkoittaako se, että minä saan polttaa takapihalla vanhat autonrenkaat, että pääsemme tasapainoon?

Ohis

Vierailija
33/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]Sinä et siis koskaan tee mitään vain siksi, että pidät siitä? Elätkö sähköttömässä mökissäsi vailla mitään mukavuuksia, et koskaan matkusta mihinkään, etkä varsinkaan aja autoa? Et käytä vessapaperia tai peseydy juoksevan veden alla? Kasvatat itse lihasi, vihanneksesi ja viljasi?[/quote]

Älä viitsi pelleillä. Kyse oli lemmikin pidon järjettömyydestä. Et hyödy tuosta asian sivuraiteelle vetämisestä muuta kuin sen, että vain nolaat itsesi.

Vierailija
34/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, että useat hevostytöt ovat vegaaneja. Hevosia pidetään vangittuina koko elämänsä, jotta tyttöset pääsevät ratsastamaan, siis käyttämään hyödykseen. Hevosten ruokintaan kuluu hirvittäviä peltoaloja, joilla voitaisiin viljellä ihmisille ruokaa. Järjettömän epäekologista oman mukavuudenhalun vuoksi.

Vierailija
35/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:37"]Lintujen vangitseminen on sairasta! Millä oikeudella niiltä on riistetty luonnollinen ympäristö ja niistä on tehty viihteen välineitä! Kenguru on laumaeläin. Yksinäinen parka.
[/quote]

Lintuni ja kenguru elävät onnellisesti kommuunini pihalla, niillä ei ole mitään hätää.

Vierailija
36/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta sinulla on nuo mukavuudet ja koira, tarkoittaako se, että minä saan polttaa takapihalla vanhat autonrenkaat, että pääsemme tasapainoon?

Ohis

[/quote]

Ahaa, onko tämä siis kilpailu? "Se voittaa, joka kuluttaa eniten". Jos sinulle "tasapainoon" pääseminen on noin tärkeää, polta ne autonrenkaasi takapihalla, kyllä sä siitä noottia saat.

En mä lutraa vettä tuntitolkulla tai käytä kertakäyttöastioita, vaikka monet muut niin tekevätkin. Pitäisikö mun äkkiä yrittää päästä tasapainoon? Kuulostaako fiksulta?

Vierailija
37/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:39"]Mutta sinulla on nuo mukavuudet ja koira, tarkoittaako se, että minä saan polttaa takapihalla vanhat autonrenkaat, että pääsemme tasapainoon?[/quote]

Ei taida ihan yhdet autonrenkaat riittää, että pääset lemmikkikoiran kanssa tasapainoon...

Vierailija
38/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:35"]Sinä et siis koskaan tee mitään vain siksi, että pidät siitä? Elätkö sähköttömässä mökissäsi vailla mitään mukavuuksia, et koskaan matkusta mihinkään, etkä varsinkaan aja autoa? Et käytä vessapaperia tai peseydy juoksevan veden alla? Kasvatat itse lihasi, vihanneksesi ja viljasi?[/quote]

Älä viitsi pelleillä. Kyse oli lemmikin pidon järjettömyydestä. Et hyödy tuosta asian sivuraiteelle vetämisestä muuta kuin sen, että vain nolaat itsesi.

[/quote]

Ihmisen elämässä kaikki muukin on järjetöntä. Sinä itse teet itsesi naurettavaksi tuomitsemalla muita, vaikka itse olet käyttämässä niitä luonnonvaroja siinä missä muutkin.

Vierailija
39/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:37"]Lintujen vangitseminen on sairasta! Millä oikeudella niiltä on riistetty luonnollinen ympäristö ja niistä on tehty viihteen välineitä! Kenguru on laumaeläin. Yksinäinen parka. [/quote] Lintuni ja kenguru elävät onnellisesti kommuunini pihalla, niillä ei ole mitään hätää.

[/quote]

Niin varmaan ja lehmät lentää ja pillusi on saturnuksen renkaat.

Vierailija
40/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ohis

[/quote]

Ahaa, onko tämä siis kilpailu? "Se voittaa, joka kuluttaa eniten". Jos sinulle "tasapainoon" pääseminen on noin tärkeää, polta ne autonrenkaasi takapihalla, kyllä sä siitä noottia saat.

En mä lutraa vettä tuntitolkulla tai käytä kertakäyttöastioita, vaikka monet muut niin tekevätkin. Pitäisikö mun äkkiä yrittää päästä tasapainoon? Kuulostaako fiksulta?

[/quote]

Sinähän se aloitit, että pitää elää sähköttömässä mökissä ja syödä vain mitä kerää, että olisi oikeus kritisoida sinun koiran omistamistasi.

Et kai sinä nyt rupea kritisoimaan kertakäyttöastioiden käyttäjiä ja autonrenkaiden polttajia, kun et kuitenkaan asu hamppujurtassa ja syö käpyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi