Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
1441/3103 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienituloinen ja sain lahjakortin ihanaan liikkeeseen josta ostin ihanan juhlamekon jota olen kuolannut jo pitkään. Piti laittaa välirahaa mutta lahjakortin avulla just ja just pystyin mekon ostamaan. Ajatukseni oli että käytän sitä kaikissa mahdollisissa isommissa juhlatilaisuuksissa pitkään. No, varakas kaverini sitten näki yhdessä postauksessa mekon ja oli mennyt ostamaan täsmälleen saman. Tiedän että käyttää sitä kerran pari, ei ole hänelle rahasta kiinni eikä ole sen tyyppinen vaate mitä yleensä koskaan käyttää. Laittoi viestin että ostin kans tämän mekon, ei varmaan haittaa. Itse asiassa haittaa. Oisko ollut liikaa pyydetty että mulla olisi ollut "oma" kallis mekko. Jotenkin ärsyttää ihan suunnattomasti. Aina katson sivusta hänen shoppailujaan, ei mitään mahista vastaaviin ostoksiin minkä hän hyvin tietää. Palauttaisin sen mekkoni jos en olisi jo ehtinyt käyttää sitä. Ehkä joku tajuaa harmin.

Toivottavasti on entinen kaveri, on sen verran törkeää käytöstä. Varmaan jonkin tapaista vallankäyttöä tai ylemmyyden todistamista. Kuka tekee tuollaista toiselle? Varsinainen mul**u.

Mä en nyt ymmärtänyt ollenkaan että mitä pahaa tuo kaveri teki. Tai ei mulla tulis mieleenkään pahoittaa mieltä siitä että joku ostaa samanlaisen mekon :D

Näin sitä huomaa kuinka erilailla ihmisten mielet toimii.

Niinhän ne mielet tekee, toimii erilailla. Ei muakaan haittaisi, jos joku ostaa samanlaisen mekon.

Sen sijaan mua haittaisi kovasti, jos sama ihminen monta kertaa tekisi tekoja, joiden selvä tarkoitus on saada mut tuntemaan huonommuutta, korostaa omaa ylemmyyttään ja näen, että pääasiallisin teon syy on pahoittaa mun mieli. Vaikkapa ostamalla mekko.

Mun siskoni on tuollainen! Ei ole kymmeniin vuosiin jättänyt käyttämättä yhtään tilaisuutta mollata mua ja ilmeisesti tehnyt samaa myös muille. En pysty tajuamaan mikä sen moottoria oikein ajaa. Hankkii siis mielihyvää itselleen siten että aiheuttaa mielipahaa muille. Kummallinen yksilö.

Vierailija
1442/3103 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkipäivä. Naulakossa roikkuu päivästä toiseen käytetty, superhypertärkeä joukkueen edustustakki. Superhypertärkeitä takkeja on tilattu tasan yksi erä ja se on painettu painossa täpötäyteen joukkueen omia ja sen tukijoiden juttuja. Koska takkia on käytetty päivittäin, se on täynnään piintynyttä likaa, mutta takin käyttäjä on liki hysteerisesti kieltänyt minua pesemästä sitä "ettei se mene pilalle". Tätä ennen takki on jo käyty kertaalleen pelastamassa pyykkikorista, koska takin käyttäjälle ajatuskin siitä, että se pyörii pesussa, on kauhea.

Tilaisuuteni koittaa takin tahrojen eliminoimiseksi. Takin käyttäjä ei ole näkösällä, ja pian pyykkikoneen luukku sulkee taaksensa superhypertärkeän joukkuetakin. Pesuohjelma käynnistyy ja pyykkikoneemme alkaa pestä puhtaaksi superhypertärkeää takkia muun pyykin ohessa. Mutta mutta. Lika lähtee, mutta saman pesun joutuu kokemaan superhypertärkeän takin uniikit, superhienot painatuksetkin. Takin käyttäjä on autuaan tietämätön siitä, että pesukoneen lasin takana on nähtävissä pahin kauhuelokuva kun pyykkikoneemme parhaassa yhteistyössä veden ja pesuaineen kanssa pesee superhypertärkeän takin painatuksetkin pois.

Puhdasta tuli. Takki on putipuhdas - ei jälkeäkään liasta  - ja vain hyvin vähän jäljellä painatuksista. Ei kai tää haittaa...?

😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/3103 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin viime talvena aamuna savun hajuun ja nähtiin sen nousevan toiselta puolen pihaa jossa on mun puolison lapsuuskoti tyhjillään, luultiin tietty heti tulipaloksi, mutta savu nousikin piipusta ja sisältä löysimme yhden tutun pariskunnan joka oli meille etäisesti tuttu ja olivat päihtyneinä kaukana omasta kotoaan päättäneet asettua sinne ja lämmittää talon. Kun huusin melkein pää punaisena heille niin mies vain ihmetteli meidän röyhkeää käytöstä "ystäviä" kohtaan ja sanoi ettei tästä edes oo meille haittaa.

Tiedoksi että puut oli meidän ja talon tulipesät oli pitkään olleet pois käytöstä joten on ehkä pieni ihme ettei talo palanut maantasalle.

Vierailija
1444/3103 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyväkäs on varsinkin maaseutujen kylillä "eihän ne haittaa" -koirat ja niiden omistajat.  Kerran työntelin rattaissa n. 1 vuotiasta lastamme, kun n. 100 metrin päässä olevasta naapuritalosta alkoi juosta haukkuen meitä kohti hiton iso rakki aggressiivisin elkein. Ei muuta kuin jalat alle tavoitteena lukittautua omaan autoon, jonne ehtisin ennen koiraa. No, omistaja sai kuin saikin käskytettyä koiran pysähtymään tielle. Soitin naapurille, on kuulemma uusi koira "ihan kiltti, eihän tuo voi haitata". Minussa kuulemma vika jos en tykkää koirista.  Saman tien varrella kulkee myös vapaana viron tms. rescuekoirat, mitkä hyökkäilee kohti kaikki mitä liikkuu. Ovat vaan niin pieniä, etteivät lopulta uskalla lopulta. Omistajan mielestä "ei kai haittaa". Yksi puremakin on saatu kolmannen talon koiralta, siinäkin tapauksessa asenne oli tasoa "ei kai haittaa".

Vierailija
1445/3103 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häät, ja olimme pyytäneet vierailta, etteivät nämä kuvaisi vihkiseremoniaa omilla puhelimillaan tai kameroilla. Syynä oli se, että 1) halusimme ihmisten oikeasti keskittyvän tilaisuuteen ja olevan läsnä, ei näpräilevän luureja 2) emme halunneet ammattikuvaajan ottamiin kuviin kymmeniä ihmisiä puhelimet ojossa. Ehkä joidenkin mielestä naurettava pyyntö, mutta kyseessä oli kuitenkin meidän juhlamme.

Vähän häiden jälkeen kahvittelimme tuoreen anoppini kanssa. Hän totesi, että hän oli kuvannut koko seremonian ja lähettänyt reaaliajassa kuvia sukulaisilleen, jotka eivät olleet häissä. En edes ehtinyt sanoa mitään, kun anoppi jo itse totesi "niin, kyllä mä tiesin kuvauskiellosta, mutta mä halusin kuvata". Ei edes tullut tätä kuuluisaa "ei kai haittaa"-toteamusta, vaan ihan vaan lakonisesti todettiin, ettei meidän toiveemme kiinnostanut häntä.

Vierailija
1446/3103 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs taannoin oltiin vaimoni ystävättärellä kylässä ja pihaa kehuessamme tuli mainituksi että meidän pihaa pitäisi kans siivota ja että siinä on paljon pois heitettävää tavaraa🏚 no nyt viime lauantaina löysimme vaimon ystävättären ilm veljensä kanssa lataamassa tavaraa talomme edestä auton tavaratilaan😳🤨😡

Mukaan oli menossa grilliä, puntteja työkaluja, taitettavia tuoleja jotka olivat viime kesällä ostettu. Kaikki oikeasti pois joutava kuten vanhat ruukut, rikkoutuneet ämpärit ym olisi jääneet ja ei heillä olisi ollut oikeutta niitäkään viedä!

Siihen naiseen ei enää yhteyttä pidetä ja tavarat saatiin takas!

Vierailija
1447/3103 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkipäivä. Naulakossa roikkuu päivästä toiseen käytetty, superhypertärkeä joukkueen edustustakki. Superhypertärkeitä takkeja on tilattu tasan yksi erä ja se on painettu painossa täpötäyteen joukkueen omia ja sen tukijoiden juttuja. Koska takkia on käytetty päivittäin, se on täynnään piintynyttä likaa, mutta takin käyttäjä on liki hysteerisesti kieltänyt minua pesemästä sitä "ettei se mene pilalle". Tätä ennen takki on jo käyty kertaalleen pelastamassa pyykkikorista, koska takin käyttäjälle ajatuskin siitä, että se pyörii pesussa, on kauhea.

Tilaisuuteni koittaa takin tahrojen eliminoimiseksi. Takin käyttäjä ei ole näkösällä, ja pian pyykkikoneen luukku sulkee taaksensa superhypertärkeän joukkuetakin. Pesuohjelma käynnistyy ja pyykkikoneemme alkaa pestä puhtaaksi superhypertärkeää takkia muun pyykin ohessa. Mutta mutta. Lika lähtee, mutta saman pesun joutuu kokemaan superhypertärkeän takin uniikit, superhienot painatuksetkin. Takin käyttäjä on autuaan tietämätön siitä, että pesukoneen lasin takana on nähtävissä pahin kauhuelokuva kun pyykkikoneemme parhaassa yhteistyössä veden ja pesuaineen kanssa pesee superhypertärkeän takin painatuksetkin pois.

Puhdasta tuli. Takki on putipuhdas - ei jälkeäkään liasta  - ja vain hyvin vähän jäljellä painatuksista. Ei kai tää haittaa...?

Mulle on siis tehty sama temppu kauan sitten! Juuri tällainen joukkueen takki, joka oli painettu täyteen vaikka mitä mainosta. Nykyään tämä takki olisi aivan järkyttävän näköinen, silloin se oli jotain uutta ja upeaa. Ekat kun pestiin niin kaikki painettu hävisi niistä pyykissä. Oli kai niin liukasta tuulipuvun kangasta, ettei siihen mikään tarttunut painamalla. Joukkueesta sanottiin vaan, uusia ei tule, älkää peskö, mutta tästä äidit pääsääntöisesti vähät välitti! Siinä sitten kukin vuorollaan itki kun äiti vaati takin pesuun, minkä pian jokainen tajusi tarkoittavan sitä, että kaikki "upeat" printit katoaa pyykinpesukoneeseen.

Muistan vieläkin sen kun kuulin oman takkini olevan pesussa. Hammasta purren odottelin pesuohjelman päättyvän ja loppuun saakka elättelin toivetta, että juuri minun takkini painatukset kestäisikin pesun. Vaan eipä kestänyt.

Eihän tuo nyt haittaa, hieno se takki on ilmankin niitä, totesi äiti.

Vierailija
1448/3103 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kai haittaa, että pysäköin autosi varjoisaan puistikkoon tällaisella helteellä?

Vierailija
1449/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs taannoin oltiin vaimoni ystävättärellä kylässä ja pihaa kehuessamme tuli mainituksi että meidän pihaa pitäisi kans siivota ja että siinä on paljon pois heitettävää tavaraa🏚 no nyt viime lauantaina löysimme vaimon ystävättären ilm veljensä kanssa lataamassa tavaraa talomme edestä auton tavaratilaan😳🤨😡

Mukaan oli menossa grilliä, puntteja työkaluja, taitettavia tuoleja jotka olivat viime kesällä ostettu. Kaikki oikeasti pois joutava kuten vanhat ruukut, rikkoutuneet ämpärit ym olisi jääneet ja ei heillä olisi ollut oikeutta niitäkään viedä!

Siihen naiseen ei enää yhteyttä pidetä ja tavarat saatiin takas!

Toivon, että tää on vitsi....

Vierailija
1450/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päätti lähestyä positiivisella mielellä ja positiivisella auttamisella. Olisin arvostanut enemmän jos olisi kerrottu minkälaisiin juttuihin tarvitsin apua ja millä tavalla päätettiin auttaa selän takana positiivisella mielellä. Hieman kummallinen tilanne, jossa ongelmista ja niiden laadusta en ollut itse tietoinen enkä siitä minkälaista apua sain ja mihin. Huomasin vain, että kaikenlaisten rikosten kohteeksi olin joutunut yht'äkkiä.

Vierailija
1451/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat kessuttavat jatkuvasti parvekkeellani vaikka en itse tupakoi. En kehtaa sanoa asiasta vaikka se inhottaa minua. Olen ostamassa uusia tekstiilejä sinne pian ja hirvittää että näinkö ne nyt menee pilalle kaikki. Tumppikupit lemuaa siellä pitkin pöytiä, eipä tee mieli istua kahvilla omalla parvekkeella enää. Tupakoitsijat ovat itsekkäin laji maan päällä. 

Vierailija
1452/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köh köh kirjoitti:

Vieraat kessuttavat jatkuvasti parvekkeellani vaikka en itse tupakoi. En kehtaa sanoa asiasta vaikka se inhottaa minua. Olen ostamassa uusia tekstiilejä sinne pian ja hirvittää että näinkö ne nyt menee pilalle kaikki. Tumppikupit lemuaa siellä pitkin pöytiä, eipä tee mieli istua kahvilla omalla parvekkeella enää. Tupakoitsijat ovat itsekkäin laji maan päällä. 

Sano että taloyhtiö on kieltänyt tupakoinnin tai että naapuria häiritsee? Toki olisi myös erinomainen paikka opetella pitämään omia rajojaan. Ei ne tupakoitsijat varmaan edes tajua että sinua häiritsee jos et sano asiasta.

Vierailija
1453/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köh köh kirjoitti:

Miksi et vain kerro heille, että taloyhtiö on kieltänyt tupakoinnin parvekkeella?

Kyläillään silloin tällöin naisporukalla yhden ystävämme luona. Kaksi naista porukasta tupakoi. Ystävätär kertoi tästä tupakkakiellosta ja ekalla kertaa tuli hirveä  napina, kuinka he joutuvat menemään ulos tupakoimaan. No, eivätpä ole sen jälkeen napisseet, kun ovat tottuneet "talon tavoille".

Vierailija
1454/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köh köh kirjoitti:

Laita sinne partsille kannellinen puoliksi vedellä täytetty lasipurkki, vähentää jälkihajuja liki 100 prossaa. Kai se on parempi heidän käydä partsilla röökillä kuin käryttää tupakoimattiman sisätiloissa.

Vierailija
1455/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pyydät kylään tuollaisia röökikorsteeneja? Ei tupakaksi pistettä kylässä ilman lupaa, edes parvekkeella. Olisi viimeinen vierailu jos nämä olisivat mun vieraita.

Vierailija
1456/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyväkäs on varsinkin maaseutujen kylillä "eihän ne haittaa" -koirat ja niiden omistajat.  Kerran työntelin rattaissa n. 1 vuotiasta lastamme, kun n. 100 metrin päässä olevasta naapuritalosta alkoi juosta haukkuen meitä kohti hiton iso rakki aggressiivisin elkein. Ei muuta kuin jalat alle tavoitteena lukittautua omaan autoon, jonne ehtisin ennen koiraa. No, omistaja sai kuin saikin käskytettyä koiran pysähtymään tielle. Soitin naapurille, on kuulemma uusi koira "ihan kiltti, eihän tuo voi haitata". Minussa kuulemma vika jos en tykkää koirista.  Saman tien varrella kulkee myös vapaana viron tms. rescuekoirat, mitkä hyökkäilee kohti kaikki mitä liikkuu. Ovat vaan niin pieniä, etteivät lopulta uskalla lopulta. Omistajan mielestä "ei kai haittaa". Yksi puremakin on saatu kolmannen talon koiralta, siinäkin tapauksessa asenne oli tasoa "ei kai haittaa".

Pysyy omilla maillaan niin tarvi vinkua joka asiasta

Vierailija
1457/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kuule samaa! Onko nämä niitä ihmisiä jotka juovat niin paljon, että jalat lähtee alta, vintti pimenee ja sen takia sattuu näitä alleen laskemisia. Luulisi häpeän tunteen vaikuttavan sen verran vahvasti, että juomisen kanssa osattaisiin himmailla.

Kaverin kaveri on tällainen. Lähemmäs nelikymppinen nainen joka humalassa k*see allensa ja oksentelee. Ei tulisi mieleenkään majoittaa kyseistä ihmistä. :D

Kyseessä on alkoholiongelmainen, kuten vaikkapa minä itse. Joka kerta sitä lupaa itselleen, että ei koskaan enää mitään örvelökännejä. Usein tulee myös vannottua, että nyt loppu juominen kokonaan. Sitten taas seuraavalla kerralla sokka täysin irti ja hyvällä tuurilla herää kotoa, huonolla tuurilla jostakin ojasta pissat housuissa. Eräänkin kerran olin unissani yöllä umpikännissä mennyt sängylle kyykkyasentoon ja pissannut sänkyyn niin paljon, että oli tullut patjojen läpi lattialle asti ja puhunut kuin jonkin demonin valtaamana. Siinä oli ero lähellä, kun puoliso oli tuollaista joutunut seuraamaan livenä.

Olen sairas, mutta en tiedä miten ja koska pystyn lopettamaan alkoholin kanssa läträämisen.

Vierailija
1458/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köh köh kirjoitti:

Laita sinne partsille kannellinen puoliksi vedellä täytetty lasipurkki, vähentää jälkihajuja liki 100 prossaa. Kai se on parempi heidän käydä partsilla röökillä kuin käryttää tupakoimattiman sisätiloissa.

Jaahas, alapeukuttajia. Teidän mielestänne on siis ookoo käryttää tupakoimattoman sisätiloissa. Tiedoksenne: vieläkin aika moni tupruttelee silloin, kun otetaan viiniä tms vaikka muuten ovat tupakoimattomia.

Vierailija
1459/3103 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyy omilla maillaan niin tarvi vinkua joka asiasta

Niin, paitsi vaan että jos ne koirat hyökkää yleisellä tiellä käveleviin ihmisiin. Mut ei haittaa?

Vierailija
1460/3103 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köh köh kirjoitti:

Ei oo tupakoinnin puitteet mikään joka kodin ja talonyhtiön velvoite järjestää. Jos vieraana olisi tupakoitsija, voisin lasipurkin antaa kadun varteen mukaan ja sen voi sitren kotiin lähtiessä viedä omaan roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi