Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
41/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...

We have a winner :D

No ei tuo nyt niiin kummallista ole. Mummo on ehkä sitä ikäpolvea jotka niin kotona kuin koulussakin kävivät usean reiän huusseissa. Melkeinpä oli tylsää jos ei ollut ketään seurana.

Meillä tilalla oli ulkorakennuksessa 4-reikäinen komea huussi. 3 isoa erikokoista ja lapsille pieni korotettu :D

Mummo pitkälti mut kasvatti, bonuksena voin paskoa kenen tahansa läsnäollessa.

-m

Vierailija
42/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti tyh mä mä maksoit virhemaksunkin etkä suinkaan reklamoinut. Minä alkaisin riehumaan välittömästi, jos MINUN pihallani olisi ventovieraan auto. Enkä mitään virhemaksuja maksaisi todellakaan.

Ei se toisen parkkeeraaminen sinun pihaasi ikävä kyllä oikeuta sinua parkkeeraamaan miten huvittaa. Itse en ainakaan ottaisi riskiä pysäköinninvalvonnan kanssa. 

Tuo oli hankala tilanne, kun ei tiennyt kenen autot siinä on. Jos olisi tiennyt, että ne on naapurin vieraita, niin olisihan sitä voinut parkkeerata naapurin nurmikolle. Nytkin olisi voinut edes vähän vaseliinia levittää tuulilasiin, omaa harmistusta lievittämään.

No mikä kenellekin on hankalaa, soitto numeropalveluun, rekkarilla omistajan tiedot ja soitto että tuletko siirtämään autosi heti vai samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sukulainen värväsi tuttavansa lapsen haukkumaan minua rumaksi, tyhmäksi jne. asenteella "ei kai haittaa, olen tätä mieltä!" täysin julkisella paikalla, en ollut pukeutunut mitenkään erikoisesti enkä meikannut erikoisesti. En myöskään kuvittele olevani mikään miss maailma vaan tavallinen nainen olen.  Hän odotti kai itkukohtausta josta olisi saanut "makeat juorut" mutta sen sijaan saikin syyllistämistä siitä miksi tekee mitä sukulaiseni sanoo ja kyselyt siitä miksi valikoi minut, miksi ei kysele muilta tyhmiä. Mieleeni tuosta jäi että sellaisella joka tekee mitä muut sanoo, täytyy olla erittäin pahoja mt-ongelmia kun on niin pahasti käskytettävissä. Käy melkein sääliksi, kun ei hae apua ongelmiinsa. 

Vierailija
44/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen kaveri jakeli silloista puh.numeroani vieraille miehille, sekä sinkuille että varatuille miehille. Luuli etten arvaisi kuka se oli "eihän haittaa". Sitten kun aloin tapailla yhtä, hän keksi jälleen antaa numeroni jollekin kuvottavalle ukolle joka yritti pommittaa tekstiviesteillä koko ajan tyyliin kymmenen päivässä. Numeron vaihtoa piti yrittää kahteen kertaan lopulta onnistui. Nykyään käytän vain ja ainoastaan prepaideja, jos numero menisi ihan mitä tahansa kautta jakoon niin vaihto onnistuukin nopeasti ja helposti.

Vierailija
45/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitelkaapa nyt, niin saan maanantain lehteen sisältöä.

t. Ilta-Sanomien toimittaja

Vierailija
46/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitelkaapa nyt, niin saan maanantain lehteen sisältöä.

t. Ilta-Sanomien toimittaja

Taidat olla joku wannabe ;)

Oikea toimittaja tekee ketjun "Kerrotaan sukulaisten ja tuttujen härskejä temppuja mökkeilyyn liittyen, ap aloittaa..."

Vierailija
47/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Korjasitko kuitenkin?

Vierailija
48/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.

Meinaat että poliisi vaivautuu paikalle tai edes selvittelemään tuollaista ilmoitusta? HAHAHAHHEHEHEHHAA!

Poliisi ei todellakaan vaivaudu jonkun auton vuoksi. .Itsellä kaksi tapausta mielessä. Meidän taloyhtiön pihalle on kaksi kertaa jätetty romuauto ja toisella kertaa oli joistakin kriminaaleista kyse, koskapa autossa oli epämääräistä tavaraa. Ensimmäisellä kerralla eräs naapuri otti ensin yhteyttä poliisiin, joka ohjeisti vain, ettei autoon saa koskea. Naapuri otti omistajan selville ja kävi rähjäämässä. Auto katosi.

Toisella kerralla otettiin myös yhteyttä poliisiin ja kerrottiin, millaisesta autosta on kyse. Mitään ei tapahtunut ja auton kävi kävi muutama tyyppi tyhjentämässä muutaman päivän päästä. Poliiseja ei näkynyt senkään jälkeen, vaikka autosta ilmoitettiin uudelleen. Huomasimme auton vaihteiden olevan vapaalla, työnsimme auton kadulle ja ilmoitimme kaupungille romuautosta. Sitten se haettiin,pois.

Vierailija
49/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...

Ehkä mummolla ei pidätyskyky ollut sama, kuin sulla.

Vierailija
50/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin koira puri mun tuolloin n. 4-vuotiasta lasta. Lapsi huusi hysteerisenä kivusta ja säikähdyksestä. Anoppi kotkotti hekotellen vieressä että ei haittaa, ja yritti saada lasta silittämään luimistelevaa hurttaansa.

Itseasiassa haittaa edelleen, vuosien jälkeenkin. Lapseni pelkää edelleen koiria, vaikka tuo purija-koira on ollut vainaa jo vuosia.

Jotkut ihmiset eivät käsitä mittasuhteita. Sama, kuin joku tyrannosaurus hyökkäisi aikuista puremaan. Ei varmaan haittaisi eikä tyrannosaurukset tämän jälkeen pelottaisi.

Itselläni samanlainen lapsuudenkammo purevan koiran takia.

Vierailija
51/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kutsui kylään toiselle paikkakunnalle ja sanoi että tule kello x, olen kotona eikä tarvitse ilmoittaa kun odotan sinua silloin :)

No ei siinnä, lähden matkaan ja pari minuuttia ennen kun kurvaan kaverin pihaan piippaa puhelin Whatsapp viestin merkiksi.

Ystävä oli laittanut viestiä että ei jaksakkaan tänään vieraita ja on itse menossa nyt toisen ystävänsä kanssa syömään. Että ei varmaan haittaa, kun enhän ollut vielä edes ilmoittanut lähteväni ajamaan :))

Tuli entinen ystävä kun näitä samoja tapahtui, "lainaa vähän rahaa maksan ens viikolla takasin" ensi viikko tulee ja menee eikä ystävää saa kiinni. "Ei kai haittaa jos maksankin vasta ensi tilistä kun sullahan on rahaa."

Vierailija
52/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tuttava ompelijalle vaatteita korjattavaksi ja lupasin kyllä maksaa. Puoli vuotta meni "En ole kerennyt". Vuoden jälkeen sain yhden korjatun hameen ja loppuja odotin edelleen. Lopulta hän sanoi nähdessäämme että ei kai haittaa jos hän tekee niistä lopuista vaatteista *sukulaistyttö x:lle vaatteita kun olet lihonut eikä ne vaatteet nyt enää päällesi mahtuisi kuitenkaan :)

Oli jo antanut minun vaatteet eteenpäin kysymättä eikä edes korvannut mitään. Sanoi että ei pyydä korvausta siitä vetoketkun vaihdosta nyt.

Vierailija
53/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.

Lapsi on aina tervetullut juhliin!

Vierailija
54/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerojakoon kirjoitti:

entinen kaveri jakeli silloista puh.numeroani vieraille miehille, sekä sinkuille että varatuille miehille. Luuli etten arvaisi kuka se oli "eihän haittaa". Sitten kun aloin tapailla yhtä, hän keksi jälleen antaa numeroni jollekin kuvottavalle ukolle joka yritti pommittaa tekstiviesteillä koko ajan tyyliin kymmenen päivässä. Numeron vaihtoa piti yrittää kahteen kertaan lopulta onnistui. Nykyään käytän vain ja ainoastaan prepaideja, jos numero menisi ihan mitä tahansa kautta jakoon niin vaihto onnistuukin nopeasti ja helposti.

Siis mitä ihmettä mä just luin??

Vierailija
55/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin tapaamani "ei kai haittaa" oli kesämökkimme vastapäätä lomaileva tyyppi, jonka tapasin itse teossa varastamassa mökin puuvajasta polttopuita. Hän vain totesi, että heillä on saunapuut loppu, ei kai haittaa, että hän ottaa tästä muutaman. Vastasin, että ei varsinaisesti, mutta niihin on piilotettu papatteja, polta varovasti.

Vierailija
56/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin samanlainen kokemus lapsen tuomisesta paikalle kun ei pitänyt. Meitä oli useampi äiti joilta kyseltiin mitä toiveita olisi kun eräs taho halusi järjestää meille jotain. Yhdessä sovittiin äitien rentoutusillasta. Saunaa, jalkakylpyjä hyvää ruokaa ja ihan vaan höpöttelyä. Toiveena nimenomaan että pienten lasten äidit sais hetken olla vaan. No eiköhän sit yks äiti tuo vauvansa mukanaan. Kaiken huipuks vauva oli kipeä (tapahtui ennen koronaa) huusi koko illan ja äitinsä hyssytteli tätä sylissä ja pyyhki räkää välillä. Olipa rentouttava ilta kaikilla

Vierailija
57/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.

1. Sääntö: persaukisille ei lainata autoa

2. Sääntö: kenellekään ei lainata autoa.

3. Sääntö: kenellekään ei lainata moottoripyörää.

Vierailija
58/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin samanlainen kokemus lapsen tuomisesta paikalle kun ei pitänyt. Meitä oli useampi äiti joilta kyseltiin mitä toiveita olisi kun eräs taho halusi järjestää meille jotain. Yhdessä sovittiin äitien rentoutusillasta. Saunaa, jalkakylpyjä hyvää ruokaa ja ihan vaan höpöttelyä. Toiveena nimenomaan että pienten lasten äidit sais hetken olla vaan. No eiköhän sit yks äiti tuo vauvansa mukanaan. Kaiken huipuks vauva oli kipeä (tapahtui ennen koronaa) huusi koko illan ja äitinsä hyssytteli tätä sylissä ja pyyhki räkää välillä. Olipa rentouttava ilta kaikilla

Lisään tähän siis vielä että äidin mielestä ei haitannut kun kyseessä oli vauva eikä liikkuva lapsi

Vierailija
59/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ..ei kaljuksi.

Vierailija
60/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki-ihmisiäni ovat juuri nämä, jotka vaikkapa hajottavat tai sotkevat jotakin toisen omaa ja kiirehtivät itse vähättelemään, että "no ei haittaa" tai "ei se mitään". Anteeksi vaan, mutta mielestäni se ei ole vahingon tekijän vaan kärsijän asia halutessaan armollisesti sanoa, että "vahinkoja sattuu" tai "ei se mitään".