Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikin hankkiminen on ympäristörikos!

Vierailija
31.05.2015 |

Mietittekö yhtään miten paljon teidän lemmikkinne liharuoat, peltipurkkien metallin kaivuu ja kusihiekkojen sun muiden rahtaaminen saastuttaa luontoa?!

Ja samalla olette olevinanne niin luontoihisiä, että! Omasta mukavuudenhalusta pidätte kotonanne jotain karvakasaa. Omaan napaan tuijottelijat! Hävetkää te luonnon raiskaajat!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ympäristörikollisista puhutaan niin lastenhankkijat ovat kaikkein pahimpia. Miksi sitä paitsi tehdä omia pentuja, kun maailmassa on miljoonia kodittomia? Tosi itsekästä puuhaa. Ihmiskunta voisi paljon paremmin, jos ihmisten määrä tippuisi alle puoleen nykyisestä, joten lisääntyminen tänä päivänä on täysin turhaa.

Vierailija
2/75 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira. Peltipurkkeista ei ruokita vaan napuilla ja paskat kerään aina, vaikka maatuisivathan ne. Mitä lihansyöntiin tulee, niin itse en kuluta lihaa lainkaan, joten tämän talouden+koiran syöpöttelyn seurauksena oleva ympäristön kulutus ei kyllä vedä sinun makkaran imuttelulle kuuna päivänä vertoja. Pijä tunkkis saatan*!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:17"]

Mietittekö yhtään miten paljon teidän lemmikkinne liharuoat, peltipurkkien metallin kaivuu ja kusihiekkojen sun muiden rahtaaminen saastuttaa luontoa?!

Ja samalla olette olevinanne niin luontoihisiä, että! Omasta mukavuudenhalusta pidätte kotonanne jotain karvakasaa. Omaan napaan tuijottelijat! Hävetkää te luonnon raiskaajat!

[/quote]

Lapsen hankkiminen on ympäristörikos.

Tietokoneen hankkiminen on ympäristörikos.

99% asioista mitä suomalaiset hankkii on täysin turhia.

Vierailija
4/75 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru kaulaan jos noin ahdistaa.

Meillä on sekä koira, citymaasturi että hevonen.

Vierailija
5/75 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:39"]Mutta sinulla on nuo mukavuudet ja koira, tarkoittaako se, että minä saan polttaa takapihalla vanhat autonrenkaat, että pääsemme tasapainoon?[/quote]

Ei taida ihan yhdet autonrenkaat riittää, että pääset lemmikkikoiran kanssa tasapainoon...

[/quote]

Yhdet autonrenkaat kuluttaa enemmän luontoa kuin sata koiraa. Koira ei tuota mitään epäorgaanista tuotetta eikä sen luomiseen tarvita mitään epäorgaanisia tuotteita tai teollisuutta.

Koiran pito ei kuluta luontoa sen enempää kuin susi luonnossa

Vierailija
6/75 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:47"]

No, Porvoo Porvoona, mutta itsekin vähän ihmettelen koirahyysäystä. Asun suuressa kaupungissa ja täällä asuu järjettömät määrät KOIRIA. Jotenkin ymmärrän, että haja-asutusalueella on koiria, mutta että kaupungissa, kerrostaloasunnossa, ihan vaan koska ihminen niin haluaa. Eihän siinä ole mitään järkeä. Ja joillakin on kerrostalokämpässään kaksi, kolme, neljäkin koiraa. Mitä siinä on oikein ajateltu? Tai jos ei ole ajateltu, niin mitä on tunnehdittu?

[/quote]

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
7/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
8/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! :D päivän paras. Onks sulla rastat? Hamppu palaa?

Vierailija
9/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6 kissaa ja koira <3

Vierailija
10/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:18"]

Hohhoijaa

[/quote]

Oletko Sipilä vai Stubb kun luonnon hyvinvointi saa aikaan haukotusta?

Vierailija
11/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä itse sitten elät luonnonmukaisesti luolassa keihästäen eläimiä ruoaksi kun noin kovin kritisoit lemmikinomistajia?

Vierailija
12/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:19"]

Meillä on 6 kissaa ja koira <3

[/quote]

Kymmenen tähden ympäristönraiskaus mitali sinulle myönnettäköön, ole hyvä.

Vierailija
13/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästikin kalikka kalahti kun heti on tarve kusipäillä luonnonraiskaaja lemmikinomistajilla tarve kommentointiin.

Vierailija
14/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tämä provo onkin niin meillä on biohajoavaa kissanhiekkaa jonka nakkaan biojäteastiaan ja metallitölkit kierrätetään. Kuivaruokapussit toki menevät tyhjänä ihan sekajäteastiaan mutta vähemmän nuo meidän mirrit luontoa kuluttavat kuin me itse :)

Vierailija
15/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 koiraa, 2 kissaa, 7, papukaijaa ja yksi kenguru eikä luonto kärsi yhtään.

Ap, sinun takia luonto ja ympäristö kärsii kun käytät tietokonetta tms. josta syntyy energiajätettä ja vaarallista säteilyä.

Vierailija
16/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jonkun tutkimuksen mukaan keskikokoisen koiran hiilijalanjälki ollut suurempi kuin city-maasturin?

Vierailija
17/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kissaa löytyy...

Vierailija
18/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:21"]

Kai sinä itse sitten elät luonnonmukaisesti luolassa keihästäen eläimiä ruoaksi kun noin kovin kritisoit lemmikinomistajia?

[/quote]

Tajuatko itsekään miten paska tuonkaltainen vasta-argumentti on? Säälittävää.

Vierailija
19/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tuottaa Maapallolle enemmän hiilidioksidipäästöjä kuin citymaasturi.

http://abcnews.go.com/Technology/pet-dogs-damaging-environment-suvs/story?id=9402234

Vihreät on toki aina Vihreitä, luonnosta viis kun se koiranpentu on niin söpö :D

Vierailija
20/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että ap kuluttaa luonnonvaroja moninkertaisesti koiraani verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan