Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3121)

Vierailija
3121/3121 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs "kaverini", joka lainailee ihan kokoajan kaikkea, jos vaikka kyläillään. Silloin tällöin ei haittaisikaan, mutta oikeasti tätä lainailua tapahtuu kokoajan. Jos se käy meillä, joudun lainaamaan sille hammastahnat ja muut hygieniatuotteet, kun ei osaa pakata tavaroita mukaan. Syö pelkästään minun ostamia ruokia, eikä mittään osta itse. Jos ollaan vaikka lenkillä, juo aina minun vesipullosta, kun ei jaksa ottaa omaa pulloa mukaan. Sama jos meen ite sen luokse, niin viimeksi jouduin lainaamaan sille sukkia ynnä muuta ja jouduin myös ostamaan hänen luokseen tiskiainetta ja saippuaa kun kaikki oli lopussa. Ja hällä oli jääkaappi taas tyhjänä. Kun ostin itelleni ruuat, niin söi lähes kaiken. Lainaa rahaa myös paljon, eikä maksa takaisin. Alkaa tulla mitta täyteen.

Kuka tuollaisen kaveri edes olisi? 😂 Ei sulla hyvänenaika ole mikään velvoite antaa kaikkea omaasi hänelle. Voi ihmiset nyt sentään! Ei se ole kaveri, joka ei maksa lainojaan takaisin vaan hyväksikäyttäjä. Miten yksinkertainen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi