Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (2965)
Tapailemani mies otti eräällä seksikerralla kondomin yhtäkkiä pois ja totesi, että eikai haittaa, kun tää ei vaan tunnu niin hyvältä kumin kanssa. Tönin hänet pois päältäni samantien, jätin homman siihen, puin vaatteeni ja lähdin. En tavannut typerystä enää.
"Eihän haittaa, että annoinkin tuotteen x toiselle sukulaiselle sittenkin"
Olisin todella halunnut sen ja oltiin jo sovittu noutamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Meinaat että poliisi vaivautuu paikalle tai edes selvittelemään tuollaista ilmoitusta? HAHAHAHHEHEHEHHAA!
Juu eivät, ollaan joskus ihmoitettu rattijuoposta ratissa, mutta eivät silloinkaan ehtineet.
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Meillä oli toisessa asunnossamme parkkipaikka jota käytimme harvoin, pari tuntia kerran viikossa.
Mutta jos siihen joku ajoi niin soitimme poliisille ja ilmoitimme asiasta.
Nopeasti tuli auton siirtäjä.
Miettinyt vaan että miten joku voi noin vaan ajaa auton paikkaan joka ei ole heille varattuna.
Tuokin paikka oli ihan ostettu paikka ja kuului asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.
1. Sääntö: persaukisille ei lainata autoa
2. Sääntö: kenellekään ei lainata autoa.3. Sääntö: kenellekään ei lainata moottoripyörää.
4. Sääntö: kenellekään ei lainata yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.
Korjasitko kuitenkin?
Korjasin toki. En halunnut kaverin nolostuvan siitä, että yritti venytellä avuliaisuuteni rajoja. Ja olisihan hän pettynytkin, kun oli jo ilostunut siitä, että rikkinäisille vaatteille löytyi ilmainen korjaaja. Meillä tyhmänkilteillä on ihan oma logiikkamme, jota käyttävät hyväkseen muut kuin me itse.
Noihin aikoihin "ei" alkoi hivuttautua sanavarastooni. Samaa tahtia tuttavapiirini alkoi kaventua. Tuokin kaveri yritti vielä muutaman kerran, mutta kun ei onnistunut, oltiin enää työkavereita. Nyt ei vuosiin ole oltu tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään...
Olisit rekkarilla etsinyt yhteystiedot ja soittanut, että tule siirtämään autosi.
Vierailija kirjoitti:
Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.
Jälleen kerran lainattu tarina. Alkuperäisessä tarinassa kassissa oli vain miehen työvaatteita. 😋
Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Ei siitä saa sakkoja jos pysäköi toisen omakotitalon pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran lainattu tarina. Alkuperäisessä tarinassa kassissa oli vain miehen työvaatteita. 😋
Tämä on ihan oma tarinani. Päässyt Ilta-Sanomiinkin. Pienissä yksityiskohdissa voi olla eroja, koska pysyttelen riittävän epämääräisenä. Olen edelleen niin kiltti, etten halua ex-työkaverini edelleenkään tunnistavan itseään edes näin pitkän ajan kuluttua.
Tällä palstalla muuten on paljon minun kertomuksiani. Kaikki ovat tosia ja aika monet kerrottu useammin kuin vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...
Tämä voisi olla mun kirjoittamani, omalla äidillä sama taipumus. Vuosia sitten opin, ettei äidille pidä kertoa mitään, mitä ei olisi valmis sanomalehden etusivulla mainostamaan.
Kaveri toi vasikan kokoisen koiransa häihini. Ei se mitään, kun koira odotti ilmastoidussa autossa. Kunnes sitten oleilimme vihkimisen jälkeen siinä pihalla ja hän käytti koiransa pissalla. Päästi sen kuraisen koiran pitkässä flexissä hyppäämään päin minua. Häämekko pilalla. "ei kai haittaa, se on vaan niin leikkisä"
Ei tässä maassa poliisi enää juokse sakottamassa väärinparkkeerattuja autoja, niillä on hädintuskin resursseja valvoa yhtään mitään. Eikä poliisille ole mitään mihin soittaa, ...puhelinvaihde.."siirtäisitkö puhelun jollekin jolle voin valittaa väärinpysäköinnista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...
We have a winner :D
No ei tuo nyt niiin kummallista ole. Mummo on ehkä sitä ikäpolvea jotka niin kotona kuin koulussakin kävivät usean reiän huusseissa. Melkeinpä oli tylsää jos ei ollut ketään seurana.
Eikä tartte olla ihan mummokaan :D Turku, Ristimäenkoulu 80-luvulla. Ryhmä vessa ilman väliseiniä.
Mummo tuo apteekkiin pussillisen vanhoja lääkkeitä, joiden seassa on insuliinikynän neuloja niin että pussi on kuin piikkipallo "Ei kai haittaa". Eikä ole edes ainoa laatuaan. Tästä syystä apteekeissa on nykyään ne pöntöt joihin ihan itse tiputetaan vanhat lääkkeet, ja se joka niitä vaihtaa/käsittelee käyttää tukevia viiltosuojahanskoja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...
We have a winner :D
☝️Mitä tuo tarkoittaa, eikö sitä voi suomeksi sanoa? Vai onko se hienompaa sanoa noin?
Tässä meillä on voittaja. Sitä tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla mun kirjoittamani, omalla äidillä sama taipumus. Vuosia sitten opin, ettei äidille pidä kertoa mitään, mitä ei olisi valmis sanomalehden etusivulla mainostamaan.
Mulla sama. Luottamus meni sen siliän tien, eikä palautunut koskaan enää.
Koirallani oli jossain vaiheessa vaihe, että oli kauhean ärhäkkä muita koiria kohtaan.
Tein sitten päätöksen, etten päästä koiraani lähellekään muita koiria. Ulkoillessa huusin jo kaukaa, että varokaa.
Koirani on suht pieni eikä ole vaarallisen näköinen, niin moni halusi tuoda oman koiransa haistelemaan, vaikka kielsin. "Ei kai haittaa" "ihan oikeasti varo!" Ja rähähti heti.
Ja nyt älkää koiraihmiset hyökätkö, että kouluta. Yritettiin kyllä ja tää oli aikaa ennen nettiä, että tiedonsaantikaan ei ollut ihan mitä nyt. Pidettiin hihnassa lyhyellä ja varoitin hyvissäajoin että varokaa.
En myöskään lasten uskaltanut antaa silittää tuon arvaamattoman käytöksen vuoksi, niin siitäkin tuli jotain "no onpas se nyt vaarallinen" naureskelua.
En olisikaan uskonut, ellen melkein viikoittain itse näkisi. Taisi kalikka kalahtaa...
Ja näistä kyllä aina tehdään työturvallisuusilmoitukset.