Tapailemastani miehestä paljastui jotain hirveää..
Eilen vietin ensimmäistä kertaa yötä hänen luonaan. Yöllä heräsin siihen että hänen keittiössään liikkui joku. Mies nukkui vieressäni..
noh meikäläisellä onkin ollut aina huono tuuri miesten suhteen..
Kommentit (24)
Mies on kyllä hirveä kun murtovaras tunkeutui hänen asuntoonsa! Jätä se sika!
Vaimoko se siellä aamukahveja keitteli?
Ihan kauhee mies! Tottakai pitää kertoa murtovarkaista!
Eikun tää on se kissavihaaja. Keittiössä liikkui kissa ja muija vetää kilarit. Olihan se liian hyvää ollakseen totta juu.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Noh juurikin oli tämän akka tullut yöllä kotiin baarista ja silläkin oli joku oma säätö mukana, alkoivat siinä pariskunta toisilleen huutamaan keskellä yötä lopulta. Keräsin kamat ja lähdin kotiin, mies laittanut viestiä mutta en ole vastannut. muutama viikko oltiin tapailtu ja kaikki vaikutti tosi hyvältä, oli mukamas eronnut jo yli puoli vuotta sitten..ja nyt tämä. Ärsyttää kun olin jo ehtinyt ihastua kunnolla tähän mieheen..
Oliko hänellä Matti Eskon levyjä?
''Onko kaikki OK? Vieläkö kummittelee sun ex-naisen haamu, vieläkö se leijailee?'' -Kaija Koo
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:11"]''Onko kaikki OK? Vieläkö kummittelee sun ex-naisen haamu, vieläkö se leijailee?'' -Kaija Koo
[/quote]
Ap:n ois pitänyt huutaa sille naiselle, että mene valoa kohti.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:11"]''Onko kaikki OK? Vieläkö kummittelee sun ex-naisen haamu, vieläkö se leijailee?'' -Kaija Koo [/quote] Ap:n ois pitänyt huutaa sille naiselle, että mene valoa kohti.
[/quote]
Pappi paikalle!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Noh juurikin oli tämän akka tullut yöllä kotiin baarista ja silläkin oli joku oma säätö mukana, alkoivat siinä pariskunta toisilleen huutamaan keskellä yötä lopulta. Keräsin kamat ja lähdin kotiin, mies laittanut viestiä mutta en ole vastannut. muutama viikko oltiin tapailtu ja kaikki vaikutti tosi hyvältä, oli mukamas eronnut jo yli puoli vuotta sitten..ja nyt tämä. Ärsyttää kun olin jo ehtinyt ihastua kunnolla tähän mieheen..
[/quote]
Olisit ottanu sen vaimon säädön mukaasi. Av-kansa vaatii draamaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:11"]''Onko kaikki OK? Vieläkö kummittelee sun ex-naisen haamu, vieläkö se leijailee?'' -Kaija Koo
[/quote]
Ap:n ois pitänyt huutaa sille naiselle, että mene valoa kohti.
[/quote]
Kiitos! Repesin ääneen nauramaan!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:19"]
Mä luulin että sen äiti.
[/quote]
Mä luulin, et mummo!
Täh?