Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
821/3103 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...

Tämä voisi olla mun kirjoittamani, omalla äidillä sama taipumus. Vuosia sitten opin, ettei äidille pidä kertoa mitään, mitä ei olisi valmis sanomalehden etusivulla mainostamaan.

Mulla sama. Luottamus meni sen siliän tien, eikä palautunut koskaan enää.  

Luottamus äitiin meni siinä vaiheessa, kun oivalsin, että hän koulussa ollessani lukee päiväkirjaani, ja sopivassa tilaisuudessa heittää niin sanotusti tiskirätin kasvoilleni hyvin ivallisella äänensävyllä, esim,. "Jaa, kattoko se sua tänään pitkään?" En sittemmin puhunut hänelle mitään tärkeinä pitämiäni asioita, ja tytär-äiti -suhde meni piloille, eikä se ikinä muuksi muutukaan. Pilalla mikä pilalla.

Miten joku voi olla noin törkeä ja julma omalle lapselleen! Mun äiti samoin kaiveli kaikki mun tavarat. Jossain vaiheessa kannoin päiväkirjaa mukana koulussakin juuri tästä syystä. Keittiön kaapista tuli kerran vastaan minulle osoitettu kirje, jonka hän oli takavarikoinut ennen kuin ehdin sitä nähdä. Tämä jo 70-luvulla kun olin ala-asteella, mutta hänen käytöksensä törkeys on valjennut minulle vasta nyt aikuisena ja olen äitinä yrittänyt käyttäytyä päinvastoin lastani kohtaan.

Rippilahjaksi saamani pieni riipus katosi. Ihmettelin ja kuuntelin sitten ne kaikki haukkumiset huolimattomuudesta yms. Vuosien kuluttua etsin, mitä lie, äitini korurasiasta. Ja mitä löysin? Hyvin huolellisesti samettivuorin sisään piilotetun riipuksen. Äidillä oli merkillinen tapa piilottaa/hävittää minulle mieluisia tavaroita. Moni kirja meni hänen käsissään riekaleiksi. Kai siinä sitten oli hyvää se, ettei hän lyönyt, vaan purki vihansa/kiukkunsa/mielipahansa esineihin. Kerran hän vei kultasormukseni roskiin, löysin sen kyllä, toisen hän onnistui hukkaamaan lopullisesti.

Minun mielestäni hän nimenomaan purki vihansa/kiukkunsa/mielipahansa juuri sinuun, esineiden kautta vain; varsinkin kun ajattelee tuota että haukkui huolimattomuudesta tietäessään aivan hyvin itse piilottaneensa korun. Lyöminen toki ei olisikaan enää MILLÄÄN lailla "tää ei kai haittaa" -juttu.

Mulla samoja kokemuksia. Tyhmyyksissäni puhuin äidilleni omia asioitani. En edes epäillyt, että höpöttää ne eteenpäin. Kyseessä olivat arat asiat.

Aikaisempaan kun olin ollut vierailulla, lahjaksi saamani erikoinen rannekello katosi. Äiti etsi myös sitä. Jostain tajusin, että kateuksissaan hän oli sen ottanut. Ilmeisesti heitti roskiin. Nämä asiat vain tuntee intuitiollaan.

Kun olin nuorempi ja ekassa työpaikassa, olin ostanut palkallani ihanan villapaidan. Jätin sen pestävien vaatteiden koriin. Äiti pesi kai valkopesussa (värillinen neule) koska se kutistui vauvanvaatteeksi. Ei korvannut minulle mitään. Tätä ennen painosti minua pesemään itse pyykkejäni. Hänellä oli pesukone. Asuin vielä kotona. Mulla ei ollut konetta.

Paljon tällaisia mystisiä myyräntöitä. Jossain välissä tosiaan aloin yhdistää asioita ja epäillä äitini sabotaaseja.

Olisiko pitänyt olla molemmille omat pesukoneet? Tuo on kyllä aika outoo.

Vierailija
822/3103 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kämppikseni yritti nakittaa minua huolehtimaan omista itse kutsumistaan yökylävieraistaan, koska just silloin olisikin halunnut mennä samalla paikkakunnalla asuvalle poikaystävälleen yöksi ^^

Ja justiinsa sillain ilmoitusluontoisesti, ei edes kysynyt onko tämä jees. Oli onneksi pokkaa sanoa, että ei tämä nyt minusta ihan näin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin todella urpoa miestä nuorempana.

Lätkän mm-kisat käynnissä, Suomen peli alkoi. Tyyppi ajoi moottoritiellä (ylinopeutta aivan varmasti), asensi puhelimensa kiinni johonkin telineeseen ja sanoi että katsoo tässä ajaessa matsia. Oli oikeasti nenä kiinni siinä kännykässä ja korjaili sen asentoa ja keskittyi siihen. Miksi, oi miksi en sanonut että pysäytäpä seuraavaan mahdolliseen paikkaan ja soittanut poliiseja perään. Ei kyllä sanonut, että "eikai haittaa" kun oli niin ylivoimaisesti paras kuski saksalaisella huippuautollaan. Nykyään tuo puistattaa ja kiitän onneani ettei sattunut mitään.

Vtuttaa liikenteessä nuo kännykänräplääjät muutenkin, mutta tuo oli jo ihan next level...

Yksi tuntemani hieman yksinkertaisen oloinen tyyppi aina oikein julistaa, miten hän ei suojatielle astuessaan vilkaisekaan tuleeko autoja! Auton kuuluu väistää, hänellä on oikeus!

Joo kyllä, mutta oikeasti ennen kun juoksette siihen tielle niin havainnoikaa vähän että onhan se autoilija sinut oikeasti nähnyt.

Pimeässä ja sateessa on usein tullut tilanne eteen, että helkkari tossahan on joku tiellä! Ilman heijastinta ja tummissa vaatteissa liikkuvaa henkilöä on hiton vaikea nähdä auton tuulilasin takaa jos vielä vettäkin ropisee!

Jalankulkijalla on oikeus, joo. Mutta myös itsellään velvollisuus ihan lainkin mukaan varmistua ettei tunge suoraan eteen. Autoilija ei siis aina ole syyllinen, jos esimerkiksi auto on metrin päässä suojatiestä tulossa ja toinen loikkaa eteen niin yhtä syyllinen on jalankulkija. Ja sepä on sitten se ja sama jos kallo halkinaisena makaa maassa alkaa tinkaamaan että minulla oli oikeus mennä ensin.

Tuo varovaisuusvelvoite on myös kirjattu lakiin. Tieliikennelaki kannattaisi jokaisen lukea tarkasti ja ajatuksella.

Esim. jos joku tulee kolmion takaa eteen niin väistettävähän sitä on jos sillä pystytään välttämään onnettomuus.

En tiedä miten muualla, mutta täällä Helsingin keskustassa on monta kertaa käynyt sellainen tilanne että ajamme pyöräilijän kanssa rinnakkain (minä autolla, hän vieressä pyörätiellä) ja yhtäkkiä näyttää kädellä merkkiä että aikoo kääntyä eteeni ja suhauttaa suorilta suojatien yli katsomatta edes taakseen onko autoja tulossa. Ihan hirveä tilanne ja pahimmillaan tuossa tapahtuu perääanajo-onnettomuus sen lisäksi että pyöräilijä jää auton alle. 

Vierailija
824/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskeski-ikäinen heteromies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Tottahan tuo on,mutta ei sitä saa sanoa ääneen,varsinkaan tällä palstalla.

Täällä jokaisella on se  "mun mies rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen".

Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta neidin ylipainosta tuli ainakin minulle häiriötekijä. -Hänellä oli painoa liikaa silloinkin kun me tapasimme ensi kerran, mutta hän kertoi käyvänsä salilla ja pudottavan painoa ahkerasti. Oli kuulemma pudottanut jo kymmeniä kiloja. Sitten kun aloimme tapailemaan, huomasin hänen käyttävän paljon alkoholia, syövän valtavia annoksia rasvaista ruokaa ja jääkaappi oli jatkuvasti täynnä suklaata, olutta, lihapiirakoita, makkaraa jne jne. Tämä ihminen ei laihtunut kiloakaan ja salikorttikin oli vain silmänlummeeksi. Se nyt vain on niin, että liika ylipainoisuus tappaa ainakin meikäläisen silmissä intohimon ja halun seksiin ja hyvänäpitämiseen. Kun toinen on iso kuin valas, häntä ei voi ottaa edes syliin.

Ihmisenä hän oli kiva ja fiksu, mutta se valtava ruhon koko... Minä en voinut omistaa elämääni valheelle näyttelemällä pitäväni hänen vartalostaan, ruhostaan. Ei ihmisen tarvitse olla valokuvamalli, en minäkään ole, mutta omasta terveydestä, siisteydestä ja ulkonästä pitäisi huolehtia sen verran että ihmiset eivät käännä katsettaan pois kohdatessaan kadulla kuten hänen kohdallaan kävi.

+1, valitettavasti ja jopa ehkä vähän häpeällisestikin. Läski ei kiihota, ei myöskään mikään löysä liha tms. Ensimmäinen vähän vakituisempi hoito oli ihmisenä todella kiva, ihana jne, mutta myöskin todella ylipainoinen. Sängyssä oli hyvä, laukesi helposti ja useaan kertaan mikä oli tietenkin parikymppisen, juuri edes vähän naisten makuun päässeelle parikymppisen itsetunnolle nannaa. Fiksukin. 

Kaikki hyvin? No ei. Se läski ei kiihottanut ja valitettavasti aikaa myöten se alkoi vain inhottamaan. En tiedä mikä muuttui tai miksi se ei alussa niin paljoa painanut, mutta ei kerta kaikkiaan.. Itselleni oli ehkä viimeinen pisara, kun käyttäydyin kerran vähemmän ystävällisesti, olin ärsyyntynyt ja vihainen jostain kumman syystä ja sitten jälkeenpäin sitä kai tulkitsi olevansa vihainen itselleen, kun oli moisen läskin kanssa. Mikä ei ollut hänen syytään, mutta suuntautui häneen. Ei hyvä.

Sitä on ehkä itsekin liikaa kuvitellut olevansa aina puutteessa oleva miespanokone, mutta ehkä on tullut nyt koettua päättyneen suhteen myötä, että jos on kokonaisvaltaisesti kaunis nainen, hyvät kiinteät rinnat, pyöreä pylly ja uuma, niin seisoo aina ja kovaa. Rakastuminen päälle ja haluaa vain kyntää naistaan. Tällainen oli, ei ole enää. Huokaus. 

Tämä ei ole hyvä asia. Harva meistä kuuluu siihen parhaimpaan desiiliin, joka saa aina ja kaikkialla helposti. Iän myötä ulkonäkö muuttuu vähemmän viehättäväksi. Varmasti miesten suhteen naiset voivat sanoa samaa. Kun niitä hyvävartaloisia kauniskasvoisia ihanuuksia ei ole ja vähemmän kauniita ylipainoisia on, niin näitä ei halua. Olla ilman lopun ikäänsä? Olisi upeaa, kun ei haluaisi naista. Ei tekisi mieli seksiä. Tai jos tekisi, niin ulkonäkö ja vartalo ei merkitsisi niin paljoa kuin se näköjään sittenkin merkitsee, ja syvällä jopa osittain refleksitasolla.

Ylipaino tappaa seksin niin talossa kuin puutarhassa.

Taidat olla aika harvinaisuus. Itse olen keskiverto nainen ja rinnatkin vähän riippuvat, mutta ei ole ikinä ollut vaikeuksia saada miestä kiihottumaan. Ja keski-ikäiset ukot sitä vasta tuijottelevatkin. Oma mies haluaisi joka päivä, itse en ihan niin usein, ja yhdessä ollaan oltu lähes kymmenen vuotta. Miksi sinulle kelpaa vain ne kauneimmat mallivartaloiset? Jotenkin erikoista. Suurimmalle osasta miehiä kelpaa oikein hyvin normaalivartaloinen, jolla muutama paikka jopa vähän roikkuu.

Joo ja kun ikää tulee lisää niin ne vaihtoehdot käy melko vähiin. Aika harva 20v mallivartaloinen kaunotar hyväksyy vanhan ukon petikumppaniksi. Tavan marjatta hyväksyisi kyllä.

Vierailija
825/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kämppikseni yritti nakittaa minua huolehtimaan omista itse kutsumistaan yökylävieraistaan, koska just silloin olisikin halunnut mennä samalla paikkakunnalla asuvalle poikaystävälleen yöksi ^^

Ja justiinsa sillain ilmoitusluontoisesti, ei edes kysynyt onko tämä jees. Oli onneksi pokkaa sanoa, että ei tämä nyt minusta ihan näin käy.

Mulle laittoi myös lappuja Tiina tulee tänne torstaina. Avaatko oven jne.

Odotin Tiinaa aamulla, oli käynyt päivällä. Jolloin olin luennolla. Aivan selkeetä. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ketään ei saatu kiinni.

Kämppis soitti vihaisena illalla, mun pitäisi lähteä etsiä Tiinaa. Helsingissä asuttiin. Mistä ?

Sovittiin pelisäännöt, jos haluaa jotain, kysyy käykö.

Illalla Tiina tuli, ei päässyt nukkumaan kämppiksen huoneeseen, kun ovi oli lukossa.

Annoin peiton ja sanoi nuku eteisessä.

Aamulla Tiina olisi halunnut mun avaimet. Kerroin oon klo 17 takaisin.

Oi niitä aikoja

Vierailija
826/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on neljän naisen ystäväporukka. Kaikilla on lapsia ja miehet. No, tässä jokunen vuosi sitten oli sovittu illanistujaiset yhden ystävän kotiin, kun tämän mies oli työmatkalla, että sitten saadaan hölistä rauhassa tyttöjen juttuja ja ottaa viiniä vaikka vähän enemmänkin. Kaksi viikkoa ennen tätä iltaa kävi ilmi, että tämän ystävän 14-vuotiaat lapset olisivatkin kotona. Selvisi, että myös toisen ystävän teini-ikäiset lapset ovat tulossa mukaan; olivat keskenään sopineet tästä järjestelystä. Käsittämätöntä! Äitien nollausillasta olisikin siis tullut lapsenvahtikeikka. "Ei kai haittaa? Nehän on omissa huoneissaan ja puuhaavat omiaan!" Kyllä haittasi, ja peruin osallistumiseni.

Ei 14-vuotiailla ole lapsenvahteja, he ovat sen ikäisiä että he itse ovat lapsenvahteina nuoremmille. Kuka tahansa 14-vuotias voi olla muutaman päivän yksinään. Jos illan tarkoitus oli juoda viinaa ja tehdä aikuisten juttuja niin ymmärrän jos harmittaa, mutta ei 14-vuotiaita vahdita.

Vierailija
827/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppikseni poikaystävä käytännössä muutti meille asumaan. Hän asui meillä viikkoja putkeen ja pesi meillä pyykkinsä. Hänellä oli myös oma avain, jonka kämppis teetti kysymättä asiaa vuokranantajalta. Kämppis ja poikaystävä myös viettivät kaikki illat yhteisissä tiloissamme niin, että vaihtoehtoina oli joko tunkea heidän seurakseen kolmanneksi pyöräksi tai kökkiä kaikki aika omassa huoneessa. Kertaakaan ei kysytty, että onko tämä minulle, asunnon toisella asukkaalle ok. Ei haitannut yhtään, ei.

Vierailija
828/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aikaisemmin on kirjoitettu lapsivapaista häistä. Jotkut ihmiset ovat sitä mieltä että häät ovat sellaiset perhejuhlat mihin lapset kuuluvat olennaisesti mukaan. Okei, ehkä teidän suvussa on näin mutta koittakaa nyt kunnioitaa niiden ihmisten tapoja joilla ei ole teidän perheen traditioita. Heidän huolella suunniteltu päivä menee pilalle kun häistä ei tulekaan sellaisia mitä oli tarkoitus. Pahimmassa tapauksessa lasten huutoa vihkimisen ja puheiden aikana, juoksentelua ympäriinsä ja aikuisten häirintää ja istumapaikkojen ja ruuan puutetta kun on näitä ylimääräisiä pieniä ihmisiä.

Vähän nyt kunnioitusta kun vihkipari on järjestänyt hienon tilaisuuden ja kutsunut teidät sinne. Ja jos ette saa lapsenvahtia niin ilmoittakaa kohteliaasti että ette pääse tulemaan.

Vierailija
829/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme entisen ystäväni kanssa joskus 12-vuotiaina ihastuneet samaan poikaan. Sovimme, että kumpikaan meistä ei paljasta tunteitaan (:D) pojalle koska ystävyys on tärkeämpää kuin pojat. No voitte varmaan arvata mitä ystäväni teki ja he alkoivat ”seurustelemaan”. ”No ei kai sua haittaa??” Kyllä vitutti.

Vierailija
830/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei kai haittaa että ammuttiin ohjuksia teidän olohuoneeseen,mehän ollaan veljeskansoja.

Tv Plutku

Vierailija
831/3103 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinostaa, lopeta!

No sellaista, joka kirjoittaa "kiinostaa" yhdellä n-kirjaimella, pitäisi ainakin KIINNOSTAA kielioppi sen verran, ettei kirjoittelisi kuin lukihäiriöinen alakoululainen. 

En ole tuon alkuperäisen ”kiinostaa” viestin kirjoittaja mutta näin AIKUISENA lukihäiriöisenä inhottaa tuollainen dissaaminen. Joo tiedetään, ei me aina osata kirjoittaa.

Vierailija
832/3103 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on neljän naisen ystäväporukka. Kaikilla on lapsia ja miehet. No, tässä jokunen vuosi sitten oli sovittu illanistujaiset yhden ystävän kotiin, kun tämän mies oli työmatkalla, että sitten saadaan hölistä rauhassa tyttöjen juttuja ja ottaa viiniä vaikka vähän enemmänkin. Kaksi viikkoa ennen tätä iltaa kävi ilmi, että tämän ystävän 14-vuotiaat lapset olisivatkin kotona. Selvisi, että myös toisen ystävän teini-ikäiset lapset ovat tulossa mukaan; olivat keskenään sopineet tästä järjestelystä. Käsittämätöntä! Äitien nollausillasta olisikin siis tullut lapsenvahtikeikka. "Ei kai haittaa? Nehän on omissa huoneissaan ja puuhaavat omiaan!" Kyllä haittasi, ja peruin osallistumiseni.

Ei 14-vuotiailla ole lapsenvahteja, he ovat sen ikäisiä että he itse ovat lapsenvahteina nuoremmille. Kuka tahansa 14-vuotias voi olla muutaman päivän yksinään. Jos illan tarkoitus oli juoda viinaa ja tehdä aikuisten juttuja niin ymmärrän jos harmittaa, mutta ei 14-vuotiaita vahdita.

No joo, myönnän, että taisi jäädä lainausmerkit tuosta sanasta, mutta pointti tuli kuitenkin selväksi. Illan tarkoitus oli juurikin tuo aikuisten ilta, ainakin meidän mielestä, joille ei näistä lapsista kerrottu.

Vierailija
833/3103 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikattiin tuntematonta ainetta.

Vierailija
834/3103 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kampaamossa. Pyysin korkeintaan 3cm pois. Pelkän siistimisen siis.

Nohh pian havahduin lauseeseen:

-Lähti nyt vähän enemmän mitä piti TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA.

