Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
21/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksista!<3

t: ap

Vierailija
22/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani hoitajat jättää käytettyjä neuloja sinne tänne, kun ei se meitä laikkareita haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...

Vierailija
24/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan parkkipaikalla istuin autossani ja viereisessä autossa ollut nainen nousi autostaan ulos niin että kolautti ovella autoni kylkeen. Siihen tuli selvä pieni lommo. Nainen totesi ettei tuo mitään haittaa. Tempaisin oman auton oven hänen autonsa kylkeen ja totesin ettei tuo mitään haittaa ja ajelin pois. Hänellä oli joku uudehko Volvo ja minulla vanha Nissan. Ilme näytti kyllä siltä, että saattoi haitata. Ehkä se ei haittaa vain silloin kun itse tuhoaa muiden omaisuutta ja siitä ei tarvitse ottaa vastuuta. Toiseen suuntaan ei sitten jostain syystä toimi. Luulisi että "säännöt" on kaikille samat.

Vierailija
25/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...

We have a winner :D

Vierailija
26/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tuttavani katsomaan uutta asuntoani. Olin panostanut siihen oikein paljon.

Otti koiransa sitten mukaan, tämä muuten olisi ok. Mutta koira pissasi valkoiselle matolleni. Tämäkin olisi ok, jos tuttavani olisi edes pienellä talouspaperi palalla edes harkinnut putsata mattoa.

Mutta ei, pyysin korvausta pesulalaskusta (en olisi laskuttanut jos olisi yrittänyt rouva itse siivota).

En saanut korvausta. Joten aloin vaatia. En saanut korvausta.

Vierailija
27/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
28/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyh mä nä**

Vierailija
29/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt niiin kummallista ole. Mummo on ehkä sitä ikäpolvea jotka niin kotona kuin koulussakin kävivät usean reiän huusseissa. Melkeinpä oli tylsää jos ei ollut ketään seurana.

Vierailija
30/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.

Poliisillahan ei ole muuta tekemistä kuin tulla sakottamaan jonkun okt:n pihassa olevia autoja, ihan takuulla tuosta olisi kannattanut soittaa häkeen, sieltä olisi laitettu partio pillit vinkuen paikalle :D

Vierailija
31/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin koira puri mun tuolloin n. 4-vuotiasta lasta. Lapsi huusi hysteerisenä kivusta ja säikähdyksestä. Anoppi kotkotti hekotellen vieressä että ei haittaa, ja yritti saada lasta silittämään luimistelevaa hurttaansa.

Itseasiassa haittaa edelleen, vuosien jälkeenkin. Lapseni pelkää edelleen koiria, vaikka tuo purija-koira on ollut vainaa jo vuosia.

Vierailija
32/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin illalla kotiin ja rupesin ottamaan hevosia sisälle, meillä on siis pieni talli kotipihassa. Olin vissiin vähän väsynyt kun en heti tajunnut, että yhdessä karsinassa oli tuntematon hevonen, ehdin jo hakea yhden hevosen sisälle, ja hevonen huomasi asian ensin.

Kyseessä oli naapurin tuttu, naapuri oli luvannut väliaikaispaikan yön yli meiltä kun olivat tulossa hevosen kanssa klinikalle. Ei ollut tullut mieleen soittaa, "aattelin et ei se haittaa kun sulla on tallissa tilaa".

Terkkuja tutuille jotka tunnistaa :D

Vierailija
33/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.

Poliisillahan ei ole muuta tekemistä kuin tulla sakottamaan jonkun okt:n pihassa olevia autoja, ihan takuulla tuosta olisi kannattanut soittaa häkeen, sieltä olisi laitettu partio pillit vinkuen paikalle :D

Mistä alapeukut? Ei kai kukaan kuvittele että poliisi oikeasti tulee antamaan sakkoja tuollaisessa tilanteessa? 

Vierailija
34/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään...

Meinaat että poliisi vaivautuu paikalle tai edes selvittelemään tuollaista ilmoitusta? HAHAHAHHEHEHEHHAA!

Vierailija
35/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt niiin kummallista ole. Mummo on ehkä sitä ikäpolvea jotka niin kotona kuin koulussakin kävivät usean reiän huusseissa. Melkeinpä oli tylsää jos ei ollut ketään seurana.

Tai ikä tehnyt sen, että ellei heti pääse vessaan, käy vahinko.

Meillä kissat tekee tota, ellei jätä ovea raolleen alkaa hillitön oven raapiminen.

Vierailija
36/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

☝️Mitä tuo tarkoittaa, eikö sitä voi suomeksi sanoa? Vai onko se hienompaa sanoa noin?

Vierailija
37/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani hoitajat jättää käytettyjä neuloja sinne tänne, kun ei se meitä laikkareita haittaa.

Huh, tuossa jo rikotaan sääntöjä todella törkeästi. Tee ilmoitus sairaanhoitopiirille, aluehallintovirastolle tai Valviralle (en tiedä mikä olisi oikea osoite, mutta joku taho varmasti kiinnostuu).

Huoh🙄

Vierailija
38/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.

1. Sääntö: persaukisille ei lainata autoa

2. Sääntö: kenellekään ei lainata autoa.

Vierailija
39/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin koira puri mun tuolloin n. 4-vuotiasta lasta. Lapsi huusi hysteerisenä kivusta ja säikähdyksestä. Anoppi kotkotti hekotellen vieressä että ei haittaa, ja yritti saada lasta silittämään luimistelevaa hurttaansa.

Itseasiassa haittaa edelleen, vuosien jälkeenkin. Lapseni pelkää edelleen koiria, vaikka tuo purija-koira on ollut vainaa jo vuosia.

Se oli sun vika kun annoit sen kiusata koiraa. Näitä näkee kun mammat vaan hekottaa kun se kersa repii koiraa hännästä. Heh Heh kun on hauskaa.

Vierailija
40/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti tyh mä mä maksoit virhemaksunkin etkä suinkaan reklamoinut. Minä alkaisin riehumaan välittömästi, jos MINUN pihallani olisi ventovieraan auto. Enkä mitään virhemaksuja maksaisi todellakaan.

Ei se toisen parkkeeraaminen sinun pihaasi ikävä kyllä oikeuta sinua parkkeeraamaan miten huvittaa. Itse en ainakaan ottaisi riskiä pysäköinninvalvonnan kanssa. 

Tuo oli hankala tilanne, kun ei tiennyt kenen autot siinä on. Jos olisi tiennyt, että ne on naapurin vieraita, niin olisihan sitä voinut parkkeerata naapurin nurmikolle. Nytkin olisi voinut edes vähän vaseliinia levittää tuulilasiin, omaa harmistusta lievittämään.