Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
861/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kämppikseni yritti nakittaa minua huolehtimaan omista itse kutsumistaan yökylävieraistaan, koska just silloin olisikin halunnut mennä samalla paikkakunnalla asuvalle poikaystävälleen yöksi ^^

Ja justiinsa sillain ilmoitusluontoisesti, ei edes kysynyt onko tämä jees. Oli onneksi pokkaa sanoa, että ei tämä nyt minusta ihan näin käy.

Mulle laittoi myös lappuja Tiina tulee tänne torstaina. Avaatko oven jne.

Odotin Tiinaa aamulla, oli käynyt päivällä. Jolloin olin luennolla. Aivan selkeetä. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ketään ei saatu kiinni.

Kämppis soitti vihaisena illalla, mun pitäisi lähteä etsiä Tiinaa. Helsingissä asuttiin. Mistä ?

Sovittiin pelisäännöt, jos haluaa jotain, kysyy käykö.

Illalla Tiina tuli, ei päässyt nukkumaan kämppiksen huoneeseen, kun ovi oli lukossa.

Annoin peiton ja sanoi nuku eteisessä.

Aamulla Tiina olisi halunnut mun avaimet. Kerroin oon klo 17 takaisin.

Oi niitä aikoja

Missä se kämppis itse oli? Miksei antanut avainta vieraalleen? Ajattelitko, että sinä majoitat vieraan omaan huoneeseesi?

Tulee mieleen eräs erästä hallituspuoluetta lähellä oleva kansanopisto, jossa maksavat opiskelijat, joiden on käytännön syistä (matkat jne.) pakko asua opistolla joutuvat lähtemään pois huoneistaan, jos opistolla järjestetään viikonloppukursseja, joiden osallistujat pitää majoittaa.

Kämppis oli poissa. Eiköhän vahingossa laittanut huoneen oven lukkoon.

Piti avaimen itsellään, koska hän oli tulonsa kotiin omalla aikataululla

Vierailija
862/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti tuli ensivierailulle ensimmäiseen kotiimme. Ei tuonut tuliaisia tai kukkia. Sanoi "ei kai haittaa". Ajattelin et todellakin haittaa!

Varsinkin kun sen yhdistää moukkamaisuuden muihin piirteisiin. Haukkui asunnon, luetteli mikä kaikki voisi olla toisin, ei kiittänyt, ei kysynyt sanallakaan kuulumisiani, tapitti kahvipöydässä vain miestäni, ei vilkaissutkaan. Olin ilmaa.

Huomaavaisuus ja hyveet kunniaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset luulevat todella että maailma on rakennettu heitä varten. Kaikki on heille sallittua ja he ihan aidosti hämmästyvät jos joku pahoittaa mielensä siitä kun ovat rikkoneet tai ottaneet käyttöön toisen omaisuutta luvatta. Kun huomautat tästä, tyyppi alkaa itkeä ja sinä itse joudut pyytelemään anteeksi.

Mulla on tällainen ihminen lähipiirissä. En lakkaa hämmästelemästä. On ottanut omaisuuttani käyttöön luvatta ja lainannut kaverilleen. Kaveri rikkoi ne, ja minä suutuin. Jouduin ITSE pyytämään anteeksi.

Vierailija
864/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävelin töistä poispäin ja varmaankin n. 500 m päähän näin raksamiehen (yleensä raksahaalareihin suhtaudun myönteisesti) seisovan kusballa julkisella paikalla jonkun työmaakopin takana. Siis siten, että se kuseminen ei näkynyt lähimpään risteykseen, mutta kaikkiin muihin ilmansuuntiin kyllä ja pitkälle. Tosi kiusallista kävellä kohti pippeliään pitävän miehen selkää. Tämä mielestäni ei ole normaalia, sivistynyttä eikä ihan ok. Huolettomina julkisesti, melkein piilossa kuseskelevista miehistä tulee pahimmassa tapauksessa mieleen sellainen yl ik sen betaincelraukka, joka alkaa olla epätoivoa täynnä kun pitää siten hakea huomiota munalle, jota kukaan ei halua nähdä. Aikuinen ihminen yleensä osaa pidättää sen aikaa että muiden ei tarvitse katsella, inho kuseen on aika universaali ilmiö.

Katselin kerran ikkunasta (kerrostalo) kun roska-auto ajoi pihaan. Ihmettelen kun kuljettaja ei mennytkään suoraan riskakatosta kohti vaan nurkan taakse. Siirryin uteliaana toiselle ikkunalle. Siellähän se lorotteli syreenipuskaan. Ällöttävää.

Niin ällöttävää, että piti oikein vaihtaa ikkunaa että pääsee katselemaan. Joopa joo, taitaa olla vaan projisointia kun on niin nolo myöntää, että sinulla on joku kusifetissi.

Ettei vaan haluais duunarin patukkaa.

Kerro sun osoite niin tullaan porukalla kuseskelemaan teidän pihalle kun se ei teitä kerran haittaa.

Kerran näin yhden ukon kusella ABC:n pihassa. WC olis ollut 100 metrin päässä mutta eipä viitsinyt raahautua sinne asti. Taitaa enemmän olla fetissit noilla julkisilla paikoilla kuseskelijoilla, täytyy esitellä varustustaan muille.

Vähän eri asia lähteä tarkoituksella kuseskelemaan toisten pihoille jos sille ei ole mitään tarvetta oikeasti. Sen sijaan ei ole mitenkään harvinaista, että joskus elämässään joutuu puskapissat heittämään syystä tai toisesta. Siksi sille on olemassa yleinen termikin, puskapissa. Ei tämä nyt oikeasti ole niin valtava mielipahan aihe kuin siitä yritetään tässä vääntää.

Tulipa vaan mieleen, kun jouluna ajeltiin halki Suomen sukulaisiin ja tuli nähtyä matkan aika hemmetin monta ukkoa bussipysäkeillä kuseksimassa. Nauroin vaan miehelle, että mieti sitä paheksumisen määrää, jos tuolla olisi naisetkin housut kintussa joka toisella pysäkillä lorottelemassa. Ei se ukkojen kuseksimisen näkeminen ole yhtään sen mukavempaa, mutta jostain syystä heidän ei tarvitse asiaa hävetä, ja miettiä, mitä muut tykkää, sen kun vain lorottaa just siinä missä hätä iskee.

Naiset on vaan vähän siellä syvemmällä pusikossa. Mun puolesta saa pisutella vaikka siinä ihan framilla.

90-luvulla näki ihan Helsingin keskustassakin naisten kyykistyvän niille sijoilleen keskellä katua ja pissaavan. Samalla jatkoi juttua vieressä seisovien kaverien kanssa. Tätä kai pidettiin normaalina jos oltiin hieman otettu.

Vierailija
865/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin entisen kaverini kämpilleni kun lähdin töihin. Hän oli kauempaa tullut pidemmäksi aikaa kylään. Hän sitten kertoi että oli istunut sohvallani onanoimassa ja ottanut lerssistään kuvia Alaston Suomi profiiliinsa, ei kai haittaa?

Kyllä se mua haittasi että olohuoneeni sisustus näkyy joidenkin lerssikuvien taustalla!

Myin sohvan ja muutin sisustusta.

Vierailija
866/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppis päästi kaverinsa nukkumaan minun sänkyyn, kun olin vanhemmilla yökylässä! Ei edes lakanoita vaihtanut tai pessyt. Sanoi vaan että "Ei varmaan haittaa". Tälle kaverille sanoin sitten asiasta seuraavalla vierailulla ja hän oli pahoillaan. Oli luottanut kämppikseni sanaan.

Kämppiksellesi sinun olisi pitänyt sanoa ja kunnolla!

Tämä kaverinsa oli ollut sängyssäsi luvalla.

Vierailija
867/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tyyppiä tuli tähän ketjuun jauhamaan epäluotettavista äideistään ja toiset koiristaan ja niiden omistajista.

Kukaan ei sanonut " Ei kai haittaa " vaan jatkoivat juttuaan, mutta täytyy sanoa, että kyllä se vähän lukukokemusta haittaa.

Ja hei, ei kai haittaa että valitan? Ei varmaan. Jatkakaa.

P. S: Oma ketju epäluotettavista äideistä löytyy pian otsikolla: " Kun äiti petti luottamuksen ".

Tietääkseni ap ei ilmoittanut, että mikäli kyseessä on äiti, joka on tehnyt näitä, "ei kai haittaa -juttuja" niin niistä ei saa kirjoittaa?!?

Onko äidin lisäksi vielä muita sukulaisia joista ei saa kertoa?

Vierailija
868/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani hoitajat jättää käytettyjä neuloja sinne tänne, kun ei se meitä laikkareita haittaa.

Minne ja missä?? Täysin edesvastuutonta, särmäisjäteastioihin neulat kuuluu! Ethän vain tarkoita turvamekanismillisia pistoslansetteja, nehän voi laittaa tavalliseen roskikseen?

Vierailija
869/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin pakettiautoni kanssa muuttoavuksi. 

Ennenkuin joku tulee vinkumaan, niin sanoin että tulen kunhan saan rahallisen korvauksen. (ei ollut kovin läheinen ihminen ja matka pitkä.)

Muuton jälkeen tarjosi kahvit ja totesi että "varmaan ymmärrät että mulla ei nyt talon oston jälkeen  hirveesti rahaa. Niin eiköhän kahvi ja pulla korvaukseks kelpaa!" Iloinen läimäisy selkään, ja naurahdus.

Ilmoitin että mikäli ei maksua tule, niin vetäisin välit.

Ei ole vieläkään maksanut.

aina maksut etukäteen kun puolituttu kyseessä.

Vierailija
870/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari tyyppiä tuli tähän ketjuun jauhamaan epäluotettavista äideistään ja toiset koiristaan ja niiden omistajista.

Kukaan ei sanonut " Ei kai haittaa " vaan jatkoivat juttuaan, mutta täytyy sanoa, että kyllä se vähän lukukokemusta haittaa.

P. S: Oma ketju epäluotettavista äideistä löytyy pian otsikolla: " Kun äiti petti luottamuksen ".

Tietääkseni ap ei ilmoittanut, että mikäli kyseessä on äiti, joka on tehnyt näitä, "ei kai haittaa -juttuja" niin niistä ei saa kirjoittaa?!?

Ei se ole sama asia. Te aloitte jankkaamaan niistä samoista tapahtumista. Se on nyt tullut jo selväksi että sinun äiti, hänen äiti, minun äiti, teidän äiti, tuon äiti ja jonkun muun äiti juoruili asiat eteenpäin puhelimessa, työpaikalla, naistenlehdessä ym. Ja luki päiväkirjaa. Mielestäni jos on tarve purkaa tätä aihetta vielä niin sen voisi siirtää toiseen ketjuun.

Jos on joku ihan uusi juttu mitä äiti teki ei kai haittaa tyylillä niin se on eri asia.

Esim. Kerran tulin kotiini ja siellä oli siivottu. Äiti oli käynyt vara-avaimella omine lupineen siivoamassa ja pesemässä pyykkini. Säikähdin kun tulin illalla töistä ja tavarat olivat eri paikoissa. Hän oli että ei kai haittaa, kun hänhän halusi vain auttaa. Kyllä se mua haittasi koska olen yli 30v ja osaan itse siivota ja pyykätä enkä halua että mun yksityisyyttä loukataan noin. Äidillä ei ole enää vara-avainta.

Vierailija
871/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin miehen kanssa syömässä ravintolassa. Tilasin itselle kana-aterian mihin oli sitten jostain syystä heitetty kalaa. No ei siinä muuten mitään, mutta olen allerginen kalalle ja tämän takia sain anafylaktisen reaktion

Vierailija
872/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sama asia. Te aloitte jankkaamaan niistä samoista tapahtumista. Se on nyt tullut jo selväksi että sinun äiti, hänen äiti, minun äiti, teidän äiti, tuon äiti ja jonkun muun äiti juoruili asiat eteenpäin puhelimessa, työpaikalla, naistenlehdessä ym. Ja luki päiväkirjaa. Mielestäni jos on tarve purkaa tätä aihetta vielä niin sen voisi siirtää toiseen ketjuun.

Jos on joku ihan uusi juttu mitä äiti teki ei kai haittaa tyylillä niin se on eri asia.

Esim. Kerran tulin kotiini ja siellä oli siivottu. Äiti oli käynyt vara-avaimella omine lupineen siivoamassa ja pesemässä pyykkini. Säikähdin kun tulin illalla töistä ja tavarat olivat eri paikoissa. Hän oli että ei kai haittaa, kun hänhän halusi vain auttaa. Kyllä se mua haittasi koska olen yli 30v ja osaan itse siivota ja pyykätä enkä halua että mun yksityisyyttä loukataan noin. Äidillä ei ole enää vara-avainta.