Oli siis napsinut väht 10cm, ja pitkistä hiuksistani tuli melkein polkkatukka. 

Onneksi tukka kasvaa, joten ei kovin pitkäaikainen haitta.

Vierailija
835/3103 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En lainaa, ei kai haittaa"...

Vierailija
836/3103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kampaamossa. Pyysin korkeintaan 3cm pois. Pelkän siistimisen siis.

Nohh pian havahduin lauseeseen:

-Lähti nyt vähän enemmän mitä piti TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA.

Oli siis napsinut väht 10cm, ja pitkistä hiuksistani tuli melkein polkkatukka. 

Onneksi tukka kasvaa, joten ei kovin pitkäaikainen haitta.

Nojoo, mutta kaikilla ei kasva helposti, nopeasti ja tuuheaksi, vaan kasvattamisessa saattaa mennä paljonkin aikaa. Jos on ammatiltaan huippumalli tai näyttelijä, voi jonkun työn saannin edellytyksenä olla hiusten leikkaaminen, mutta muuten jokainen päättää hiustensa pituudesta ihan itse.

Vierailija
837/3103 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme entisen ystäväni kanssa joskus 12-vuotiaina ihastuneet samaan poikaan. Sovimme, että kumpikaan meistä ei paljasta tunteitaan (:D) pojalle koska ystävyys on tärkeämpää kuin pojat. No voitte varmaan arvata mitä ystäväni teki ja he alkoivat ”seurustelemaan”. ”No ei kai sua haittaa??” Kyllä vitutti.

All is fair in love and war.

Vierailija
838/3103 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, missä 14-vuotiaiden olisi pitänyt olla, kun isäkin oli työmatkalla. Ajattelitko, että he ovat viikonlopun pois kotoa? ”Kylillä” riekkuminen yöaikaan ei ole kaikkien teinien tapa ja tuossa on tavallisempaa olla kotona.

Vierailija
839/3103 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle laittoi myös lappuja Tiina tulee tänne torstaina. Avaatko oven jne.

Odotin Tiinaa aamulla, oli käynyt päivällä. Jolloin olin luennolla. Aivan selkeetä. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ketään ei saatu kiinni.

Kämppis soitti vihaisena illalla, mun pitäisi lähteä etsiä Tiinaa. Helsingissä asuttiin. Mistä ?

Sovittiin pelisäännöt, jos haluaa jotain, kysyy käykö.

Illalla Tiina tuli, ei päässyt nukkumaan kämppiksen huoneeseen, kun ovi oli lukossa.

Annoin peiton ja sanoi nuku eteisessä.

Aamulla Tiina olisi halunnut mun avaimet. Kerroin oon klo 17 takaisin.

Oi niitä aikoja

Missä se kämppis itse oli? Miksei antanut avainta vieraalleen? Ajattelitko, että sinä majoitat vieraan omaan huoneeseesi?

Tulee mieleen eräs erästä hallituspuoluetta lähellä oleva kansanopisto, jossa maksavat opiskelijat, joiden on käytännön syistä (matkat jne.) pakko asua opistolla joutuvat lähtemään pois huoneistaan, jos opistolla järjestetään viikonloppukursseja, joiden osallistujat pitää majoittaa.

Vierailija
840/3103 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppikseni poikaystävä käytännössä muutti meille asumaan. Hän asui meillä viikkoja putkeen ja pesi meillä pyykkinsä. Hänellä oli myös oma avain, jonka kämppis teetti kysymättä asiaa vuokranantajalta. Kämppis ja poikaystävä myös viettivät kaikki illat yhteisissä tiloissamme niin, että vaihtoehtoina oli joko tunkea heidän seurakseen kolmanneksi pyöräksi tai kökkiä kaikki aika omassa huoneessa. Kertaakaan ei kysytty, että onko tämä minulle, asunnon toisella asukkaalle ok. Ei haitannut yhtään, ei.

Se on hyvä, ettei haitannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi