Oletko nälvinyt toista ihmistä? Miksi?
Kun näitä ketjuja lukee, käy selväksi että ihmisillä on nälvimisen tarve. Mistä se kenenkin kohdalla johtuu? Tunnistavatko nälvijät/ arvostelijat perimmäisiä syitä?
Onko palstalla ketään joka iloitsee kanssaihmistensä hyvistä puolista?
Kommentit (11)
Miksi iloitsisin nepsyvajakkien typeristä sanaleikeistä?
Täytyy sanoa että en. En pidä sellaisesta luonteenpiirteestä alkuunkaan. Isäni oli ammattinälvijä ja jo teininä päätin, etten tuollaiseksi negaksi aio tulla. Isä osasi taidon, suoraan ja kiertäen nälviä kaikki ihmiset, lapset kuin aikuiset.
Yhdelle ihmiselle hänen neurologisesta erilaisuudestaan ja fyysisestä sairaudestaan. Ja ihan vain koska voin, ja saatoin loukata.
M58
No kun muut on tyhmiä, vain mun älykyys saa näkyä.
Nälviminen ruokkii mun itsetuntoa, saan siitä kiksejä, ja mulla on valta sitäkautta alistaa toisia.
Kukaan ei tietenkään ole täysin synnitön mutta toisilla se piirre on kyllä tosi syvään juurtunut. Mitä vähemmän on heidän kanssa tekemisissä niin sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että en. En pidä sellaisesta luonteenpiirteestä alkuunkaan. Isäni oli ammattinälvijä ja jo teininä päätin, etten tuollaiseksi negaksi aio tulla. Isä osasi taidon, suoraan ja kiertäen nälviä kaikki ihmiset, lapset kuin aikuiset.
Meillä sama ja päätin saman. Kuitenkin olin n.25v saakka niin kiltti, että sain niskaani miesystävältä ja parilta kaverilta jo liikaa. Annoin takaisin. Välit katkesivat kaikkiin. Ympärille jäi lämpimiä ihmisiä ja isäni, jolle äitini sitten kerran antoi ruokapöydässä takaisin, kun kaikkien kuullen löysästä tavarasta taas avautui. Ja kyllä, ruokapöydässä. Äiti totesi liikaa valvoneena ekaa kertaa ikinä mitään rumaa. Isäni kutistui silmissä ja käveli ulos.
Eli en nälvi muuten, mutta opin sen, että tietyille ihmisille on pakko antaa takaisin, jos järkipuhe ei auta. Muuten oma elämä hajoaa.
Enkä nyt tarkoita mitään hyväntahtoista vitsailua, vaan oikeaa ilkeilyä, joka on mukahuumoriin haudattuna. Kukaan ei jaksa joka kerran uimaan mennessä kuunnella, miten on *kellukkeet omasta puolesta*, palellessa *miten tuollaisella luuviululla nyt voisi lämmin ollakaan* tai muuta yhtä viisasta.
Nälviminen on vaarallista nälvijälle itselleen. Joka päivä aina joku saa tarpeekseen ja lopettaa sen nälvimisen ei niin kivalla tavalla. Lehdistä saa sitten kaikki lukea.
En. Kuuntelen kuitenkin arkipäivisin työpaikalla nälvintää. Sitä vain ihmettelen, että nälvivä ei edes tunne minkäänlaista häpeää.
Minulla on sananvapaus ja tämä w t -porukka joka valloittaa kaikki paikat ansaitsee että heitä näpäytetään.