Ohis, mutta nyt en ymmärrä. Siis mistä samoista asioista jankataan? Miksi sinä sait kertoa äitijutun mutta muut ei? Minä en ole kertonut omaa ei kai haittaa-juttuani kertaakaan missään muualla palstalla (omalle miehelle ja parhaalle ystävälle kyllä) joten miten tämä nyt on jotenkin enemmän jankkaamista kuin sinunkaan tarinasi? 

-eräs kommentoija

Vierailija
873/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin kahden viikon työmatkalta viikkoa aikaisemmin kotiin ja huomasin auton pihassa ja valot päällä sisällä, kurkkasin ikkunasta ja huomasin, että naapurin sukulaisperhehän se siellä keittiössä oli juuri syömässä, kyllä sappi kiehui kun toisten asuntoon mennään vara-avaimella noin vaan! Siinä sitten hammasta purren lähdin taksilla hotellille ja meni melkein 1000€ rahaa siihen viikon hotelliin takseineen, naapuri sitten soitteli ja kertoi sukulaisperheensä viettäneen aikaa talossani viikon verran ja toi kahvipaketin, ei paljoa naurattanut tai kahvipaketit lämmittänyt!

Ai pistii tonnin hotelliin, etkä heittänyt vieraita ulos sun asunnosta?

Vierailija
874/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kynnysmatto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutti myöhästeli, ja kohteliaasti totesin että ”ei haittaa”. Jatkossa myöhästely kroonistui, ja hän totesikin kerran että ”suahan ei haittaa”. Kiva ihminen - eikö totta?

Ihan oma vikasi, kun et sanonut heti, että kyllä se vähän haittaa. Ihan itse annoit siunauksesi hänelle myöhästellä jatkossakin. 

Sanon tämän kaikella rakkaudella, koska se on vain teidän kaikkien vastaavien omaksi parhaaksi, että opitte sanomaan ääneen, mitä ihan oikeasti haluatte ettekä tyydy vaan mitä joku muu sanoo.

Voi sanoa, painottaen, ettei tämä yksi kerta haittaa. Äänen sävy pitää valita niin, että varmasti menee jakeluun.

Vierailija
875/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0100100 voi kysyä omistajan ja jopa saada puhelinnumeron

Vierailija
876/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut yhteen mieheen, ja meillä oli sutinaa. Hyvä ystäväni tunsi miehen, ja iski miehen nenäni edestä, ja kun olivat olleet sillai,niin kysyi, että :"Sua ei varmaan haittaa, että me ollaan yhdessä?"

Joo, kyllä haittasi. Ei se ukk8 niinkään,vaanse, että hyvä ystävä teki niin.

Ystävät ei edes yritä iskeä toisen miestä. Iskettävissä oleva mies saa lähteäkin.

Vierailija
877/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lähes täyteen hissiin tunki itsensä tosi isokokoinen mies, joka paitsi jo tullessaan haisi pahalle, päästi vielä järkyttävän hajuisen pierun.  Tyyppi oli vaan, että ohoh, kun rupsahti.

Vierailija
878/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lainasi uutta, kallista untuvatakkiani. Palautti sen hihat irti leikeltynä. Oli tehnyt siitä toppaliivin. Sanoi, että ei kai haittaa. No, voin sanoa, että kyllä haittasi köyhän opiskelijan budjetilla. Sen jälkeen en ole lainannut yhtään mitään enää kenellekään.

Vierailija
879/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ulkomailla ravintolasta kanapihvin. Sitä jonkun aikaa syötyäni tajusin, että pihvihän on keskeltä vielä raaka. Tarjoilija puolusteli, että ei kai tuollainen haittaa. No, itseäni kyllä kiinnostaa oma terveys. Onneksi en sairastunut. 

Vierailija
880/3103 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena lainasin sukulaislapsille joululahjaksi saamani piirretyn elokuvan sisältävän videokasetin josta pidin kovasti. Kun he sitten palauttivat sen takaisin, sanoivat että nauhoittivat vähän matkaa jotain ohjelmaa siihen päälle, että ”ei kai haittaa”.

Viimeinen kerta kun lainasin heille mitään.

Jos oli ihan virallinen elokuva joka oli ostettu kaupasta, niin niille videokaseteille ei voinut vahingossa nauhoittaa. Olisi pitänyt teipillä peittää kolonen siinä kasetissa. Eli keksitty juttu.

Lukiko aloituksessa jossain kohtaa vahingossa? Eipä tainnut, joten ihan tahallinen teko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän