Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
441/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hammashoitaja ja silloin tällöin meille tulee potilas joka kertoo olleensa kipeä ja oksennelleensa aamulla mutta ei nyt enää niin ei varmaankaan haittaa. (Tai sama lapsesta joka on tuotu vastaanotolle). No kuule kyllä haittaa. Ollaan sitten lähetetty nämä ihmiset heti pois ja eikun varaamaan uutta aikaa. Meillä on tietysti maskit ja hanskat mutta ei silti haluta lähietäisyydelle kun on kyseessä sairas ihminen.

Meidän lapsille tuli pienenä vesirokko, kysyttiin sitten parin päivän jälkeen voisko isovanhemmat ottaa lapset hoitoon kun itse pitäisi jo töihin palata. Isovanhemmat oli siis itse vesirokon aikanaan sairastaneet, joten sen puolesta olisi onnistunut. Mummo sanoi että tottakai lapset voi tulla heille! Onneksi lisäsi sivulauseessa, että ovat kyllä papan kanssa menossa sairaalaan polikäynnille, mutta hehän voi ottaa lapset sinne mukaan. Vähän piti henkeä vetää ja sanoa sitten että eihän sinne sairaalaan nyt voi vesirokkoisia lapsia viedä. Mummo ihmetteli että miksi ei, kun sehän on sairaala...

Vierailija
442/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena lainasin sukulaislapsille joululahjaksi saamani piirretyn elokuvan sisältävän videokasetin josta pidin kovasti. Kun he sitten palauttivat sen takaisin, sanoivat että nauhoittivat vähän matkaa jotain ohjelmaa siihen päälle, että ”ei kai haittaa”.

Viimeinen kerta kun lainasin heille mitään.

Sama kokemus, lainasin nuorempana kaverille muutaman kerran itse telkkarista nauhoittamiani leffoja. Jos ylipäänsä sain niitä takaisin, niin kävi ilmi että leffa olikin lainattu eteenpäin siskolle, joka oli lainannut sen poikaystävälleen, joka oli nauhoittanut päälle jotain jääkiekkoa tms. Lainailut loppui kyllä pian, mutta kaveri loukkaantui, kun "ei kai tuo nyt niin paljon haittaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.

Lapsi on aina tervetullut juhliin!

Sinä et päätä toisten juhlista, lapseton juhla on lapseton. Kaikki tilanteet eivät sovi siihen, että joku rääkyy ja sotkee siellä. Aikuisten ja lasten juhlat on erikseen..

Joitakin päiviä sitten oli lehdessä juhlienjärjestäjän haastattelu.  Hän kertoi lapsettomista häistä, johon joku oli kuitenkin tuonut pienen lapsen, joka sitten alkoi huutaa häävastaanotolla kesken puheiden.

Morsian oli noussut seisomaan ja huutanut: Sinä joka toit tänne lapsen, ole hyvä ja poistu!

Tosi outoa lukea näitä juttuja, kun meidän perheessä on ihan itsestään selvää, että lapset ovat mukana hääjuhlissa ja muissakin perheen juhlissa. Joo, joskus saattaa lapsi itkeä tai alkaa höpöttää jotain kesken puheiden, mutta sen lapsen kanssa voi mennä vaikka vähäksi aikaa ulos ja rauhoitella, ja mennä sitten takaisin sisälle. 

Yksi tätini halusi lapsettomat häät, mutta kutsui kuitenkin oman 8-v kummilapsensa, muttei muita sisaruksia (joita oli 5). Täti ja setä eivät saaneet lapsenvahtia tai olisivat joutuneet jäämään pois häistä, joten he toivat kuitenkin kaikki lapsensa paikalle. En tiedä millaista niissä häissä oli, kun en ollut itse kutsuttuna. Kuitenkin tuntui vähän hölmöltä, että lapsista kutsutaan vain yksi. Kaipa täti halusi lapsettomat häät, mutta ei kehdannut jättää kummilasta kutsumatta.

Tosi outoa lukea ihmisistä, jotka eivät ymmärrä puhetta tai kirjoitettua tekstiä... 

Jos kutsutaan vaikka vain lapset joiden nimi alkaa kirjaimella E, niin kutsujalla on täysi oikeus tehdä niin, hänen juhlansa. Voit ihmetellä, mutta et voi tosiaankaan olla kunnioittamatta hänen toivettaan. 

Ihan loogista, tietenkin kutsuu kummilapsensa jos näin haluaa. Ihan selvä rajaus. Ja ainahan voi olla menemättä juhliin jos niihin on kutsuttu vääriä ihmisiä, se on vain kutsu kuitenkin. 

Vierailija
444/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä maassa poliisi enää juokse sakottamassa väärinparkkeerattuja autoja, niillä on hädintuskin resursseja valvoa yhtään mitään. Eikä poliisille ole mitään mihin soittaa, ...puhelinvaihde.."siirtäisitkö puhelun jollekin jolle voin valittaa väärinpysäköinnista"

Riippuu paikasta. Mikäli on pelastustiellä niin tulevat nopeasti ja hankkivat hinausauton poistamaan väärin pysäköidyn kun muistaa sanoa häkeen, että tämä on turvallisuuskysymys ja estää pelastusajoneuvojen pääsyn kiinteistölle. Eivät uskalla ottaa riskiä siitä, että jotain saattaa tapahtua eivätkä ole reagoineet.

Ei pidä paikkaansa. Minun asuintaloni pelastusreittiä pidetty vuosikausia parkkipaikkana. Ei ole poliisia tai hinuria näkynyt. Ei senkään jälkeen, kun Finhelin helikopteri laskeutui kauemmaksi talosta, ensivaste ja palokunta eivät päässeet siitä. Mitäs sitä muista välittää, kun itse en tarvitse koskaan apua.?..

Montako kertaa olet ilmoittanut tästä hätänumeroon? Miten ovat reagoineet?

Tiedän mistä asioista häkeen soitetaan. Ota selvää sinäkin. Ja lopeta väärin pysäköity autosi pelastustie paikalta.

Vierailija
445/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikaa sitten töissä yhdessä yrityksessä, jossa omistaja oli suoraan sanottuna pihi. Pesi esimerkiksi wc-harjat henkilökunnan kahvitilan astianpesukoneessa. Sanottaessa totesi, ettei haittaa, koska desinfioituuhan ne siinä samalla.

Hyi hitto :O

Olin töissä hoitoalalla palvelukodissa. Yövuoroissa työkaverini pesi crocks-sisäkenkänsä ASTIAINpesukoneessa jatkuvasti. Huomautin hänelle että ne pestään kotona.

Vierailija
446/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni pyysi saada lainata kaverilleen Linnunradan käsikirja liftareille -kirjojani. Mielelläni lainaan kirjoja, enkä ole tarkka käännetyistä sivun kulmista tai selkämyksen taipumisesta. Nämä sain takaisin kuprulle kuivaneina, selvästi kastuneet ihan kunnolla ja kuivaneet aaltoilevaan muotoon, heti jos olisi laitettu painon alle niin olisivat tasoittuneet jonkin verran mutta enää ei. Kuulemma kastuivat suhkussa??? En ymmärrä lukiko tämä ihminen oikeasti suihkussa vai säilyttikö kirjoja kylppärissä eikä käyttänyt suhkuverhoa. En ymmärrä myöskään sitä että jos tällainen "vahinko" sattuu niin että ei kerrota heti vaan palautetaan kirjat mitään sanomatta, selityksen sain vasta kun vaadin veljeä kysymään. Ei tarjonnut mitään korvausta eikä vaikuttanut ymmärtävän miksi pahastuin.

Vierailija
447/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta sitten olin lentokoneessa matkalla Kanarialle. Oli varannut ikkunapaikan. Tulin omalle paikalleni, siinä istui nuori pariskunta siten, että tyttö oli ikkunapaikalla. Selvitin asian, viimein ymmärsivät. Sanoivat, että enkö nyt voisi antaa tämän parikymppisen tytön istua ikkunapaikalla! En, olen varannut jo kotoa käsin ikkunapaikkani. Oli päivälento ja nappasin pari ihanaa kuvaa Pyreneiden vuoristosta.

Jostain syystä minun piti käydä vessassa pari kertaa eli jouduin pyytämään heitä päästämään mut vessaan. Kun toinen kerta oli käyty, niin pariskunnan miespuolinen sanoi että olisko nyt parempi kuitenkin että minä istuisin käytäväpaikalle. Just! En suostunut. Lento on 6-tuntinen.

Ottivat nokkaansa. Tilasivat jotkut ihme nuudelit ruuaksi ja sen jälkeen röhnöttivät pari tuntia toistensa päällä nukkumassa, joten pääsy mihinkään oli estetty. Tilasin juomaa lentoemännältä kutsulla. Pariskunta havahtui, mutta makasivat siinä kentälle asti siinä. Jotain supinaa kuului. Näytti siltä, että taktiikka oli sovittu. Kosto oli kai suloinen.

En sanonut mitään, koska mitään ei ollut sanottavissa.

Nämä paikan varastajat ovat kyllä ärsyttäviä. Mikseivät he voi itse varata mieluistaan paikkaa ennen matkaa? Se maksaa, kyllä, mutta ei nyt niin mahdottomasti millään yhtiöllä (turistiluokassa). Sitten vielä kehdataan ruveta vänkäämään eikö nyt sais istua toisen lisämaksetulla paikalla!

Olisit koputtanut jomman kumman kylkeen, kun piti päästä paikalta pois. Jos ei siihen olis reagoinut, niin sitten vaan olisit kammennut itsesi siitä röhnöttävän parin päältä. Kyllä sieltä ikkunapaikalta on oikeus liikkua tarpeen vaatiessa kuten muiltakin paikoilta.

Joo sä ymmärrät tämän. Mä halusin ikkunapaikan, koska oli mahku nähdä Pyreneiden vuoristo ja ottaa pari kuvaa. Ilma oli selkeä.

Tiedän kyllä, että ikkunapaikalta voi kammeta käytävälle vaikka mikä olisi vieruskavereilla. Mua lähinnä huvitti tämä lapsellinen kostoblokkaus. En tuntenut enempää vessahätää, mutta päätin että jos pitää mennä niin kutsun lentoemon siirtämään ne kaksi päivää siitä. Parikymppisiä ihmisiä, kumman rehvakkaan oloisia.

Vierailija
448/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ei juhliin haluta, niin se on selvä ilmaisu ja pitää kunnioittaa! Itse en ainakaan veisi.. enkä katsoisi hyvällä jos joku juhliini toisi...

Vierailija
449/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri oli joulun alla lähtenyt kuusimetsälle meidän metsään. Ei ollut tahtonut löytää sopivaa joulukuusta, joten oli kaatanut toistakymmentä kuusta ja laahannut kotiinsa. "Ei kai kauheesti haittaa, olin vähän humalassa".

Vierailija
450/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri tulee kylään yllättäen, kun sattuu olemaan maisemissa. Eli tulee kotikaupunkiini tapaamaan vanhoja tuttuja, ja ilmoittaa tekstarilla samana päivänä että on tulossa yökylään. Ei kysy, vaan tulee. Päivät hän viettää ihan toisten kaverien kanssa ja tulee mun luokseni vain nukkumaan, yleensä hyvin myöhällä juhlittuaan ensin baarissa. Mulle tullessa hän on huonossa kunnossa ja on monta kertaa esim. oksentanut lattialle. Aamulla saattaa rohmuta vaikka mitä jääkaapista lupaa kysymättä. Valittaa krapulaa, sitten illalla lähtee taas viihteelle. Reissut kestävät yleensä viikonlopun, mutta on joskus jäänyt vielä "lepäilemään" maanantaina mun luokse, ja soittaa töihin olevansa kipeänä. 

Jossain vaiheessa väsyin tähän. Ilmoitin kaverille, että enpäs ole kotona tänään. Pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja lähdin vanhempien luo käymään, ennen kuin kaveri ehti tulla. Puhelimeen tuli sitten soittoja ja vihaisia viestejä, "missä sä oot, tuu jo avaamaan". Soitin hänelle ja sanoin, että mähän sanoin olevani reissussa. Vastauksena kiroilua, "mihin mä nyt meen yöksi". Sanoin että mene niille sun kavereille, joiden kanssa käyt ryyppäämässä. 

No, oli ihan kiva nähdä vanhempia. Teen saman toistekin, kun hän on tulossa kaupunkiin.

Miksi et vaan laita estoon koko tyyppiä? En viitsisi lähteä pakoon omasta kodistani mulkeron takia.

Koska se tulee soittamaan ovikelloa ja kolistelemaan ikkunoita. Kaikki naapuritkin kuulevat. Vaikea siinä on esittää ettei ole kotona, varsinkin jos on valot päällä. 

Mä olen kännykkä aikana oppinut, ettei aina tarvii olla läsnä, vaikka kännykkä onkin. Mun ei tarvii vastata joka kerta, kun se soi tms.

Sama juttu kodin kanssa. Vaikka mä olisinkin kotona, mun ei tarvii avata ovea, joka kerta kun se soi. Etenkään, jos ei ole sovittu kenenkään tulosta. Mä saan mölöttää omassa kodissani jos haluan avaamatta ovea. - vaikka telkkari huutaisi ja valot olisi joka huoneessa päällä. Mua ei vieraat huvita.

Valot nyt voi jäädä päälle vahingossakin.

Vierailija
451/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni pyysi saada lainata kaverilleen Linnunradan käsikirja liftareille -kirjojani. Mielelläni lainaan kirjoja, enkä ole tarkka käännetyistä sivun kulmista tai selkämyksen taipumisesta. Nämä sain takaisin kuprulle kuivaneina, selvästi kastuneet ihan kunnolla ja kuivaneet aaltoilevaan muotoon, heti jos olisi laitettu painon alle niin olisivat tasoittuneet jonkin verran mutta enää ei. Kuulemma kastuivat suhkussa??? En ymmärrä lukiko tämä ihminen oikeasti suihkussa vai säilyttikö kirjoja kylppärissä eikä käyttänyt suhkuverhoa. En ymmärrä myöskään sitä että jos tällainen "vahinko" sattuu niin että ei kerrota heti vaan palautetaan kirjat mitään sanomatta, selityksen sain vasta kun vaadin veljeä kysymään. Ei tarjonnut mitään korvausta eikä vaikuttanut ymmärtävän miksi pahastuin.

Sisaruksille varsinkin olisin sanonut, että nämä on nyt sun. Ostat mulle uudet kirjat! Kiitos. Ja niin olisin ollut taas uusien eheiden kirjojen omista.

Vierailija
452/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun kännyköiden piti olla mahdollisimman pienikokoisia, kollegani myi minulle poikansa puhelimen, joka oli kuulemma ollut kasarmilla vain kaapissa käyttämättömänä. Puhelin ei toiminut, joten kiikutin sen huoltoon, jossa osattiin heti kertoa sen kastuneen kunnolla. Kollegan omituisista, ei vitsiksi tarkoitetuista puheista päätellen ei voinut olla isosta viasta kysymys, kun puhelin oli niin pienikin.

Vierailija
453/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin juttu sattui aikuiselle tyttärelleni. Hän lähti töihin ja jätti pyynnöstä autonsa (uusi ja hieno, kaskovakuutettu) poikaystävälleen, jonka piti käydä jossain 100 kilsan päässä.

Tuli takaisin ja kertoi että tietyömaalla kivi oli lennähtänyt tuulilasiin ja siinä oli nyt jälki. Tarjosi peräti 30 euroa korvaukseksi bensoista ja tuulilasista. Ääliö.

Hän ei kuulemma ole vastuussa, koska hän ei voinut tälle kivelle mitään, voi sattua kenelle tahansa!

Tyttö soitti mulle asiasta.. Sanoin että tuulilasintuhoaja maksaa 150 vai oliko isompikin? omavastuun ainakin. Tästä on jo aikaa.

En kysynyt lopputulosta ja tää kundi oli muutenkin feikki ja itsekeskeinen, liikoja itsestään luuleva paskiainen. Tinderiin liittyi vaikka asui tyttäreni kanssa. Vahingossa kuulemma liittyi kun oli joskus ennen ollut. Onneksi erosivat. Täydellinen Idiootti.

Vierailija
454/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No eihän nyt pelkkä kiveniskemä tuulilasissa haittaa mitään. 

Vierailija
455/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minun lainaamillani kirjoilla tapettiin telttaretkellä hyttysiä. Ja kun tämä lainaaja myi autonsa, siinä menivät samalla hänelle lainaamani kasetit, joita oli todella paljon, tyyliin "ei kai haittaa". 

Vierailija
456/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuin pakettiautoni kanssa muuttoavuksi. 

Ennenkuin joku tulee vinkumaan, niin sanoin että tulen kunhan saan rahallisen korvauksen. (ei ollut kovin läheinen ihminen ja matka pitkä.)

Muuton jälkeen tarjosi kahvit ja totesi että "varmaan ymmärrät että mulla ei nyt talon oston jälkeen  hirveesti rahaa. Niin eiköhän kahvi ja pulla korvaukseks kelpaa!" Iloinen läimäisy selkään, ja naurahdus.

Ilmoitin että mikäli ei maksua tule, niin vetäisin välit.

Ei ole vieläkään maksanut.

Mitä tarkoittaa ”vedän välit”? Ei hyvää päivää…

Jeesustelempa vammaisesta sanonnasta vielä vammaisemman sanonnan avulla 🤣

Onhan tässä se pieni ero, että tuo Ei hyvää päivää on sanonta jota jotkut käyttävät, vaikka vammainen onkin. Sen sijaan sanonta "Vedän välit" on kyllä tosi outo, ja herättää kummallisia mielikuvia. Siis ihan nevahööd.

Vierailija
457/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain 10-vuotiaan poikani  kaverinsa syntymäpäiväjuhlista. Mulla oli mukana vatsataudissa oleva 7-vuotias tytär, joka sitten oksensi poikani kaverin kodin matolle. Sanoin muistaakseni juuri nämä sanat "Ei kai haittaa". Jälkikäteen pohdin, että ehkä olisin voinut auttaa siivoamisessa tai edes pahoitella. Mutta joo tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Vierailija
458/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt isäni matkusteli paljon ja toi minulle ympäri maailmaa villieläin-figuureja tuliaisiksi. Niitä säilytin lipastoni päällä. Olin kerran lomalla ja pyysin naapuria (maksua vastaan) viemään postini. Joo, homma ok. Kun palasin, yksi rakkaimmista elefantti-figuureistani oli kadonnut. Kysyin suoraan naapurilta. "No kun Eemil (hänen poikansa 6v) niin tykkäsi siitä niin ajateltiin, ettei pieni ekstrapalkka haittaa" Rakkain muistoni isästä, Egyptistä tuotu, oli pokkana varastettu.

Teithän rikosilmoituksen?

Vierailija
459/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt oikein mieleen muuta tarinaa kuin se kun itse olin "ei kai haittaa" -tyyppi.

Oltiin löyhällä tuttavaporukalla tapaamassa yhden tyypin kotona; siellä oli tarkoitus yöpyä ja juopotella. Juopottelu onnistui hyvin ja nojasin tarkoituksellisesti (en siis horjahtanut tms) johonkin vitriiniin, mutta vitriinin yläosa ei ollutkaan kiinni alaosan kaapissa/lipastossa joten koko yläosa liukui pois ja kaatui lattialle siitä selviämättä. Sisällä taisi olla jotain häälaseja tms.

Olin suhteellisen persaukinen suht äskettäin armeijasta päässyt miehenalku, taisin yrittää tarjota korvaukseksi jotain pariakymppiä.. päädyin kai maksamaan 40€. Sori siitä! Tunnistajille terkkuja.

En toki sanonut taikasanoja ei kai haittaa, mutta toki oma reaktio taisi vähän siihen suuntaan viitata.

Vierailija
460/2965 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta sitten olin lentokoneessa matkalla Kanarialle. Oli varannut ikkunapaikan. Tulin omalle paikalleni, siinä istui nuori pariskunta siten, että tyttö oli ikkunapaikalla. Selvitin asian, viimein ymmärsivät. Sanoivat, että enkö nyt voisi antaa tämän parikymppisen tytön istua ikkunapaikalla! En, olen varannut jo kotoa käsin ikkunapaikkani. Oli päivälento ja nappasin pari ihanaa kuvaa Pyreneiden vuoristosta.

Jostain syystä minun piti käydä vessassa pari kertaa eli jouduin pyytämään heitä päästämään mut vessaan. Kun toinen kerta oli käyty, niin pariskunnan miespuolinen sanoi että olisko nyt parempi kuitenkin että minä istuisin käytäväpaikalle. Just! En suostunut. Lento on 6-tuntinen.

Ottivat nokkaansa. Tilasivat jotkut ihme nuudelit ruuaksi ja sen jälkeen röhnöttivät pari tuntia toistensa päällä nukkumassa, joten pääsy mihinkään oli estetty. Tilasin juomaa lentoemännältä kutsulla. Pariskunta havahtui, mutta makasivat siinä kentälle asti siinä. Jotain supinaa kuului. Näytti siltä, että taktiikka oli sovittu. Kosto oli kai suloinen.

En sanonut mitään, koska mitään ei ollut sanottavissa.

Nämä paikan varastajat ovat kyllä ärsyttäviä. Mikseivät he voi itse varata mieluistaan paikkaa ennen matkaa? Se maksaa, kyllä, mutta ei nyt niin mahdottomasti millään yhtiöllä (turistiluokassa). Sitten vielä kehdataan ruveta vänkäämään eikö nyt sais istua toisen lisämaksetulla paikalla!

Olisit koputtanut jomman kumman kylkeen, kun piti päästä paikalta pois. Jos ei siihen olis reagoinut, niin sitten vaan olisit kammennut itsesi siitä röhnöttävän parin päältä. Kyllä sieltä ikkunapaikalta on oikeus liikkua tarpeen vaatiessa kuten muiltakin paikoilta.

Joo sä ymmärrät tämän. Mä halusin ikkunapaikan, koska oli mahku nähdä Pyreneiden vuoristo ja ottaa pari kuvaa. Ilma oli selkeä.

Tiedän kyllä, että ikkunapaikalta voi kammeta käytävälle vaikka mikä olisi vieruskavereilla. Mua lähinnä huvitti tämä lapsellinen kostoblokkaus. En tuntenut enempää vessahätää, mutta päätin että jos pitää mennä niin kutsun lentoemon siirtämään ne kaksi päivää siitä. Parikymppisiä ihmisiä, kumman rehvakkaan oloisia.

Olen eri ja mua raivostuttaa nää vessassa alvariinsa ramppaajat. Jotkut lähtee heti kun kone on päässyt ilmaan. Eiks vois käydä siellä kentän vessassa? Sitten kaikkien pitää olla koko ajan tyhjäämässä tarjotintaan ja nousemassa ylös. Jos omistaa yliaktiivisen rakon tai lentopelon takia joutuu ramppaamaan siellä niin vois varata sen käytäväpaikan. Tai jos kaljaa täytyy kitata pullokaupalla. Kyllä aikuisen pitäisi jaksaa Kanarialle yhdellä vessakäynnillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi