itse tehdyt hampurilaiset
Hyvää. Ja ihan kuin ois hampurilaispaikassa syömässä. Vaan paljon halvempaa ja voi tilata lisää samaan hintaan.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:53"]Kaupan sampylat ovat liian pienia
[/quote]
Puhe olikin itse tehdyistä
:D Voisinkin tästä mennä tekemään ------->
Lässyn-lässyn-lää.
Kuinkas paljon alle euron sun juusto maksaa, ja kuka sen sulla tarjoilee valmiiksi tehtynä niin, ettei myöskään tiskejä tuli.
Aika hyvän kikan olet keksinyt: teet ilmaista ruokaa. Erikoiset raaka-aineet ja valmistukseen käytettävä energia sulla.
Ei se halvemmaksi paljon tule: Isot sämpylät, naudanlihapihvi, soosit, juusto ja kasvikset. Ja aika tekemiseen. Mutta hyvää on.
Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin.
Itsetehdyt tulee halvemmaksi. Käytännössä kisaavat 12-18€ ravintolahampurilaisten kanssa, mutta hinta voi olla vain puolet.
Ei kasvissyöjät saa mitään euron juustoja..
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin.
[/quote]
Eipäs tuu. Laskin että kolme euroa maksais ainekset ja meitä on kaksi syöjää.
Ja hampurilaisia tulee useita.
Joo, itsetehdyt on paljon parempia ja halvempia.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin.
[/quote]
[/quote]
3 euroa per hamppari?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin.
[/quote]
[/quote]
3 euroa per hamppari?
[/quote]
Ei todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin.
[/quote]
[/quote] Mitä laitat hampurilaisiin? En kyllä usko että kolmella eurolla saa kaiken tarvittavan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin.
[/quote]
[/quote] Mitä laitat hampurilaisiin? En kyllä usko että kolmella eurolla saa kaiken tarvittavan.
[/quote]
Kai käsität että esim. juustoa jää yli, salaattikerästä jää suurin osa yli, samoin tomaatteja jää.
Ja myös jauhelihaa jäi yli.
Mistä saa yhtä hyvää soosia kuin bigmacin tai hesen kerroshampparin välissä on?
kaupan hampparisoosit on aika perseestä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:29"]Mistä saa yhtä hyvää soosia kuin bigmacin tai hesen kerroshampparin välissä on?
kaupan hampparisoosit on aika perseestä.
[/quote]
Ihan hyvää majoneesia mulla oli.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:02"]Kyllähän tuo itsetehty lopulta kalliimmaks tulee, MUTTA on se paljon paremman makuistakin. [/quote] Eipäs tuu. Laskin että kolme euroa maksais ainekset ja meitä on kaksi syöjää. Ja hampurilaisia tulee useita. [/quote] Mitä laitat hampurilaisiin? En kyllä usko että kolmella eurolla saa kaiken tarvittavan.
[/quote]
Kasvispihvit ITSE tehtynä, sämpylät ITSE tehtynä, kastike ITSE tehtynä... Ei taatusti maksa paljoakaan...
Mä valitettavasti tykkään paljon enemmän mäkkärin yms pikaruokapaikkojen hampurilaisten mausta. Mitä halvempaa sen parempaa!
Ravintoloiden 40e burgerit on aina pettymyksiä. :(
Meille itsetehdyt hampparit on sitä "kalliimpaa ruokaa". Meidän hamppareihin tulee:
-sämpylä (valmis tai itse tehty)
-jauhelihapihvi naudasta (itse tehty)
-jäävuorisalaatti
-pekoni
-tomaatti, kurkku, maustekurkku
-cheddarjuusto
-ketsuppi, sinappi
-hampurilaiskastike
-majoneesi
Tämän kun laittaa perheelle, niin ei mikään penninvenyttäjän ruoka kuitenkaan ole..Parhaat hampurilaiset kumminkin..=)
Kaupan sampylat ovat liian pienia